Jestem nowa !!!

1. Data: 2002-07-22 10:07:01

Temat: Jestem nowa !!!
Od: "Danusia" <d...@p...oip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane grupowiczki!
Jestem nowa, no powiedzmy od 2 tygodni szperam sobie, jesteście wspaniałe,
zwróciłam się pomoc (przepraszm ale się wtedy nie przedstawiłam) o pomoc
w znalezieniu wzoru na dużą serwetę szydełkową sprawa
pilna i wyobrazcie sobie,że odezwała się do mnie Hania
z Rzeszowa. Kochana dziewczyna całkiem bezinteresownie wysłała mi cd z
wzorami. Mam bardzo
duż zbiór bo od kilku lat zbieram Robóki ręczne.
Kochane jeżeli któraś z Was co potrzebuje to służę.

Danka z Poznania
d...@p...oip.pl

1. Data: 2002-07-22 11:14:15

Temat: Re: Jestem nowa !!!
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Danusiu:))) Ale tu fajnie, prawda?:)))
Pozdrawiam,
Zosia

1. Data: 2002-07-22 11:24:38

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzorami. Mam bardzo
> duż zbiór bo od kilku lat zbieram Robóki ręczne.
> Kochane jeżeli któraś z Was co potrzebuje to służę.

*****************
Cześć Danusiu, tu się nie wypuszcza z rąk (z przerwą na obowiązkowe 3 posiłki
dziennie :))) następujących przedmiotów: szydełka, igły, drutów i gadżetów z
nimi związanych. Efekt? Bolące paluszki, krzyż(yk), przekrwione oczy , można by
mnożyć. Ale najważniejsze - MNÓSTWO PRZYJEMNOŚCI!!! Pozdrawiam serdecznie

Milena

1. Data: 2002-07-22 12:12:00

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj serdecznie,rozgaszczaj sie wiecznie i tez dziel sie z nami wzorami
koniecznie:))))))))

Pusia(Białystok)
b...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-22 17:31:10

Od: " Anna M" <o...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj serdecznie wśród maniaczek dłubania ...

Anka

1. Data: 2002-07-22 19:10:06

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu jest naprawdę jak wśród przyjaciół - zawsze superancko :))))

Pozdrawiam
Magda (Białystok)

1. Data: 2002-07-22 19:17:03

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A witamy, witamy.
My też uważamy że jesteśmy miłe i kochane. Cieszymy się, że nasza grupka
powiększa się z każdym dniem.
Ty teraz też jesteś miła i kochana.

Ela

1. Data: 2002-07-23 06:33:53

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj wsrod nas! Widze ze szydelko to twoja milosc nr 1?
Dla mnie numer 2, bo na pierwszym miejscu krzyzykowanie :-))

Grazyna z Gdyni

1. Data: 2002-07-23 12:47:24

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo
> duż zbiór bo od kilku lat zbieram Robóki ręczne.
> Kochane jeżeli któraś z Was co potrzebuje to służę.

Danusiu !
Jesli sa to obrazki i opisy w formie eektronicznej, to ja bylabym wdzieczna
za kilka wzorow bieznikow, owali i serwet okraglych. Najlepsze bylyby modele
pozszywane z mniejszych elementow.
Masz cs takiego ?

Pozdrawiam
Asia