Re: Jestescie lekarstwem na wszystko !!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2001-10-08 18:41:09

Temat: Re: Jestescie lekarstwem na wszystko !!!!!!!!!!!!!!
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Malgosiu - mam nadzieje, ze dolaczysz do nas na dluzej. Ale
ostrzegam - chyba nie czytalas nas zbyt dokladnie. Te wszystkie zdrobnienia
i zachwyty to zaslona dymna, kamuflaz czyli pic na wode po prostu ;-)
Jestesmy krwiozerczy i zajadli, potrafimy pojsc na noze w dyskusji na temat
ciasta z galaretka, ze o mizerii nie wspomne ;-) Wladyslaw kreci mlynce
Laroussem niczym sam wiedzmin Geralt albo Wolodyjowski, Krysia z fracja zza
Slupa prowadzi staly atak polproduktami i gotowcami, Mechagodzilla warczy na
kogo popadnie, Jerzy jak sie przypnie to juz nie pusci, Joasia to
eksterminator testowiczow i tresci pornograficznych, zreszta co ja bede
wymieniac, wszyscy ci ludzie zabija cie wiedza, zdoluja umiejetnosciami,
zniszcza inwencja kulinarna i zawstydza poczuciem smaku. Skonczysz jak ja -
ciezko uzalezniona od grupy cpunka Herbatka ;-)
PS: A zdjatko jakies sympatyczne masz ? To szybciutko wysylaj do mnie -
dolaczysz do galerii grupy :-)
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl
1. Data: 2001-10-08 19:30:47

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I to ma być "zachęta"?
> pozdr. Jerzy

A czy ja twierdze, ze zacheta ?? Ostrzegam lojalnie dziewczyne, zeby
wiedziala, gdzie wdeputje ;-)
Herbatka

1. Data: 2001-10-08 19:30:59

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
[...]
> Skonczysz jak ja -
> ciezko uzalezniona od grupy cpunka Herbatka ;-)

Tfu, plagiat.
Cukinia ;-))
ciasteczka ryżowe
Po raz pierwszy.