Jeszcze o polskiej tolerancji

71. Data: 2007-11-22 10:22:47

Temat: Re: Jeszcze o polskiej tolerancji
Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> a dwóch już by cię rajcowało? :)

Napisz coś bełkotliwego, to zobaczymy :)

--
Kamnez
----

72. Data: 2007-11-22 10:33:29

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com
> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> zajebiście się to wszystko łączy w twojej głowie :)

Jeśli chodzi o głupich Żydów z Izraela, to kontakty z nimi zerwałam,
choć byli dla mnie mili. Aż taka głupia nie jestem! ;))

A na serio - widocznie jestem taka, jak Gazeta Wyborcza.
Przemycam cos jako oczywistość, choć wiem, ze dla wiekszości
to cos oczywistoscią nie jest. np. to, ze w Polsce niemal
nie ma Żydów. Ci, którzy sa okreslani jako Żydzi przez
"prawdziwych polaków" - to są Polacy od wielu pokoleń,
z pochodzeniem gdziestam kiedyś żydowskim, oraz Polacy
z rodowodem słowiańskim, niekiedy szlacheckim,
którzy widzą trochę więcej niż interes małostkowy własnej
nacji.

Jeśli tych "zydów" nie będzie w Polsce więcej, to Polska
pozostanie zaściankiem.

-jk

73. Data: 2007-11-22 10:40:04

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 11:21, Kamnez <k...@T...eu> wrote:

> Teraz napisz coś o moim dziadku ;)

siała baba mak... :)

74. Data: 2007-11-22 10:42:32

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 11:19, Kamnez <k...@T...eu> wrote:

> Zauważ, że to drugie zdanie w cudzysłowie jest logicznie poprawne, a to
> pierwsze - nie. Ergo GW wyciąga właściwe wnioski, a Ty chciałbyś kota
> odwrócić ogonem ;)

z tego że zdanie jest samo w sobie logicznie poprawne nie wynika że
wielu polaków bija koleżanki w klasach. ktoś tu mówił o kocie?

tiaa tiaa :)

75. Data: 2007-11-22 10:45:31

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 11:16, "JaKasia" <m...@o...pl> wrote:

> I to jest własnie OK!
> Nie rozumiem, jak mozna mieć za złe piętnowanie
> ewidentnie szkodliwych zachowań czy poglądów
> choćby były one zjawiskiem marginalnym!

jeszcze raz - nie mam za złe piętnowania a jedynie rozciąganie to na
ogół polaków.

> Ja z nietolerancją wobec odmienności spotykam się
> BEZ PRZERWY!

podasz kilka przykładów?

76. Data: 2007-11-22 10:51:48

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R":

> podasz kilka przykładów?

Żartujesz, prawda?

77. Data: 2007-11-22 10:56:45

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia napisał(a):

> Jeśli tych "zydów" nie będzie w Polsce więcej, to Polska
> pozostanie zaściankiem.

Ale o to właśnie toczy się gra! Dawniej komuniści, dziś liberałowie i
pismaki z GW (byli komuniści, ukryci komuniści, dzieci komunistów,
bracia komunistów) terroryzują normalnych Polaków kosmopolityzmem,
racjonalizmem, polityczną poprawnością. A przecież polski naród to
zdrowy naród, swojski świat, Boże Narodzenie, ksiądz dobrodziej, piękne
historie. "My różnimy się od społeczeństw zachodnioeuropejskich" -
powiedział kilkanaście miesięcy temu w swoim expose przywódca tej
zdrowej części tkanki polskiego narodu.

No więc czerwoni, liberały, inni "postempowcy" terroryzują wspaniały
polski lud, a ja im kibicuję ;) No i czekam aż ktoś ugryzie żubra od
właściwej strony :)
--
Kamnez
----

78. Data: 2007-11-22 10:58:08

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> jeszcze raz - nie mam za złe piętnowania a jedynie rozciąganie to na
> ogół polaków.

Na ogół, na ogół, na cały kosmos może? Przeczytaj se jeszcze raz ten
artykuł, co? ;)

--
Kamnez
----

79. Data: 2007-11-22 11:10:56

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message
> Użytkownik "Duch" <n...@n...com

> No to tu sie walnąłeś!
>
> "Przemoc w szkole nie istnieje, ponieważ córka koleżanki
> mojego kolegi w drugiej klasie liceum w grudniu 2006
> nigdy od żadnego ucznia nie oberwała.
> Przynajmniej nie na matematyce."
>
> Czarny zostaje dyrektorem, ponieważ (liczni na szczęście) normalni
> biorą pod uwagę w pierwszej kolejności kompetencje i predyspozycje.
> Natomiast nieliczni z tych normalnych dodatkowo piętnują rasizm.
> Np. ci z Gazety Woborczej.

> Michnik "komunizował" dla idei równości a nie dla wybiórczości.

> [...]

Twierdzisz, że Aaron się wyłamał?
Śmieszne rzeczy, kto zna mośków
Nie zaprzeczy, że nie ma to tamto
Żyd jesteś, talmud jest twoją nauką
Nie ważne, że ty nie jesteś Semita
Do bóżnic nie chodzisz, hipokryta...
Ważna rzecz dla NASZYCH robisz
Gojów wyniszczasz, gojom szkodzisz
Takiemu tam Panslaviscie dziecko
Starymi idąc śladami już ukradłeś
Wszak WAM potrzeba janczarów
To w waszych kiepałach jest narów
I kompleks niższości poniżać gojów
GWóźdź polityki NAS, anty-gojów.

80. Data: 2007-11-22 11:17:55

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka":

> Tia, w ten sam sposób widzimy w telewizji poza żydami

Żydami.

1. Brzózka - prezenter TV (nowy)
2. Dowbor - prezenter
3. Ibisz - prezenter
4. Katarzyna Dowbor-Atlas
5. Kamel (vel KaMMel)
6. Fajkowska
7. Wojewódzki
8. Wildsztajn
9. Szurmiej - aktor
10. Kydryński
11. Serafinowicz - prezenter, wyjechał do Izraela
12. Ostaszewska M. - aktorka
13. Gonera
14. Fronczewski
15. Pszoniak
16. Skowroński - dziennikarz publicysta
17. ......itd itd itd

Oglądam te twarze niemal codziennie, lubię te postacie, ale mi ich wcale
nie brak :-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

HACKER
Witam ponownie po latach
Kraków
ZBYT...
Sondaże o d... potłuc - zawsze to wiedziałam...