Jestem gruba!!!!

61. Data: 2001-03-22 17:19:06

Temat: Re: Jestem gruba!!!!
Od: "Ewa po prostu" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Mrowka" wyznala<
> Powiem ci szczerze,ze ja od kiedy urodzilam dzieciaczka pierwszego(mam
> dwoje)caly czas jestem na diecie czyli bedzie to juz 9 lat.(...)
> Najwazniejsza jest silna wola.Trzeba sobie wmowic,ze to co niskokaloryczne
> jest smaczne,a reszta to paskudztwo.
> Musze przyznac,ze mam takie dni kiedy MUSZE zjesc cos kalorycznego
>,ale nie moze to byc czesciej niz raz na tydzien
> znowu musze sie pilnowac.
--- wiesz co, Mrówko... robie podobnie, ale jak przeczytalam, to zrobilo mi sie
smutno... te wszystkie "musze sie pilnowac", wmawiac w siebie, ze niedobre
jest dobre lub przynajmniej zdrowe.....
Wlasciwie po co to wszystko ?? wymogi mody sa tak silne, ze czesciowo
odbieraja radosc nieskrepowanego zycia. Dlaczego tak silnie na nas dzialaja?
I czemu czesciej baby ulegaja presji bycia blisko obowiazujacych kanonów
wygladu ? - tylko prosze nie o zdrowiu, bo 3/4 odchudzania nie to ma na celu.
( i nie mówie o monstrualnych sylwetkach)
A poza tym - obowiazujacych kanonów, bo one przeciez zmienialy sie
nie tylko na przestrzeni wieków, ale lat .
No wiec, szanowne Panie - dlaczego musimy sie wiecznie odchudzac ?
Ewa (patrzaca czasem na slodycze tesknym okiem )

62. Data: 2001-03-22 18:54:26

Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 99dc6p$hvd$...@n...tpi.pl, Ewa po prostu at p...@g...pl wrote
on 22-03-01 18:19:

> [...]
> No wiec, szanowne Panie - dlaczego musimy sie wiecznie odchudzac ?
> Ewa (patrzaca czasem na slodycze tesknym okiem )

Wcale nie musimy sie wiecznie odchudzac.
A pilnowac sie IMO trzeba. Bo obzarstwo jest grzechem, albo raczej - zeby
nie powialo wina i kara - wykroczeniem przeciwko samemu sobie.
Szczupla sylwetka jest przyjemna w "noszeniu" - nie meczysz sie
szybko, mozesz sobie sama zawiazac sznurowki, wbiec po schodach etc.
To kwestia wygody. I nie przecze - estetyki, choc ta druga jest sprawa
indywidualna (nie to ladne, co ladne, ale co sie komu podoba).
Pozdr.
Joanna

63. Data: 2001-03-22 18:57:16

Od: "km" <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> Dla tych, ktorzy chcieliby szybko i bezbolesnie, np. farmakologicznie,
> polecam film "Requiem dla snu" - wybija takie fanaberie z glowy
skutecznie.

to szlo w polsce? tu sie musialem niezle natrudzic zeby obejrzec cos co sie
w sumie okazalo miernota... jesli ten film mial jakiekolwiek przeslanie to
chyba takie ze najlepiej powodzi sie sutenerom.

nie powinno byc "requiem dla marzenia?"

km

64. Data: 2001-03-22 19:13:51

Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article gWru6.8093$H...@n...rdc1.ne.home.com, km at m...@m...me
wrote on 22-03-01 19:57:

> [...]
> w sumie okazalo miernota... jesli ten film mial jakiekolwiek przeslanie to
> chyba takie ze najlepiej powodzi sie sutenerom.

Nie przyjrzalam sie oryginalnemu tytulowi.
Aczkolwiek sam tytul, taki jak jest w polskich kinach,
mnie zdziwil, bo w sumie po prostu cos tu nie gra.
Film wlasnie od niedzieli wszedl.
Watek - jak to nazwalas "sutenerski" ... tez bym na dobra sprawe usunela
/hmmm... wiele by z tego w takim razie nie zostalo:)/
Bardziej mnie wciagnela historia matki - obraz wegetacji,
bezsensu na wlasne zyczenie, bluszczowatosci etc.
Az chce sie zyc. Oczywiscie inaczej.
Pozdr.
Joanna

65. Data: 2001-03-22 19:21:57

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

><S...@p...fm>
>Troche delikatnosci by nie zaszkodzilo.
W czym właściwie problem ?
>Ja nie lece na przystojnych!!!
A na kogo ? Na inteligentnych ?

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Niusów 5.00.00.46
http://www.trzcionk.priv.pl/programy/ppfn.html

66. Data: 2001-03-22 19:24:30

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

><S...@p...fm>

>Dziekuje za rady a usmiechne sie do Ciebie, bo tamtej kobiecie nie chce
nawet wspominac.
I co Ci z tego przyjdzie ?

67. Data: 2001-03-22 19:27:36

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

><S...@p...fm>

>Przeciez nie pisalam, ze duzo jem...To, ze nabieram wagi nie znaczy, ze
sie obzeram. Ja od rana do godz 20 nie jem prawie nic, bo nie mam na to
czasu. Za to wieczorem....nadrabiam a wiadomo, ze nie jest to zbyt zdrowe...
No, ale od takiego żywienia nie nabiera się wagi.

68. Data: 2001-03-22 19:37:13

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

><S...@p...fm>
>Z tego co zauwazylam na tej grupie dyskusyjnej takich osob, ktore nie
lubia i nie akceptuja ludzi grubych jest niewiele.
A jest to reprezentatywna próba ? Skad pewnosc, ze w ogóle tak jest ? Czy Ci
ludzie maja np. otylych znajomych ?
>Niestety Ty wygladasz na czlowieka, ktory nie jest zbyt tolerancyjny.
Watpie, by Nina byla jakos szczególnie uprzedzona do otylych, choc pewnie
draznia ja malo inteligentni i jeszcze kilku innych.
>Slowa "nie zryj tyle" itp. bynajmniej nie swiadcza o pozytywnym
nastawieniu do takich osob jak ja...
To akurat maly problem w kontekscie tej dyskusji.
>Inni jakos potrafili znalezc odpowiednie slowa...
A co to zmienia w temacie otylosci ?

69. Data: 2001-03-22 19:45:54

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

><S...@p...fm>

>Myslisz, ze to jest jedyny problem w moim zyciu????Grubo sie mylisz!!!
... i stąd wzięła się pewnie twoja otyłość.

70. Data: 2001-03-22 19:55:55

Od: h...@i...com (Krzysztof Parzyszek) szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar 2001 23:19:10 -0800, n...@p...ninka.net wrote:

>PS: nie mam nic do ludzi otylych, ale w istocie denerwuja mnie tacy co
>to sa otyli/chudzi/za wysocy/za niscy (czy co tam innego) i ciagle
>chodza i z tego powodu narzekaja, zamiast cos z tym zrobic.

A co np. radzisz na `bycie za wysokim'?

Z reszta (tzn. z `byciem za grubym') sie zgadzam.

--
,oOo.Bc -=EE Krzysztof Parzyszek <h...@i...com> 11/29/2000 3:41pm
-'7' `L' ---Entropy isn't what it used to be...

help
testy na psychologie Uniwersytet Wroclawski
Help3 !!!
Help2 !!!
Help !!!