Jeszcze o polskiej tolerancji

111. Data: 2007-11-22 17:20:01

Temat: Re: Jeszcze o polskiej tolerancji
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> 80kg
> przy 188cm wzrostu dla faceta jest waga idealna niemal i wlasnie to cie
> (...), wiec (...) mi z takimi smiesznymi przytykami, bo sie
> pograzasz - o ile mozna w ogole bardziej.

A idź.

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

112. Data: 2007-11-22 17:52:58

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> kufli 1l roznosi. Dla twojej ciekawosci cipo: 80kg przy 188cm wzrostu dla
> faceta jest waga idealna

Piana z koksu.

113. Data: 2007-11-22 18:30:28

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch":

> No wlasnie - czy to nie dotyczy Ciebie?
> Walka z rzekoma nietolerancja, dyskryminacja.
> Czy to nie wieczni czajacy sie wrogowie? Nie ulegasz temu?

Nie. Z toba sie spieram w ramach pogladów, a nie dlatego,
ze jesteś biały/czarny, facetem/kobietą, Niemcem/Polakiem.
Z czarnym bym sie dokładnie tak samo spierała,
na przykład gdyby zgodnie z jakąs tam rodzimą tradycją
lał swoją żonę. (ups. niechcacy zasugerowałam, że czarni
potencjalnie leją swoje zony - dementuję by miało to związek!)

> Bo wedlu Ciebie, czarnoskory ktory zostal dyrektorem jest dowodem na ...
> dyskryminacje.

Ze czarnoskóry został dyrektorem oznacza ni mniej ni wiecej to,
ze miał odpowiednie kompetencje. W żadnych innych kategoriach
nie powinno to byc rozpatrywane.

> Czy to szukanie wroga na sile?
>
> Znowu gdy ja pokazuje ze brat Michnika-madrali
> ze to czlowiek ktory skazywal na smierc w stalinowskich procesach
> to okazuje sie ze "zawsze musze miec wrogow", ze "rozdzieram szaty",
> "chce walczyc i walczyc".

Twój "rasizm" polega na tym, ze oceniasz Michnika poprzez
jakiegoś brata, ojca czy dziadka, tak jak rasisci oceniaja
po kolorze skóry.
Cechą szczególną fobów jest to, ze oceniają człowieka po czymś,
co nie powinno byc poddawane ocenie.

> Bardzo ciekawa Twoja wybiórczosc... :)

Prosta i zasadna.

> Chyba nalezy przypominac o tym, zeby zlo nie wrócilo, prawda?

Tak, przypominac, nie rozliczac.
I trzeba dobrze wiedziec, co było złem a co dobrem.
Bo w każdym czasie istnieje zarówno jedno jak i drugie.

> Czy postawic zaslone milczenia?
> Chce pokazac ze ten kto medrkuje dzisiaj (Michnik) sam powienien
> rozliczyc sie ze znacznie gorsza przeszloscia rodziny.

Jaaasne. I nurzać sie w prochu za ukrzyzowanie Chrystusa. ;)

- JaKasia

114. Data: 2007-11-22 18:35:27

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl

> Żydami.

żydami. Przeciez nie o nację chodzi tylko o przezwisko.

Idiotka.

115. Data: 2007-11-22 18:46:30

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...
On 21 Lis, 19:15, "bazyli4" <b...@v...pl> wrote:

> masz niezwykle rozległy aparat obserwacyjny - zdiagnozować "sporą
> część narodu" to nie byle co!
> musisz ustalić to jednak z jakasią, ona twierdzi, że większość jest
> normalna. zapewne stosuje inna metodologię - może żyje gdzie indziej i
> obserwacje ma inne? to by jakoś wyjaśniało kwestię... :)

Jesli żyje w miejscu, w którym pije się kulturalnie, nie donosi na sąsiadów,
nie ma nic do Żydów, nie pieni na GW albo NG, nie wierzy w spiskowe teorie,
wykazuje brak tolerancji dla religijnych fundamentalizmów... nie... to
jakasia pewnie już w raju jest...

Pzdr
Paweł

116. Data: 2007-11-22 18:51:35

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> Twój "rasizm" polega na tym, ze oceniasz Michnika poprzez
> jakiegoś brata, ojca czy dziadka, tak jak rasisci oceniaja
> po kolorze skóry.

He..he, bo to z jednego gniazda tatuś to taki Beria - mini, brat starał się
jak mógł, a Aaron - razem z Kuroniem narobili Polsce i Polakom wiele zła, a
on nadal paskudzi - chory na mentalną czerwonkę.

117. Data: 2007-11-22 18:52:44

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl

> żydami. Przeciez nie o nację chodzi tylko o przezwisko.

Słusznie, bo to nie jest nacja, a żyd czyli mosiek to sekciarz.

118. Data: 2007-11-22 18:53:12

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> Idiotka.

To w koncu dasz sie porwac w miasto?
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

119. Data: 2007-11-22 18:55:02

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@v...pl> wrote in message

> [...]
> spiskowe teorie, wykazuje brak tolerancji dla religijnych
> fundamentalizmów... nie... to jakasia pewnie już w raju jest...

......albo istnieje prawdopodobienstwo, ze ma mnie za sasiada.

120. Data: 2007-11-22 18:59:59

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> To w koncu dasz sie porwac w miasto?

Straciłbym szacunek do niej (niegłupio pisze), gdyby taki bluzg-absztyfikant
był jej wyborem.

HACKER
Witam ponownie po latach
Kraków
ZBYT...
Sondaże o d... potłuc - zawsze to wiedziałam...