Jeszcze raz 14-latki - co jest trendy?

21. Data: 2005-12-10 09:47:42

Temat: Re: Jeszcze raz 14-latki - co jest trendy?
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dncq33$9t5$2@proxy.provider.pl...

> Ale gdzie ten sklep? Jest gdzieś we Wrocku?

Oj tego nie wiem ale mozna szukac w wieszkych molochach u nas jest to Wola
Park,Galeria Mokotow,Blue City.

Magda

22. Data: 2005-12-10 15:06:56

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dnbq5n$f8c$1@inews.gazeta.pl>
Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> pisze:

> carry (z jakoscia marnie)

Kasica, w jakich Ty się właściwie sklepach ubierasz, że praktycznie
wszystkie te, które ja uważam za "spoko", Ty określasz mianem miernoty? ;-))

--
PozdrawiaM

23. Data: 2005-12-12 11:49:35

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:
> [...]
>
> Kasica, w jakich Ty się właściwie sklepach ubierasz, że praktycznie
> wszystkie te, które ja uważam za "spoko", Ty określasz mianem miernoty?

no co ja poradze, ze mi sie sweterek z carry zmechacil,
a do rezerwatu mam uraz? ;)

moge zeznac, a co. ostatnio sie "ubralam" w marksie i spencerze,
a dzis mam na sobie portki i sweterek z mexxa, bluzke z monnari,
a na wieszaku wisi futro z prawdziwych poliestrow z C&A :)

-- kasica i powiew luksusu ;)

24. Data: 2005-12-13 20:32:57

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dnjo4g$17o$1@inews.gazeta.pl>
Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> pisze:

> moge zeznac, a co. ostatnio sie "ubralam" w marksie i spencerze,
> a dzis mam na sobie portki i sweterek z mexxa, bluzke z monnari,
> a na wieszaku wisi futro z prawdziwych poliestrow z C&A :)

No to już rozumiem.
Dla mnie te sklepy są za bardzo "ę" i "ą", ale może cholibcia powinnam już
zacząć ubierać się właśnie w takich ;-)

--
PozdrawiaM

25. Data: 2005-12-14 08:13:31

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> Dla mnie te sklepy są za bardzo "ę" i "ą", ale może cholibcia powinnam już
> zacząć ubierać się właśnie w takich ;-)

Zawsze dla równowagi możesz się porównać ze mną. Ja się ubieram w
szmateksie pod Suwałkami. Płociczno-Tartak konkretnie.

--
s i w a
lepiej Ci? ;)

26. Data: 2005-12-14 12:29:22

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> Dla mnie te sklepy są za bardzo "ę" i "ą", ale może cholibcia powinnam
> już zacząć ubierać się właśnie w takich ;-)

meks jest ęą? to ja przepraszam, nie wiedzialam, ze te
robocze drelichy w kolorze khaki, ktore mam na tylku,
sie kwalifikuja do takiej definicji. ze juz nie wspomne o
C&A, ktory jest typowym sklepem dla ludu, jak poczciwy H&M.
ę i ą to jest max mara, bog wiara i inne calviny kleiny :)

-- kasica (ktora jeszcze nie zaczela sie tam ubierac ;)

27. Data: 2005-12-23 10:23:37

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Poradźcie doświadczone mamy :-)

Nazwy juz padły w tym wątku: Reserved, Reporter, Orsey. Mrówka mniej
ostatnio jakoś. Dobrze, żeby marka była widoczna (na przykład napis
"reporter" na pasku). Wiem że to sno0bistyczne i wogóle ble, ale cóż...
Jeśli u siostry się nie przelewa, to markowy ciuch będzie dobrym
pomysłem pod choinkę. Kolezanki w szkole potrafią być okropne pod tym
względem...

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

Szukam gry - chyba:)
[OT] pomocy potrzebuję świątecznie
ortodonta - Katowice
Ostrzeżenie przed stosowaniem diet niskowęglowodanowych u dzieci
Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, okazyjnie..