Jestem przeciw!

1. Data: 2005-07-16 23:55:20

Temat: Jestem przeciw!
Od: "człowiek czynu" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ŁĄCZ DO AKCJI http://jestemprzeciw.mysl.pl/

Trudno jest aktywnie przeżyć dzień i nie zostać zaatakowanym chociaż raz
przez agresywną pornografię i nagość. Z bilbordów spoglądają na nas
(pół)nagie kobiety, witryny kioskowe są aż gorące od scen dziejących się na
okładkach kolorowych pism pornograficznych, a w programie telewizyjnym
więcej jest ofert do sex-telefonów, niż recenzji filmów. My, dziewczyny i
kobiety, nie chcemy być traktowane jak przedmiot i sprowadzane tylko do roli
seksualnej. My, chłopcy i mężczyźni, nie chcemy patrzeć na kobietę jak na
zabawkę, chcemy mieć szacunek dla naszych koleżanek, dziewczyn,
narzeczonych, żon. Nie życzymy sobie oglądać agresywnie rozbierających się
kobiet. Sfera seksualności jest dla nas zbyt intymna, zbyt delikatna i zbyt
piękna, by ktoś ją tak brutalnie i niesmacznie atakował.

Cele
Główny cel naszej kampanii to walka z pornografią. Wiemy, że nie uda się jej
wyeliminować, dlatego chcemy ograniczyć jej nachalność i agresywność. Chcemy
by nikt nie musiał oglądać treści pornograficznych, agresywnej golizny,
dopóki sobie tego nie życzy. Domagamy się by dostęp nieletnich do
pornografii był ograniczony. Te główne cele chcemy osiągnąć poprzez
realizację celów pośrednich: przede wszystkim zwiększenia świadomości
społecznej. Chcemy pokazać, że pornografia nie jest obojętna dla człowieka
oraz że wspólnie możemy się jej przeciwstawić. Chcemy także wywołać pewnego
rodzaju presję społeczną na wszystkich zaangażowanych w propagowanie nagości
i pornografii, aby czuli, że społeczeństwo jest im przeciwne.

Metody
Nasza kampania sprzeciwu jest kampanią przede wszystkim internetową. Jednak
na stronie pojawią się wkrótce ulotki i plakaty - gotowe do wydrukowania i
kolportażu, tak więc wyjdziemy też poza Internet. Dołącz i Ty!

Najważniejszymi skutkami pornografii prowadzącymi do ukształtowania stylu
funkcjonowania zawierającego elementy przemocy są:
- dehumanizacja i wulgaryzacja najbardziej intymnej sfery ludzkiego życia,
ze szczególnym zdeformowaniem wizerunku kobiety i doświadczania przez nią
popędu seksualnego;
- wytworzenie nawyku korzystania z pornograficznych prezentacji w celu
wywołania gotowości seksualnej, fantazji seksualnych itp.;
- dostarczanie negatywnych wzorców realizacji popędu seksualnego z
całkowitym oderwaniem go od ukierunkowania na kreowanie życia;
- rozwijanie postaw egoistycznych i egocentrycznych, koncentrujących się
wokół maksymalizowania przyjemności płynących z działań seksualnych;
- sprzyjanie formowaniu się wadliwego, niepełnego obrazu człowieka jedynie w
wymiarze seksualnym, lansowanie poglądu, że człowiek to tyle, co homo
eroticus;
- wzrost zachowań przestępczych i antyspołecznych. Poza tym pornografia to:
- wewnętrzne napięcia i konflikty, wprowadzenie człowieka w stan dysonansu
poznawczego;
- utrudnienie prawidłowego rozwoju moralnego;
- niszczenie poglądów na piękno, dobro, miłość, prawdę;
- lansowanie opartego na popędzie seksualnym stylu życia.
Można zaryzykować tezę, że w świetle badań prowadzonych w związku z
teorią modelowania społecznego, żaden odpowiedzialny naukowiec nie postawi
tezy o obojętnym charakterze pornografii. Przyjmuje się aktualnie, że
przekaz pornograficzny, zarówno werbalny jak i niewerbalny oddziaływuje na
procesy poznawcze (myślenie, spostrzeżenia, uwagę, pamięć, formułowanie
opinii, sądów, wartościowanie), emocjonalne (napięcie, niepokój,
rozdrażnienie, smutek, wstręt itp.) oraz zachowanie (obnażanie się,
masturbację, fantazjowanie i inne).
(http://www.life.net.pl/_ow/read.php?y=Sluzba_Zyciu&
n=pornografia&a=4_psychofizyczne)

2. Data: 2005-07-17 08:09:47

Temat: Re: Jestem przeciw!
Od: "Jarek" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czowiek czynu" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> CZ DO AKCJI http://jestemprzeciw.mysl.pl/

Idz sie leczyc, czlowieku z LPR.
Pewnie masz brzydka zone, albo w czasie menopauzy - ale nie zachowuj sie jak
pies ogrodnika, jak sam nie uprawiasz seksu i nie interesujesz sie golizna
to innym nie bron!
Spadaj do kosciola - dzis niedziela!

3. Data: 2005-07-17 09:49:57

Temat: Re: Jestem przeciw przeciwkom!
Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "człowiek czynu"
> Trudno jest aktywnie przeżyć dzień i nie zostać zaatakowanym chociaż raz
> przez agresywną pornografię i nagość.
Gdybysmy chcieli sie spierac, to ja mysle ze trudniej nie byc zaatakowanym
choc raz przez "ubraniowosc", brudna i przecietna, a promowana golizna jest
przynajmniej czysta i estetyczna ;-) Trudniej tez przezyc dzien i nie minac
zadnego kosciola, zakonnicy i ksiedza i uznac, ze to propagowanie
katolocyzmu....ale po co produkowac takie niepotrzebne antagonizmy?
Chcesz - korzystaj. Nie chcesz - ignoruj.

> My, dziewczyny i
> kobiety, nie chcemy być traktowane jak przedmiot i sprowadzane tylko do roli
> seksualnej.
My, dziewczyny, kobiety chcemy mieć wolny wybór! Chcemy móc być i partnerkami
i być niezależne i móc być seksualne kiedy chcemy. Chcemy też móc się rozbierać
do gazet kiedy mamy ochotę.

> Nie życzymy sobie oglądać agresywnie rozbierających się
> kobiet.
A my sobie życzymy.

> Sfera seksualności jest dla nas zbyt intymna, zbyt delikatna i zbyt
> piękna, by ktoś ją tak brutalnie i niesmacznie atakował.
A dla nas to, co tak piękne, tak wspaniałe, nie może być zniszczone przez fakt,
że inni też to robią, inni też się rozbierają, że strefa seksualna istnieje nie
tylko
"pod kołdrą przy zgaszonych światłach" ale też jawnie i nie musi sie ukrywac.

> Najważniejszymi skutkami pornografii prowadzącymi do ukształtowania stylu
> funkcjonowania zawierającego elementy przemocy są:
Pfffffff, to co ponizej nie nadaje sie nie tylko do komentowania ale i
cytowania.
A od onanizmu sie choruje!!! ;-)
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

4. Data: 2005-07-17 10:49:15

Temat: Re: Jestem przeciw wszech polakom !
Od: "redabarth" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ty głupi wszech polaku ! idź prawić te bzdety w szeregach swoich debilnych
faszystowskich kumpli ! precz z tej grupy zdewociały fajfusie
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

słuchajcie trzeba zrobić poprostu stronę kontrę ! JESTEM PRZECIW WSZECH
POLAKOM ! bo to co ci idioci wyprawiają przechodzi ludzkie pojęcie !

5. Data: 2005-07-17 12:51:56

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: człowiek czynu [Sun, 17 Jul 2005 01:55:20 +0200]:

> Nie życzymy sobie oglądać agresywnie rozbierających się
> kobiet.

Kupcie sobie opaski na oczy, tansze i skuteczniejsze
niz robienie ogolnoswiatowej kampanii przeciw porno.

Bo niestety ale latem to nie macie najmniejszych szans
na brak golizny naokolo :>

Kira

--
/.'\ >< \ ' / _(_______)______
\__/ >< * -= (_) =- (_cyber-girl.net_)
"""""/ """"" ~~~~~~~~~~ | ~~~~~ """"""""""""""""""""

6. Data: 2005-07-17 16:00:12

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "człowiek czynu" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> ŁĄCZ DO AKCJI http://jestemprzeciw.mysl.pl/
>
> Trudno jest aktywnie przeżyć dzień i nie zostać zaatakowanym chociaż raz
> przez agresywną pornografię i nagość. Z bilbordów spoglądają na nas <cut>

zdjęcia zmasakrowanych płodów ludzkich, krew, rzeźnia, ale to nam wcale nie
przeszkadza, wręcz przeciwnie - sami takie billbordy ustawiamy.

Nie, nie mam ochoty dyskutować o aborcji. Bo nie chodzi mi o aborcję.

Śmieszy mnie, gdy ludzie wywodzący się z tego samego "programu" jednocześnie
oburzają się na goliznę, a z drugiej strony gwałcą zdrowie emocjonalne
dzieci, narażając ich na odbiór masakrycznych zdjęć. Hipokryzja i nic
więcej.

Monika

7. Data: 2005-07-17 19:39:42

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-17 01:55, człowiek czynu rzecze:
> Trudno jest aktywnie przeżyć dzień i nie zostać zaatakowanym chociaż raz
> przez agresywną pornografię i nagość. Z bilbordów spoglądają na nas

Ale dlaczego w jednym szeregu stawiasz nagość i pornografię??
Przecież to czyste oszołomstwo.

> Nie życzymy sobie oglądać agresywnie rozbierających się kobiet.

Mów za siebie.

> Chcemy także wywołać pewnego rodzaju presję społeczną na wszystkich
> zaangażowanych w propagowanie nagości i pornografii,
> aby czuli, że społeczeństwo jest im przeciwne.

Ponawiam pytanie - dlaczego w jednym szeregu stawiasz nagość i
pornografię. Co widzisz złego w nagości?

> masturbację, fantazjowanie i inne).

Rzeczywiście - wstrząsające!

pozdrawiam
Arek

--
www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

8. Data: 2005-07-17 19:48:40

Od: "Mes" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W swoim poscie idiom pado:

> zdjęcia zmasakrowanych płodów ludzkich, krew, rzeźnia, ale to nam
> wcale nie przeszkadza, wręcz przeciwnie - sami takie billbordy
> ustawiamy.
Kurwa przeczytalem caly poprzedni post, wlazlem na strone podana w linku ale
nigdzie nie znalazlem słowa rzeźnia ani prób namawiania do ustawiania
bilbordów o zmasakrowanych płodach

> Nie, nie mam ochoty dyskutować o aborcji. Bo nie chodzi mi o aborcję.

Co ty karwa?Na ktory ty do cholery post odpowiadasz????

> [...]
> jednocześnie oburzają się na goliznę, a z drugiej strony gwałcą
> zdrowie emocjonalne dzieci, narażając ich na odbiór masakrycznych

Jest niedziela, fajna pogoda, człowiek czyta grupy dyskusyjne. Niby zero
ryzyka a jednak czlowieka cos wkurwi. Gdzie ten chop napisal cos o tych
twoich masakrycznych zdjeciach? Co ty? Pijana jestes? Skoro cie smiesza
twoje wlasne wyimaginowane problemy to moze sie czegos nawciagalas?
Normalnie watek by dla mnie nie istnial, bo to co ten chop proponuje to
bzdury, ale jak Cie przeczytalem to rece opadly. Skad ty jestes?

> Monika
Mesayah

PS. Popraw sie

9. Data: 2005-07-17 20:04:08

Od: fonnika <f...@w...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się z Tobą w stu procentach. Nic dodać, nic ująć. :)

Pozdrawiam.

10. Data: 2005-07-17 20:22:01

Od: "człowiek czynu" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2005-07-17 01:55, człowiek czynu rzecze:
>
> Ale dlaczego w jednym szeregu stawiasz nagość i pornografię??
> Przecież to czyste oszołomstwo.

"PORNOGRAFIA [gr.], pisma, druki, filmy, wizerunki i inne przedmioty
wykonywane i rozpowszechniane w celu wywołania u odbiorców podniecenia
seksualnego"

Jeśli nagość celowo eksponowana na zdjęciach wywołuje u kogoś podniecenie
seksualne i inne podobne problemy, jest pod względem funkcjonalnym tym
samym, co pornografia. Znajomy mojego kolegi dopuścił się gwałtu, ponieważ
nie potrafił sobie poradzić z własną seksualnością, pobudzaną zdjędziami
erotycznymi oraz kobietami, które bezwstydnie negliżują się latem na
ulicach.

poproszę o życzenia
gdzie wyjechac z małym dzieckiem?
praca magisteska
Pokój z 27-letnim bratem w wieku 21 lat-pomocy!!!
Co na chrzest, 7-mio latkowi??