Jestem przeciw!

11. Data: 2005-07-17 20:22:37

Temat: Re: Jestem przeciw!
Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "człowiek czynu"
> Jeśli nagość celowo eksponowana na zdjęciach wywołuje u kogoś podniecenie
> seksualne i inne podobne problemy, jest pod względem funkcjonalnym tym samym,
> co pornografia.
Masz poważne błędy w rozumowaniu. Jeśli nagość celowo eksponowana wywołuje u
kogoś podniecenie seksualne, to nie znaczy, że to jest pornografia, tylko że
ktoś ma problemy z psychiką. Jeśli nagość nie tylko celowo jest eksponowana, ale
jest celowo eksponowana w celu wywołania podniecenia (a nie pozytywnego
skojarzenia w celu zainteresowania reklamowanym produktem)
to wtedy jest pornografia, niestety niespotykana na billboardach.

> Znajomy mojego kolegi dopuścił się gwałtu, ponieważ nie potrafił sobie
> poradzić z własną seksualnością, pobudzaną zdjędziami erotycznymi oraz
> kobietami, które bezwstydnie negliżują się latem na ulicach.
Szwagier kuzynki koleżanki cioci dopuścił się gwałtu, ponieważ nie potrafił
poradzić sobie
z własną seksualnością, pobudzaną ubraniami kobiet (wszak nie od dziś wiadomo,
że zakryte podnieca najbardziej) rotfl!
Twoj list jest obrzydliwy, pobudza glupie, niesprawiedliwe, kryminogenne
schematy mowiace o tym, ze to kobiety przez swoja cielesnosc powoduja gwalty. To
nie ciala ludzkie sa winne, to chora psychika takich zakompleksionych facecikow.
Znikaj.
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

12. Data: 2005-07-17 20:44:45

Od: Ritz <r...@u...fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mes wrote:

> Jest niedziela, fajna pogoda, człowiek czyta grupy dyskusyjne. Niby zero
> ryzyka a jednak czlowieka cos wkurwi. Gdzie ten chop napisal cos o tych
> twoich masakrycznych zdjeciach? Co ty? Pijana jestes?

A wiesz "karwa" co sie dookoła ciebie dzieje? Gdzieś tam w Łodzi czy w
innym mieście była taka wystawa (bodajże na Piotrkowskiej) zorganizowana
właśnie przez MW gdzie były pokazywane takie zdjęcia.

13. Data: 2005-07-17 22:03:57

Od: "człowiek czynu" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asias" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie pozytywnego skojarzenia w celu zainteresowania reklamowanym produktem)
> to wtedy jest pornografia, niestety niespotykana na billboardach.

Przypuszczam, że częściowa nagość atrakcyjnej kobiety może w pewnych
sytuacjach wywołać podniecenie u mężczyzny żyjącego z konieczności lub z
wyboru w celibacie.

> [...]
> schematy mowiace o tym, ze to kobiety przez swoja cielesnosc powoduja
> gwalty. To nie ciala ludzkie sa winne, to chora psychika takich

Przepraszam, źle użyłem skrótu myślowego. Nic nie tłumaczy gwałtu ani
napastowania - jeśli człowiek (przepraszam: skurwiel) nie potrafił poradzić
sobie ze swoją agresją, powinien był szukać pomocy specjalisty lub podciąć
sobie żyły (przepraszam: tętnice). Zresztą zasłużenie trafił do więzienia,
gdzie popełnił samobójstwo.

14. Data: 2005-07-17 22:09:01

Od: "człowiek czynu" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "człowiek czynu" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Wysłałem już 3 cancele tego posta, ale nie chce zniknąć z serwera.

takie jak ten:
From: "człowiek czynu" <p...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jestem przeciw!
Control: cancel <dbeeah$8i$1@inews.gazeta.pl>

15. Data: 2005-07-18 06:24:44

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> ŁĄCZ DO AKCJI http://jestemprzeciw.mysl.pl/
>
> Trudno jest aktywnie przeżyć dzień i nie zostać zaatakowanym chociaż raz
> przez agresywną pornografię i nagość. Z bilbordów spoglądają na nas
> (pół)nagie kobiety, witryny kioskowe są aż gorące od scen dziejących się na
> okładkach kolorowych pism pornograficznych, a w programie telewizyjnym
> więcej jest ofert do sex-telefonów, niż recenzji filmów.

Nie jestem przeciw. Zupełnie mi to nie przeszkadza.

PK

16. Data: 2005-07-18 07:19:01

Od: "M. Pipko" <p...@p...papa> szukaj wiadomości tego autora

[skonczyles, to spusc wode, bo smierdzi, musialem posptrzatac to cale gowno]

Kurwa, mac. NTG.
Proponuje: pl.soc.religia.

17. Data: 2005-07-18 07:22:58

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: M. Pipko [Mon, 18 Jul 2005 09:19:01 +0200]:

> Kurwa, mac. NTG.
> Proponuje: pl.soc.religia.

Nie podsylaj nam tego czegos, malo tam juz wariatow siedzi?

Kira

--
/.'\ >< \ ' / _(_______)______
\__/ >< * -= (_) =- (_cyber-girl.net_)
"""""/ """"" ~~~~~~~~~~ | ~~~~~ """"""""""""""""""""

18. Data: 2005-07-18 08:45:14

Od: "M. Pipko" <p...@p...papa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

> Re to: M. Pipko [Mon, 18 Jul 2005 09:19:01 +0200]:

> Nie podsylaj nam tego czegos, malo tam juz wariatow siedzi?

A co ty zes sie taka religijna zrobila?

19. Data: 2005-07-18 09:04:48

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> ŁĄCZ DO AKCJI http://jestemprzeciw.mysl.pl/

Pewnie przyłączyłem się i wpisałem się nawet do księgi moim nazwiskiem,
że jestem za nagością i pornografią. Myślicie, że mój wpis się wogóle
pojawił? I jak to jest z wolnością słowa zapisaną w konstytucji?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

20. Data: 2005-07-18 09:29:06

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: M. Pipko [Mon, 18 Jul 2005 10:45:14 +0200]:

> A co ty zes sie taka religijna zrobila?

Znaczy ze na psr siedze? Chlopie, od ladnych 5 lat ;)
I mozesz mi wierzyc, tam sie nie da stac religijnym :)

Kira

--
\__/ >< * -= (_) =- (_cyber-girl.net_)

poproszę o życzenia
gdzie wyjechac z małym dzieckiem?
praca magisteska
Pokój z 27-letnim bratem w wieku 21 lat-pomocy!!!
Co na chrzest, 7-mio latkowi??