Jestem w szoku, przyczyny pedofili.

11. Data: 2010-04-04 15:27:56

Temat: Re: Jestem w szoku, przyczyny pedofili.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 4 kwietnia 2010 17:16. carbon entity 'Ikselka' <i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Nieno, to oczywiste.

> Oraz pornografia "dziecięca".

Tylko że prawną definicją pornografii są zdjęcia żywych osób przedstawiające
nagość w celu podniecenia seksualnego albo stosunek seksualny. Nikt nie
uznaje kreskówek czy opowiadań erotycznych za pornografię w tym sensie
(chociaż są nią w innym sensie niż zdefiniowany przez prawo) i moim zdaniem
nie powinno się, bo jest to wentyl bezpieczeństwa dla różnych dziwaków.

12. Data: 2010-04-06 22:54:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał:

> Nikt nie uznaje kreskówek czy opowiadań erotycznych za pornografię
> w tym sensie (chociaż są nią w innym sensie niż zdefiniowany przez
prawo)

To Twoja opinia czy jakoś prawnie umocowana? Miałam gdzieś linka o
ukaraniu gościa właśnie za kreskówki, bodajże w Australii, tylko znaleźć
nie mogę. No i jakoś mi się publikować nie bardzo chce w takim klimacie
(oprócz ostatniego, lajtowego "dziełka").

--
Pozdrawiam - Aicha

Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedzą,
iż mogą marzyć o tym, co inne robią z rozkoszą.

13. Data: 2010-04-07 01:00:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał:

> prawo)
> To Twoja opinia czy jakoś prawnie umocowana? Miałam gdzieś linka o
> ukaraniu gościa właśnie za kreskówki, bodajże w Australii,

Mam (to w zasadzie odpowiedź na moje pytanie):
http://www.komiksomania.pl/newsy/skazany-za-porno-z-
atomowkami.html
http://www.tvn24.pl/0,1565454,0,2,animacja-tez-nie-d
la-pedofilow,wiadomosc.html

I jeszcze to (z 30 stycznia):
"The Australian Sex Party (ASP) said Wednesday that the Australian
Classification Board (ACB) is now banning depictions of small-breasted
women in adult publications and films."

14. Data: 2010-04-07 02:21:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 7 kwietnia 2010 03:00. carbon entity 'Aicha'
> [...]

> "The Australian Sex Party (ASP) said Wednesday that the Australian
> Classification Board (ACB) is now banning depictions of small-breasted

"Bo ja jestem punk i w ramach walki ze schematami
Bo ja jestem punk i lubię laski z małymi cyckami..."

WSZYSTKIM
SYLI...
NIE MA JUZ...
genialny wykonawca!