Jestem tu nowy

21. Data: 2004-06-23 08:40:56

Temat: Re: Jestem tu nowy
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cbbdpt$4pd$1@inews.gazeta.pl...
> czarnyjanek w wiadomości news:cbbcjl$2dq$1@news.onet.pl pisze:

> No rotfl! Ale zapomniales o montiniakach, trzynastkowcach i
bezdietowiczach
> :)

montiniakowcy i bezdietowcy sa zbyt mało wyrazisci więc moga stanowić grupe
wolnych strzelców stanowiącą języczek u wagi sporów
dietetyczno -swiatopogladowych.natomiast trzynastkowicze sa na grupie tylko
13 dni i znikają także nie obejmie ich nawet cykl 2 tygodniowej zabawy .

chociaz po chwili zastanowienia muszę wyłączyć z grupy wolnych strzelców
montiniakowców wegetarian którzy moga nie byc obiektywni

22. Data: 2004-06-23 08:45:23

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

jak miło się zrobiło

> * Ewentualnie możesz uiścić wpłatę na wiadome konto i zamówić 2 tygodniowy
> turnus w Sowim gnieździe /za niewielka opłatą rzecz jasna/

rotfl

a Puchaty będzie przez 2 tygodnie w pawlaczu mieszkał

23. Data: 2004-06-23 08:56:40

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a Puchaty będzie przez 2 tygodnie w pawlaczu mieszkał

Ty chyba naprawdę za dużo cukru jadasz, jeśli myślisz (? to się w ogóle
zdarza na takiej beznadziejnej diecie jak Twoja?), że taki
niedokońcaoptymalny mógłby naruszyć Puchatego włości.
Na balkonie mamy buławkę ogrodową - jak raz spanko wakacyjne dla
pensjonariuszy - a na chłodną noc, za drobną opłatą wypożyczymy kota i
przydzielimy dodatkowe pół kostki masła. :-)
Sowa

24. Data: 2004-06-23 08:57:50

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> rotfl
> a Puchaty będzie przez 2 tygodnie w pawlaczu mieszkał

hehe, poczekajcie tylko wy źle odżywieni, aż przyjdzie etatowy bulterier,
macie szczęście, że szefowa zajęta!

Widać, że nie porozumiemy się, rózni nas dieta i to ja mam lepiej odżywiony
mózg a wy jesteście niedożywieni i jesteście jeszcze młodzi ale już niedługo
będziecie mieli raka/miażdżycę/i nawet AIDS

więc EOT
chyba, że przejdziecie na moją najlepszą dietę, a wtedy to nawet wąglik nie
grozi!!!

Pozdrawiam,
Adam

PS. polecam dużo wątróbki - tam jest sporo ATP!

25. Data: 2004-06-23 09:06:33

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

> [...]
niedługo
> będziecie mieli raka/miażdżycę/i nawet AIDS

wyleczymy się jedząc codzienni orkisz ze smalcem

> więc EOT
> chyba, że przejdziecie na moją najlepszą dietę, a wtedy to nawet wąglik
nie
> grozi!!!

czy wąglik to takie tabletki na zatwardzenie???

> Pozdrawiam,
> Adam
>
> PS. polecam dużo wątróbki - tam jest sporo ATP!

a od jedzenia móżdżku jest się mądrzejszym,od jedzenia nóżek szybciej się
biega a od jedzenia pomarańczy ma się pomarańczową skórkę

26. Data: 2004-06-23 09:12:29

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyleczymy się jedząc codzienni orkisz ze smalcem

Ja miałam kilka razy stan przedaidsowy, ale moja dieta mnie wyleczyła, co
mogę zaświadczyć moim słowem honoru i dietą.
Więc nie gadaj jak nie wiesz.

> czy wąglik to takie tabletki na zatwardzenie???

Nie gadaj jak nie wiesz.
A jak byś się dobrze odżywiał, to byś nie musiał się pytać na co są te
tabletki i biegać po konowałach.
Po prostu byś _wiedział_.

> a od jedzenia móżdżku jest się mądrzejszym,od jedzenia nóżek szybciej się
> biega a od jedzenia pomarańczy ma się pomarańczową skórkę

Powiedział, co wiedział
EOT!

Sowa

27. Data: 2004-06-23 09:52:48

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 23 Jun 2004 09:46:42 +0200, na pl.misc.dieta, Marcin 'Cooler' Kuliński
napisał(a):

[ciach] bo chodzi mi o sygnaturki, które czytnik wycina ;)
Zgłaszam wniosek, by cytaty zamieszczane w Twoich sygnaturkach były
opatrzone nickiem "właściciela" wypowiedzi. Dla mnie to istotne, wiedzieć,
kto mnie bawi ;)

--
Eva Sheers

28. Data: 2004-06-23 11:04:04

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <h...@e...day.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zgłaszam wniosek, by cytaty zamieszczane w Twoich sygnaturkach były
> opatrzone nickiem "właściciela" wypowiedzi. Dla mnie to istotne,

Otóż to. Wielokrotnie Marcin był o to właśnie proszony, kogo cytuje,
ale wyraźnie zależy mu na mąceniu. Widocznie hołduje zasadzie zbiorowej
odpowiedzialności za słowo pisane w I-necie przez... niewiadomokogo.

Krystyna

29. Data: 2004-06-23 11:11:40

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:cbbo4a$6gg$1@news.onet.pl...

> Otóż to. Wielokrotnie Marcin był o to właśnie proszony, kogo cytuje,
> ale wyraźnie zależy mu na mąceniu. Widocznie hołduje zasadzie zbiorowej
> odpowiedzialności za słowo pisane w I-necie przez... niewiadomokogo.

Ja też pisałem aby podał mi autora jednego kfiatka, ale nie podał i sam
odszukałem. Myślę, że tworzy stopkę taką jaka jemu odpowiada, i na nic się
zdadzą listy sympatyków i krytyków i nawet jeśli jesteś za i jednocześnie
przeciw;)) Co do jednoznacznej sytuacji w przypadku pewnej listy nie byłaś
taka "mondra", również w prostowaniu autorów tych cytatów ze stopki Marcina
nie znajduję Ciebie, więc "ossochozi"? Kiedy to pisał optymalny, to wszystko
w porządku, bo "we właściwej sprawie", a teraz boli?

Pozdrawiam,
Adam

30. Data: 2004-06-23 11:12:18

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz "szefowa",
> a Jurek czujny jak ważka od samego rana,

po ciezkich wielodniowych bojach (zwycieskich!)z urzedasami, wreszcie mialem
"spokojna" noc, a wiec od rana do boju :))))))

> pierś swą odsłania
> i niebogę ochrania. ;-D

jest czym :DDDDD

> Sowa - częstochowska niemalże

fiu, fiu!! juz cos blyszczacego zaczyna nad szanowna glowka krazyc?

Jurek

dieta szwecka
alternatywa dla DO czyli ...
czy niejedzenie mięsa odchudza?