Jestem igorantka

1. Data: 2002-04-09 11:19:34

Temat: Jestem igorantka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie usiluje nadrabiac zaleglosci czytelnicze - do sklepu i
szewca nie moge leciec, bo ogolnokrajowe swieto zalobne - pogrzeb
Krolowej Matki , dopiero sklepy otworza o 13 godz wiec nadrabiam
i juz nie moge. Glownie ze soba!

pod grozba uznania mnie za kompletna idiotke pytam grzecznie co
to server Mongi i jak go znalezc i w ogole. raczki caluje i pod
kolana sciskam z gorki

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-09 12:07:50

Temat: Re: Jestem igorantka
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:t...@4...com..
.

> pod grozba uznania mnie za kompletna idiotke pytam grzecznie co
> to server Mongi i jak go znalezc i w ogole. raczki caluje i pod

Oj, dlugo Cie nie bylo, witaj poswiatecznie:)
Monika (Monga) byla tak uprzejma, ze oddala nam mnostwo miejsca na swoim
serwerze i mozemy tam wrzucac wszystko co chcemy, czego szukamy, co mamy i
czym chcemy sie podzielic - zdjecia robotek, schematy, wzory itp.
Wyjasniam to w jej imieniu, zeby zaspokoic Twoja ciekawosc natychmiast, bo
podejrzewam , ze Monika zjawi sie dopiero wieczorem, wtedy Ci osobiscie
wszystko wyklaruje, adres ma w stopce, mozesz laczyc sie przez FTP np. z
windows commandera albo wchodzic jak na strone www - wtedy istotne jest
podanie portu (8228), oczywiscie laczyc sie z serwerem mozesz tez z innych
programow, ktos podawal jakich, ale nie pamietam.
Elzbieta

1. Data: 2002-04-09 12:49:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Apr 2002 14:07:50 +0200, "Elzbieta" <t...@w...pl>
wrote:

> [...]
>podanie portu (8228), oczywiscie laczyc sie z serwerem mozesz tez z innych
>programow, ktos podawal jakich, ale nie pamietam.

wszystko ladnie ale ja z tego ani slowa nie zrozumialam..znaczy
slowa osobno tak, ale poskladane ze soba to jakby po
marsjansku...ja muszemiec w punktach, najlepiej ze schematem
namalowanym ;))

ale i tak dzieki

1. Data: 2002-04-09 13:01:00

Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszystko ladnie ale ja z tego ani slowa nie zrozumialam..znaczy
> slowa osobno tak, ale poskladane ze soba to jakby po
> marsjansku...ja muszemiec w punktach, najlepiej ze schematem
> namalowanym ;))

Sprobuj wpisac w przegladarce ponizszy adresik:
ftp://robotki.dhs.org:8228
i wcisnij enter ;)))

To tak na szybko. Mam nadzieje, ze zadziala :) A dokladniej to z pewnoscia
Monika Ci krok po kroku wytlumaczy :)

Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-04-09 20:24:51

Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
> [...]
> slowa osobno tak, ale poskladane ze soba to jakby po
> marsjansku...ja muszemiec w punktach, najlepiej ze schematem

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hihihi, Rzono, to tak jak i ja, dopoki dziecko mi nie przetlumaczylo z
polskiego na nasze :-)))
Ja to robie tak:
Uruchamiam program windows commander
z menu Commands wybieram FTP New Connection
w okienku ktore sie otwiera wpisuje: robotki.dhs.org.8228 to jest kod
serwera Mongi) i zaznaczam kwadracik ,,anonymous connection"
wciskam Enter i .....juz jestes na serwerku Mongi, (albo i nie jak bedziesz
miala pecha). Mnie sie nie udawalo, dopoki dziecko w to nie wkroczylo i
czego s nie poczarowalo. Jesli ci sie nie uda, to sie nie martw, bo jestem w
trakcie pogoniania synka, zeby to lopatologicznie wyklarowal,
Sciski i serdecznosci
Grazyna

1. Data: 2002-04-09 20:29:02

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grazyna Szkudlinska <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a8vidv$7j0$...@n...tpi.pl...
> [...]
> czego s nie poczarowalo. Jesli ci sie nie uda, to sie nie martw, bo jestem
> trakcie pogoniania synka, zeby to lopatologicznie wyklarowal,

Przed chwila prztestowalam to osobiscie i sie dostalam bez problemu.
Jednakze jest to rozwiazanie dobre chwilowo, bo nie ma sie dostepu do
jednego katalogu, do ktorego ma przejsc chyba, po uporzadkowaniu, czesc
uploads - tak wiec polecam kontakt z Monga.
A nawet jak nie w sprawie serwera to tez Monge polecam bardzo szczerze

Ilona

1. Data: 2002-04-09 21:14:17

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" <t...@w...pl> :

> (ciach) Wyjasniam to w jej imieniu, zeby zaspokoic Twoja ciekawosc
> natychmiast, bo podejrzewam , ze Monika zjawi sie dopiero wieczorem,

No tez wlasnie jak wedlug zapowiedzi zjawilam sie :) Prosze Cie Krysiu o
kontakt na maila - niezaleznie od tego czy Ci sie juz udalo dostac na
serwerek czy tez nie :) I od razu napisze - jezeli Ci sie jeszcze nie
udalo, to napisz prosze jak probowalas sie dostac :)

> [...]
> strone www - wtedy istotne jest podanie portu (8228), oczywiscie
> laczyc sie z serwerem mozesz tez z innych programow, ktos podawal

Wszystkie programy, ktore zaliczaja sie do grupy tzw. klientow FTP. Z tych
ktorych ja uzywam moge wymienic np. CuteFTP, SmartFTP.

I dziekuje za wstepne wyjasnienie (rowniez Beatce w poscie nizej) Krysi jak
sie do mnie dostac. Caly czas zamierzam napisac wszystko co i jak zrobic
krok po kroku zeby sie dostac, tym bardziej, ze znam to juz na pamiec i dla
IE i dla WC i dla przypadkow bardziej skomplkowanych, tylko jakos nie mam
zupelnie czasu zeby sie za to zabrac :) Ale kiedys na pewno cos takiego
napisze i wrzuce na jakas stronke :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-04-09 21:21:52

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <p...@p...onet.pl> :

> [...]
> jednego katalogu, do ktorego ma przejsc chyba, po uporzadkowaniu,
> czesc uploads - tak wiec polecam kontakt z Monga.

Racja Ilonko, w zasadzie juz nawet duza czesc zdazyla tam trafic :) Idzie
mi to co prawda w zolwim tempie, ale postepuje do przodu troche kazdego
dnia :)

> A nawet jak nie w sprawie serwera to tez Monge polecam bardzo szczerze

No az nie wiem co napisac na to ;) W kazdym razie milo mi bardzo i dziekuje
za uznanie :)

Pozdrawiam,
Monika

--