Jeszcze o wysadzaniu

1. Data: 2004-04-22 07:20:08

Temat: Jeszcze o wysadzaniu
Od: "Andrzej Polanski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Zachęcony wątkiem "Zimni Ogrodnicy" zaplanowalem na sobote
wysadzenie tego i owego ;-) Do ziemi pojda cebulki,
dalie i wiadro kanny dla ktorej zabraklo miejsca w doniczkach.
No i o kanny mi chodzi ... oprocz bulw mam juz pieknie wyrosniete
kanny w doniczkach. Zaryzykowc posadzenie je w ogrodzie ?
Sa juz na tyle duze ze w razie przymrozkow nie dam rady ich
zakryc.
Moze na razie tylko je wystawic na dwor zeby sie podhartowaly ?

pozdrawiam

Andrzej

2. Data: 2004-04-22 13:52:37

Temat: Re: Jeszcze o wysadzaniu
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Moze na razie tylko je wystawic na dwor zeby sie podhartowaly ?
:)
to nie tyle o zahartowanie chodzi
a glownie aby zalapaly UV
:)
z pozdtowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2004-04-22 14:26:35

Od: rafal <m...@p...do.sygnaturki> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko o Kannach

http://www.canna.pl/

pzdr

rafal

--
Dobre rady zawsze w cenie ;-)
rafgar(małpa)wp.pl

4. Data: 2004-04-22 19:13:44

Od: Andrzej Polanski <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-04-22 15:52, Użytkownik Tadeusz Smal napisał :

> to nie tyle o zahartowanie chodzi
> a glownie aby zalapaly UV
> :)

Juz lapia UV :-)

pozdrawiam

Andrzej

5. Data: 2004-04-22 20:56:38

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-04-23 08:40:18

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Polanski" <r...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam !
>
> Zachęcony wątkiem "Zimni Ogrodnicy" zaplanowalem na sobote
> wysadzenie tego i owego ;-)
/.../

> pozdrawiam
>
> Andrzej

Odetchnalem z ulga, bo juz myslalem, ze mamy naszego pierwszego grupowego
terroryste. Zastanawialem sie co tez bedziesz wysadzac? Hotel Viktoria? Tak
mi sie skojarzylo, bo chyba wczoraj bylem za dlugo na sloncu plewiac moje
zagony pod warzywa i pewnie lekka glupawke zalapalem.

Irek co ma Babcie Polanska

PS. Dzisiaj zagadnalem czwartego juz holenderskiego dostawce roslin. Ten
przynajmniej wiedzial co to jest Cornus mas "Flava" i nawet na wlasne oczy
widzial. W przeciwienstwie do innych nie obiecywal gruszek na wierzbie. Za
dwa tygodnie da znac czy jest i po ile. Moze jeszcze i tej wiosny cos
wysadze.

aktinidia i koty
Proporcje łąki błotnej.
Stalo sie!