Jeszcze jedno pytanie o krzewy

11. Data: 2003-03-18 06:55:23

Temat: Odp: Jeszcze jedno pytanie o krzewy
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...
> "Anna T." <anka@no_spam.post.pl> writes:

dwa kwieciste
> (C. florida).

Ładne te derenie kwieciste, ale gdzie je można dostać?
Kaśka

12. Data: 2003-03-18 08:40:03

Temat: Re: Jeszcze jedno pytanie o krzewy
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b54th7$n5u$1@atlantis.news.tpi.pl Anna T.
<anka@no_spam.post.pl> napisał(a):

> W moim ogródku strasznie wieje i zimą (ogromne zaspy i zimniej niż
> wskazywałaby temperatura) i latem (poszarpane liście wielu roślin).
> Chciałabym osłonić się od wiatru sadząc coś po drugiej stronie płotu.

Hejka. Na podmuchy silnego (morskiego) wiatru bardzo odporne są
oliwniki. Oliwnik wąskolistny osiąga wysokość 7 m., oliwniki srebrzysty i
kłujacy 2,5 m. Warto zwrócic uwagę na odmianę Maculata (E.pungens).
Pozdrawiam wietrznie z przebłyskami Ja...cki

13. Data: 2003-03-18 13:04:13

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a) w wiadomości:
<69sda.82708$jP2.12880746@twister.neo.rr.com>...
>[...] a poza okresem
>kwitnienia nie jest specjalnie ladny.

Ja uwazam, ze liscie ma dosc ladne, a oprocz tego ma bardzo smaczne owoce.

Pozdrawiam,
Bpjea

14. Data: 2003-03-18 13:12:24

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a) w wiadomości: ...
>dwa kwieciste
>Ładne te derenie kwieciste, ale gdzie je można dostać?

Ladne. Ja w sprzedazy nie widzialem tego jeszcze. Druga sprawa: czy tego aby
nie ukradna? Szkoda by bylo.

Pozdrawiam,
Bpjea

15. Data: 2003-03-18 13:35:18

Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dereń pagodowy i kwiecisty :)
Ja próbuje z siewu.
Mam nadzieje, że przetrwały tegoroczne mrozy.
Pozdrawiam
Ania

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:b575vd$9k9$1@atlantis.news.tpi.pl...

16. Data: 2003-03-18 14:27:26

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a) w wiadomości: ...
>Dereń pagodowy i kwiecisty :)

Pagodowego bym nie formowal, jesli bym taki mial, bo szkoda. Raczej
prowadzilbym na drzewo.

Pozdrawiam,
Bpjea

17. Data: 2003-03-18 14:31:14

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b575vd$9k9$...@a...news.tpi.pl...
> Katarzyna Tkaczyk napisał(a) w wiadomości: ...
>

> Ladne. Ja w sprzedazy nie widzialem tego jeszcze. Druga sprawa: czy tego
aby
> nie ukradna? Szkoda by bylo.

W mojej wsi roślin nie kradną, jedynym problemem jest ich zdobycie.
Kaśka

18. Data: 2003-03-18 16:16:41

Temat: Re: Odp: Jeszcze jedno pytanie o krzewy
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Ładne te derenie kwieciste, ale gdzie je można dostać?

Bywają w sklepach. A w konkretnej odmianie, to... wiadomo gdzie. Ja
tam wysiałem, czekam na siewki. A po zrazy do szczepienia to się będę
uśmiechał do... wiadomo kogo :)

G.
--
Chciałbym w pokoju mieć podłogę,
Bo bez drzwi, to się obyć mogę,

19. Data: 2003-03-18 17:30:24

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bywają w sklepach. A w konkretnej odmianie, to... wiadomo gdzie. Ja
> tam wysiałem, czekam na siewki. A po zrazy do szczepienia to się będę
> uśmiechał do... wiadomo kogo :)

Jak chceci to moge wam na spotkanie przywieść Corn. controversa
'Variegata'. Wtedy, no wiadomo kto, to wam podchoduje i za rok jak znalaz na
zrazy. PP.

20. Data: 2003-03-18 18:03:06

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of 1stgreen

> Jak chceci to moge wam na spotkanie przywieść Corn. controversa
> 'Variegata'. Wtedy, no wiadomo kto, to wam podchoduje i za rok
> jak znalaz na
> zrazy. PP.

Żeby tylko nie zmarnował wiadomo kto :-)
B.R.

przygotowanie ogrodu
Szybkorosnace krzewy?
kalikarpa