Jestem dziwakiem?

1. Data: 2001-02-18 21:46:08

Temat: Re: Jestem dziwakiem?
Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli arykuł : "rzucić???" był Twój?

1. Data: 2001-02-18 21:46:15

Temat: Jestem dziwakiem?
Od: "dziwak???" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

Za tydzień będę miał 18 lat a w życiu nie miałem "fajki"(papierosa) w
ustach, wódki to tylko w tortach próbowałem, a piwa spróbowałem może 2 razy
w życiu po łyku, co więcej narkotyków na oczy nie widziałem, dodaje że
mieszkam w dużym mieście i jestem normalny, ale czy nie jestem dziwakiem...
Ludzie biorą dla szpanu, lub z ciekwaości ale przecież ot choćby przysięga
komunijna (kto ją tak naprawdę traktuje poważnie, a jednak to przysięga, a
jak wiadomo złamanie przysięgi to grzech ciężki - nie chodzi mi o to że
jestem jakimś księdzem (ten tytuł z "Rzucić???" to mój), nawet do kościoła
nie chodzę) ja poprostu nie chcę ale czy to jest dziwne??? i czy dziwne
znaczy nienormalne, a przecież nienormalne nie zawsze jest to co robi
większość więc będąc w tej "abstynenckiej" mniejszośći może to właśnie ja
jestem normalny???

1. Data: 2001-02-18 21:54:15

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziwak??? wrote:
> Za tydzień będę miał 18 lat a w życiu nie miałem "fajki"(papierosa) w
[..]
> jestem normalny???

Oczywiście, że jesteś normalny. Tak trzymaj.

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2001-02-18 22:14:19

Od: "???" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

Tak dlaczego

1. Data: 2001-02-18 22:55:48

Od: "xpontonx" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znaczy nienormalne, a przecież nienormalne nie zawsze jest to co robi
> większość więc będąc w tej "abstynenckiej" mniejszośći może to właśnie ja

bardzo dobrze... uzywki to syf pierwsza liga!!
fakt moze do normy nie przystajesz,
ale to wlasnie ta norma jest wypaczona,
niejednokrotnie to ludzie robili wielkie
oczy "jakto nawet nic nei pijesz",
"jakzesz sie mozna tak bawic, zeby z siebie
szmaty nie zrobic".. "nieslychane.." itd itd.

takze bratku niczym sie nie przejmuj,
jestes na dobrej drodze :-)

xpontonx

1. Data: 2001-02-19 00:06:40

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"xpontonx" <x...@i...pl>

>bardzo dobrze... uzywki to syf pierwsza liga!!
Herbata dla przykładu :-)))

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Nius

1. Data: 2001-02-19 00:57:24

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziwak???" <...@...z> napisał w wiadomości

" W kraju szalencow czlowiek normalny jest wariatem"

Nie wiem czyje, ale ma to chyba zwiazek z mlodzienczymi buntami,
bo pochodzi z pokoju mojego syna:).
Ale kazda przesada jest niezdrowa - uwazaj zeby nie popasc
w samouwielbienie - wszedzie spotkasz lepszych i gorszych od siebie.
Dlatego trzymaj sie tego, co uwazasz za sluszne - nie potepiaj jednak
w czambul wszystkich "innych".
"Oni tez maja swoja opowiesc."
Eva

1. Data: 2001-02-19 01:05:44

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

??? <?@?.?> wrote in message news:96ph1e$mef$1@news.tpi.pl...
> Tak dlaczego

FilipF - proszę, nie utrudniaj! Nawet jeśli wielu uważa Cię za dziwaka
Ty nazywaj siebie oryginałem i tak trzymaj!
Oprócz sprawy nicków i adresów oczywiście.

* Autor listów jest w całości odpowiedzialny za przekazywane w nich treści.
Musi więc mieć świadomość, że jego autorytet w grupie dyskusyjnej zależy
wyłącznie od tych treści, a nie od nazwiska (nick) jakim się podpisuje.
Jeśli autor nie chce być uznany przez grupę za niepoważnego śmieciarza /?!/,
w jego własnym interesie jest posługiwanie się jednym adresem pocztowym
i jednym nick'iem. Tylko wówczas może nastąpić kumulacja opinii na jego
temat, sprawiająca, iż jego aktywny udział w grupie dyskusyjnej będzie w pełni
uzasadniony.

--
serdeczności
A.

1. Data: 2001-02-19 06:30:16

Od: Liquid / AAOCG <l...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Laskowski napisał(a):

> ...do zostania świętym. ;-)

Hehehe... no taaa... Tez znam takiego co byl na dobrej drodze do "zostania
swietym". Tak mu sie sylwester spodobal ze do dzisaij rzadko trzezwieje mimo ze
wczesniej nigdy nie pil nic chocby cala impreza byla urznieta w sztok. Ze juz o
uzywkach nie wspomne ;-) Osiagnal wiek krytyczny 19 lat. ?!?

Liquid

1. Data: 2001-02-19 06:45:08

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

xpontonx wrote:

> takze bratku niczym sie nie przejmuj,
> jestes na dobrej drodze :-)

...do zostania świętym. ;-)
--
Dariusz Laskowski mailto:d...@p...pl GG:10616

Czy to jest przyjaźń czy to jest kochanie?
Re:problem ze znalezieniem partnera( difficulties in finding mate)
do psychologa (jakiegos)
Jakich mezczyzn....
Astec