Jestem najszczesliwszym czlowiekiem

1. Data: 2003-03-18 22:26:44

Temat: Jestem najszczesliwszym czlowiekiem
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jestem najszczesliwszym czlowiekiem pod sloncem.W piatek oswiadczylem sie
Kobiecie swego zycia.To najwspanialsze uczucie jakie doswiadczylem w swoim
zyciu. Wierze ze przede mna i moja Paulinka jeszcze mnostwo cudownych momentow.
Ciesze sie ze zrobilismy ten krok,kolejny w kierunku wspolnego spedzenia zycia.
Tylko z Toba Paulinko chce isc przez zycie.Kocham Cie

2. Data: 2003-03-18 22:31:56

Temat: Re: Jestem najszczesliwszym czlowiekiem
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zycia.
> Tylko z Toba Paulinko chce isc przez zycie.Kocham Cie

Ja tez Cie kocham Jareczku. Zycze wytrwalosci i cierpliwosci do mnie:) Mam
nadzieje, ze Nasza milosc nigdy nie wygasnie. Caluski:)

3. Data: 2003-03-18 23:05:44

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zycia.
> Tylko z Toba Paulinko chce isc przez zycie.Kocham Cie

Ja też.

puchaty

4. Data: 2003-03-18 23:15:27

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja też.

Przepraszam. Zbyt krótko napisałem i poszło.

Ja też życzę Wam tego, byście w swej miłości mieli ciągle siebie samych i
siebie nawzajem.

puchaty (roztargniony bo zakochany)

5. Data: 2003-03-19 05:44:19

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> momentow.
> zycia.
>
> Ja też.

puchaty kogo kochasz bardziej Paulinkę czy Jarka ;-))))))))))

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

6. Data: 2003-03-19 06:24:45

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> puchaty kogo kochasz bardziej Paulinkę czy Jarka ;-))))))))))

Jeszcze raz przepraszam - pochrzaniło mi się :-(

A swoją drogą jak się czyta o takiej miłości to serce rośnie i ... sam
zaczynam bardziej kochać.

puchaty

7. Data: 2003-03-19 08:31:54

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez Cie kocham Jareczku. Zycze wytrwalosci i cierpliwosci do mnie:) Mam
> nadzieje, ze Nasza milosc nigdy nie wygasnie. Caluski:)

Wszystkiego najlepszego!
.....ale nie wolicie tych czułości wymieniać sam na sam? ;-)
Wszyscy to czytamy ;-)
Ola

8. Data: 2003-03-19 12:45:14

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@p...onet.pl> wrote in message
> momentow.
> zycia.
>

> Ja tez Cie kocham Jareczku. Zycze wytrwalosci i cierpliwosci do mnie:) Mam
> nadzieje, ze Nasza milosc nigdy nie wygasnie. Caluski:)

Czyzby to byly pierwsze oswiadczyny na lamach grupy ?
Teleekspress zawiadomcie - moze jako ciekawostke dnia puszcza :-0

9. Data: 2003-03-19 13:38:40

Od: "Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "tweety" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> Jeszcze raz przepraszam - pochrzaniło mi się :-(

Jak ja lubię takie pomyłki :-)))))))))

> A swoją drogą jak się czyta o takiej miłości to serce rośnie i ... sam
> zaczynam bardziej kochać.

I o to chodzi!

Ania

10. Data: 2003-03-20 21:16:21

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Milo mi jak moge przeczytac takie komentarze:) Nie, to nie sa zareczyny na
lamach forum. Acz kolwiek bylo by to ciekawe tylko troche malo romantyczne:)
Dziekuje Wam za tyle serdecznosci z Waszej strony. Buzka:)

Nowe zdjęcia naszej rodzinki
Prośba
rodzice
Ustalenia końcowe (było: Pornografia)