Jeszcze jedno pytanie o krzewy

31. Data: 2003-03-19 14:52:53

Temat: Re: Odp: Odp: Jeszcze jedno pytanie o krzewy
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> A derenia kousa też mieli?

Mieli. :)

Pozdrawiam,
Grzesiek

32. Data: 2003-03-19 15:01:44

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak napisał(a) w wiadomości: ...
>"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

Kiedy otwieraja ten punkt? Wybralbym sie na rekonesans.

Pozdrawiam,
Bpjea

33. Data: 2003-03-19 15:14:17

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> Mieli. :)

Czyli musze bywac jeszcze czesciej. Budzet nie wytrzyma!
Pozdrowienia - Ewa Sz. w panice

34. Data: 2003-03-19 15:30:38

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Czyli musze bywac jeszcze czesciej. Budzet nie wytrzyma!

No, Wy budowę już zakończyliście, a my zaczynamy... :)

G.
--
kiedy w gettcie już zamieszkasz
z drogą się z przystanku streszczasz

35. Data: 2003-03-20 01:12:12

Temat: Re: Jeszcze jedno pytanie o krzewy
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Przypomnial mi sie krewniak jasminowca - zylistek, dlatego, ze dzis
sprawdzalem jak mu sie u mnie rosnie.
Ten ladny krzew tez nadalby sie dla Twoich potrzeb.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: nie sprawdzalem, czy ktos juz wspominal o nim wczesniej w tym watku.

36. Data: 2003-03-20 17:29:07

Od: "Anna T." <anka@no_spam.post.pl> szukaj wiadomości tego autora

usun 'x' - z powodu spamu wrote:

> [...]
>
>PS: nie sprawdzalem, czy ktos juz wspominal o nim wczesniej w tym watku.
>
>Faktycznie ładny jest i nigdzie go nie mam. Już zebrałam tyle typów,
że nie wiem, czy wszystko się zmieści. Chyba zdecyduje dostępność no
i cena.
Wszystkim serdecznie dziękuję i pozdrawiam
Anna T

37. Data: 2003-03-27 13:10:31

Temat: Re: Odp: Jeszcze jedno pytanie o krzewy
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ładne te derenie kwieciste, ale gdzie je można dostać?

Derenie kwieciste są w Szczecinie. Nie pamiętam odmiany (jakaś japońska
nazwa), z różowymi kwiatami na przywieszce. Są duże (ok.1,8 - 2,0 m), w
wielkich kubłach. Drogie? Chyba 120 - 150 zł. Mają duże pączki i wyglądają
jakby chciały w tym roku kwitnąć. Widać, że zimowały u nas.

Derenia cousa kupiłam w zeszłym roku w Poznaniu.

Kwitnie mi już dereń jadalny posadzony zeszłego lata.

Majka

38. Data: 2003-03-27 21:33:05

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Majka napisał(a) w wiadomości: ...
>Derenie kwieciste są w Szczecinie.

Jak dla mnie, nie jest to "rzut beretem". W zwiazku z tym cena takiego
derenia rosnie automatycznie. Przypuszczam, ze mozna je znalesc blizej
(mnie) i taniej.

Pozdrawiam,
Bpjea

39. Data: 2003-03-28 07:23:34

Temat: Odp: Odp: Jeszcze jedno pytanie o krzewy
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka <m...@z...szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5ut9v$anc$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> wielkich kubłach. Drogie? Chyba 120 - 150 zł. Mają duże pączki i wyglądają
> jakby chciały w tym roku kwitnąć. Widać, że zimowały u nas.

Jak na swój rozmiar to raczej nie są za drogie, ale wolałbym małego, w małej
doniczce za 20, 30 zł. Do Szczecina kawał drogi, ale jak sie tam pokazały to
może kiedyś w Gdańsku natrafię na nie.

> Kwitnie mi już dereń jadalny posadzony zeszłego lata.

U mnie jeszcze nie,ale, jak zawsze, u was w Szczecinie cieplej.
--
Pozdrawiam, Kaśka

przygotowanie ogrodu
Szybkorosnace krzewy?