Jestem leniwa........

1. Data: 2004-10-22 19:34:55

Temat: Jestem leniwa........
Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem leniwa osoba i nie chce mi sie szukac na stronach wege, wiec was prosze
o odpowiedz. Czy prawdziwi wegetarianie jadaja czosnek, cebule, pora?
Dlaczego o to pytam, odpowiem jutro.

pozdro Dana

2. Data: 2004-10-22 20:44:12

Temat: Re: Jestem leniwa........
Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jaico?" <d...@a...pl> a écrit dans le message de news:
3...@n...onet.pl...
> [...]
> prosze
> o odpowiedz. Czy prawdziwi wegetarianie jadaja czosnek, cebule, pora?

a dlaczego mieli by nie jesc?
przecie to nie kawalek swinskiej stopy

Jurek

3. Data: 2004-10-22 20:48:03

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:3ab6.00000a4a.417960dc@newsgate.onet.pl pisze:

> Jestem leniwa osoba i nie chce mi sie szukac na stronach wege, wiec was
> prosze o odpowiedz. Czy prawdziwi wegetarianie jadaja czosnek, cebule,
> pora?

A dlaczego mieliby nie jadac? Nie wiem, moze ja jakis farbowany jestem?
Wczoraj byla zupa z pora, dzis cebula w pizzy. Moze chodzi Ci o bhaktow
Kryszny, ktorzy bedac wegetarianami nie jadaja rownoczesnie okreslonych
produktow wegetarianskich, w tym jaj, grzybow, czosnku i cebuli wlasnie?

--
Ja z moich osobistych doświadczeń wiem, że im więcej węglowodanów w diecie tym
bardziej człowiek się robi nerwowy. Stąd na przykład tyle chamstwa na grupie

4. Data: 2004-10-22 20:52:17

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:clbrmb$6fn$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> Kryszny, ktorzy bedac wegetarianami nie jadaja rownoczesnie okreslonych
> produktow wegetarianskich, w tym jaj, grzybow, czosnku i cebuli wlasnie?

Coś tam medycyna chińska mi się kołacze po głowie, że są zdecydowanie za
bardzo jang... a ktoś tam jeszcze twierdzi, że powodują agresję... czy cuś..
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2004-10-23 19:07:09

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prosze
> o odpowiedz. Czy prawdziwi wegetarianie jadaja czosnek, cebule, pora?

"Tych, ktorzy zechca stosowac calkowicie wegetarianska kuchnie, informujemy, ze
wowczas nie nalezy spozywac rowniez cebuli, czosnku i pora. Warzywa te z powodu
swoich bakteriobojczych wlasciwosci ( niszcza bakterie gnilne wystepujace przy
diecie miesnej ) niekorzystnie wplywaja na naturalna flore bakteryjna, ktora
znajduje sie w przewodzie pokarmowym czlowieka i ktora jest - miedzy innymi -
zrodlem bialka zwierzecego niezbednego dla organizmu ludzkiego."

Kuchnia Wedyjska.

Czemu uzyte jest slowo ROWNIEZ.
Moze ktos z was wie jakich jeszcze warzyw "rowniez" nie wolno spozywac?

pozdro Dana

6. Data: 2004-10-23 22:18:24

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaico?" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Czemu uzyte jest slowo ROWNIEZ.
> Moze ktos z was wie jakich jeszcze warzyw "rowniez" nie wolno spozywac?

Słowo "również" użyte zostało w odniesieniu do potraw mięsnych, a nie innych
warzyw.

Pozdrawiam
Leszek

7. Data: 2004-10-23 22:37:08

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaico?" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

Gdzie?

> [...]
innymi -
> zrodlem bialka zwierzecego niezbednego dla organizmu ludzkiego."

Jest to o tyle niejasno napisane (a może to ja już źle widzę o tej
porze...), że nie rozumiem, dlaczego nie należy, będąc wegetarianinem, jeść
tych warzyw. Czy niekorzystny wpływ objawia się w ten sposób, że flora
jelitowa staje się źródlem białka zwierzęcego? Czy byłaby, gdyby nie ten
niekorzystny wpływ? I co mają do jasnej cholery bakterie wspólnego z
białkiem zwierzęcym? W sensie źródła, znaczy się ;)
Czyżbym się uniosła...? Przepraszam... to zmęczenie ;)

A poza tym to bzdet, właściwości bakteriostatyczne czosnku i cebuli nie
wpływają na florę przewodu pokarmowego. Proszę mnie nie prosić o
uzasadnienie, bo zapomniałam... ;) Jak się ktoś uprze, to sobie przypomnę.
Proszę się nie upierać :)

No i co to za wegetariańskie (zalatujące mi wegańskim, ale może się mylę)
zalecenie, w którym jest napisane, że białko zwierzęce jest niezbędne dla
organizmu ludzkiego?

> Kuchnia Wedyjska.

??

Pozdrawiam, Agata
i dwa kocie niemowlaki przyprawiajace o zmącenie rozumu.

8. Data: 2004-10-24 08:07:43

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jaico?" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Słowo "również" użyte zostało w odniesieniu do potraw mięsnych, a nie innych
> [...]
Skoro w wegetarianizmie mieso jest zabronione, to slowo "rowniez" nie moze sie
tyczyc potraw miesnych.

pozdro Dana

9. Data: 2004-10-24 08:19:39

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaico? wrote:

> Skoro w wegetarianizmie mieso jest zabronione, to slowo "rowniez" nie moze sie
> tyczyc potraw miesnych.

Nie lepiej napisać do autorów zdania, zamiast nam tu zlecać
interpretację tego, "co oni przez to mieli na myśli"?

Pozdrawiam,
Karola

10. Data: 2004-10-24 16:30:59

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:clfop3$8aj$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie lepiej napisać do autorów zdania, zamiast nam tu zlecać
> interpretację tego, "co oni przez to mieli na myśli"?

A żyją może?
Ja ten tekst czytałem już przynajmniej 20 lat temu.
Miałem tą kuchnię wedyjską.
Myślę, że uzyte tam wyrażenie "całkowicie wegetariańską kuchnię" można
odnieść do weganizmu. Tak więc weganie powinni wystrzegać się cebuli,
czosnku i pora.
Pozdrawiam
Leszek

obsesja