Re: Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski
From: XL <i...@g...pl>
Date: 24 Oct 2018 12:35:44 GMT

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
Szczepienia.-List-prof.-Majewskiej..pdf

> Po pierwsze, na grype i inne wirusowe przypadlosci nie ma lekow, bo taka
> to juz jest natura wirusow. Leczy sie objawowo - zbijanie gorzaczki,
> infuzja, srodki wzmacniajace, przeciwbolowe, wirostatyki itd.
> Szczepienie moze zwiekszyc odpornosc na dane wirusy i u nas teraz ponoc
> daja jakas mieszanke paru zdechlych wirusow, a kiedys tez mimo
> szczepienia dosc sie przeziebilem.

Grypa to nie przeziębienie - to ciężka choroba, czasem nawet uszkadzająca
serce, stawy itp., wyniszczająca i pozostawiająca trwałe ślady, jeśli
organizm jest w tym czasie eksploatowany.

> Ale co innego jest grypa, a co innego
> co u nas zwie sie infekcja grypowa lub przeziebienie. A sa to rozne
> rzeczy. Przeziebienie mozna zwalczyc domowymi srodkami (np. gorace piwo
> lub sznaps z miodem, czosnkiem, aspiryna i do lozka, czyy jakies
> herbatki, buliony). Z grypa musi sie organizm sam uporac lub nie. ;-)

Ano właśnie.

> Inne szczepienia sa czasem wymagane na granicach. Ale nie ma przymusu
> podrozowania?

Na szczęście. Bo nie cierpię podróży. Sama świadomość, co brudasy
(sprzątacze i sami klienci) wyczyniają w pokojach i jak to jest potem
,,sprzątane", plus do tego idący w tysiące ,,przerób osobowy" każdego pokoju
- budzi we mnie odrazę.

--
XL