Jeszcze o polskiej tolerancji

121. Data: 2007-11-22 19:00:45

Temat: Re: Jeszcze o polskiej tolerancji
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message
news:fi4j92$3np$1@news.albasani.net...

> "bazyli4" <b...@v...pl> wrote in message

> ......albo istnieje prawdopodobienstwo, ze ma mnie za sasiada.

Chyba nie ma kundla w budzie?!

122. Data: 2007-11-22 19:04:55

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl

> żydami. Przeciez nie o nację chodzi tylko o przezwisko.

> Idiotka.

Mocno powiedziane. Ale może wytłumaczysz, dlaczego tak sądzisz?
Może jeśli powiem, że Raczek to homoseksualista, też powiesz o mnie
"idiotka"? - zwłaszcza po ostatnim programie, gdzie wystąpił z... "żoną"?

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

123. Data: 2007-11-22 19:07:08

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> Straciłbym szacunek do niej (niegłupio pisze)

Hmm...

124. Data: 2007-11-22 19:24:30

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> [...]
> Może jeśli powiem, że Raczek to homoseksualista, też powiesz o mnie
> "idiotka"? - zwłaszcza po ostatnim programie, gdzie wystąpił z... "żoną"?

A wogóle, JaKasiu, widzę że wybrałaś nick adekwatny do zakresu widzenia
pewnych realiów...
Szkoda.
I nic już mi nie wyjaśniaj w kwestii "idiotki". Pozory mylą zbyt często,
abym się chciała dalej zajmować niezgodnością pozytywnego wrażenia o
Tobie z tym, co dziś zrobiłaś. To po prostu kolejny raz były pozory,
zwykłe pozory... a rzeczywistość, jak widać, skrzeczy.
Przyglądaj się dokładnie - ja wyliczyłam naprawdę dopiero dziesiątą
część Żydów w TV. To nie świadczy o antysemityzmie, lecz o tym, że mam
połączenie między oczami i mózgiem nie tylko w postaci nerwów wzrokowych
:-)

125. Data: 2007-11-22 19:35:35

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> Chyba nie ma kundla w budzie?!

Zazdrosny jestes ze ktos zajebal miejsce tobie i twojej suce?
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

126. Data: 2007-11-22 19:37:04

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> połączenie między oczami i mózgiem nie tylko w postaci nerwów wzrokowych

Przeciez ty masz atrofie mozgu prymitywna babo.

127. Data: 2007-11-22 19:38:02

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> He..he, bo to z jednego gniazda tatuś to taki Beria - mini, brat starał
> się
> jak mógł, a Aaron - razem z Kuroniem narobili Polsce i Polakom wiele zła,
> on nadal paskudzi - chory na mentalną czerwonkę.

Hehe, rob tak dalej.
Potwierdzaj wciaz i wciaz, ze jestes jebanym kretynem - jestes w tym
mistrzem.
Takie bzdury opowiadac moze tylko ktos, kto sie leczy.

128. Data: 2007-11-22 19:39:04

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Przeciez ty masz atrofie mozgu prymitywna babo.

A o to kolejne parszydło.

129. Data: 2007-11-22 19:39:13

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Słusznie, bo to nie jest nacja, a żyd czyli mosiek to sekciarz.

Sekte to masz u siebie w chacie synu mlynarza.
LPRowska.

130. Data: 2007-11-22 19:39:50

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> Zazdrosny jestes ze ktos zajebal miejsce tobie i twojej suce?

Podrzucę ci jeszcze jakieś ochłapy...

HACKER
Witam ponownie po latach
Kraków
ZBYT...
Sondaże o d... potłuc - zawsze to wiedziałam...