Jestem bardzo słaba i zmęczona:((

1. Data: 2001-11-14 09:56:17

Temat: Jestem bardzo słaba i zmęczona:((
Od: "kubusia" <k...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,

Jestem mamą dwóch 19 miesięcznych chłopców (bliźniaków). Ostatnio są bardzo
żywotni i hałaśliwi. Może to i dobrze bo wiem, że rozwijają się prawidłowo.

Problem natomiast jest z moją osobą. Od całego zamieszania i hałasu jestem
bardzo zmęczona, niewyspana i bark mi chęci do zajmowania się obowiązkami
domowymi.
Czy moglibyście mi poradzić co powinnam zrobic aby czuć się trochę lepiej i
przede wszystkim nie być wiecznie zmęczoną. Może jakie witaminy, lekarstwa
powinnam zażywać?

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Kubusia

2. Data: 2001-11-14 21:06:05

Temat: Re: Jestem bardzo słaba i zmęczona:((
Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kubusia" <k...@p...arena.pl> wrote in message
> [...]
> przede wszystkim nie być wiecznie zmęczoną. Może jakie witaminy, lekarstwa

Juz na pierwszy, najbardziej amatorski rzut oka widac, ze przede wszystkim
brakuje Ci pomocy przy opiece nad dziecmi.

Marta

3. Data: 2001-11-15 07:46:57

Od: "kubusia" <k...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz na pierwszy, najbardziej amatorski rzut oka widac, ze przede wszystkim
> brakuje Ci pomocy przy opiece nad dziecmi.
>
> Marta

Ale co zrobić kiedy tej pomocy brakuje? Ja z mężem jesteśmy zdani tylko na
siebie:( Mojea teściowa nie ma zabardzo czasu a moja mama mieszka daleko?

Pozdrawiam
kubusia

4. Data: 2001-11-15 18:52:06

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

kubusia napisał(a):

> Ale co zrobić kiedy tej pomocy brakuje? Ja z mężem jesteśmy zdani tylko na
> siebie:( Mojea teściowa nie ma zabardzo czasu a moja mama mieszka daleko?

Zaserwuj sobie Geriavit...Zobaczysz, że sił Ci przybędzie, a co za tym idzie:
więcej chęci do pracy i życia.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Serce ma swoje racje, których rozum nie zna*

5. Data: 2001-11-15 21:48:51

Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale co zrobić kiedy tej pomocy brakuje? Ja z mężem jesteśmy zdani tylko na
> siebie:( Mojea teściowa nie ma zabardzo czasu a moja mama mieszka daleko?

Zorientuj sie moze, ile kosztuje godzina opiekunki do dziecka albo gosposi
(np. Centrum Praw Kobiet ma cala liste i co jakis czas sie oglasza, moze
ktos odpowiedni mieszka w Twojej okolicy, albo popytaj znajomych.
To naprawde nie musi byc az tak drogie, jak sie wydaje i przeciez nie musisz
zatrudniac kogos na cale dnie, a tylko np. na 2-3 godziny co jakis czas.
Przeliczcie to sobie, bo Twoj organizm moze tego nie wytrzymac nawet na
najlepszych srodkach wzmacniajacych.
Zycze powodzenia,
Marta

6. Data: 2001-11-16 07:42:00

Od: "kubusia" <k...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zorientuj sie moze, ile kosztuje godzina opiekunki do dziecka albo gosposi
> (np. Centrum Praw Kobiet ma cala liste i co jakis czas sie oglasza, moze
> ktos odpowiedni mieszka w Twojej okolicy, albo popytaj znajomych.

Już wałśnie mam opiekunkę do maluchów na razie dwa razy w tygodniu. A
prawdopodobnie od stycznia pójdę do pracy na 1/2 etetu. To mam nadzieję, że
trochę odżyję;)
Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi i serdecznie pozdrawiam
kubusia

Studia doktoranckie
Masć na alergie
Proces pielegnowania w jednostce chorobowej...
Bezplatne porady medyczne poprzez emaile
Dexo(a)ren