Re: Jeszcze raz: Bajka o żabie i skorpionie

From: "Jerzy Turynski" <j...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jeszcze raz: Bajka o żabie i skorpionie
Date: Wed, 26 Jun 2002 02:11:30 +0200

Marsel <M...@p...onet.pl>
w news:afajbu$tq$2@news.onet.pl...
> Użytkownik "Jerzy Turynski" <...>

> w domysle Pacanie. turyńskimi jest upszczony cały swiat, nie jestes taki
> niepowtarzalny

W Twoim domyśle mojego domysłu? Jeśli tak, to pudło...
Jakbym miał ochotę, to bym dopisał. Jak widać z takowymi
dopiskami zbytnio się nie 'kryguję'... A tak wyszła pro-
jekcja...

Skąd wywnioskowałeś, że przepadam za niepowtarzalnością ?
Znów kolejna projekcja?
Jeśli chodzi o 'indywidualizm poglądów' to przyjmuję per-
spektywę amerykańskiej ławy przysięgłych. Dopóki nie są
jednomyślni, to nie wydają wyroku a kłócą się aż do skut-
ku. Nawet jeden 'odmieniec' jest istotny, bo bywa, że to
właśnie on ma rację (zaś jednomyślność wszystkich nieste-
ty nie oznacza, że nie mogą się pomylić... choć wyrok wy-
dają...)

Jako żywo na swojej grzędzie nie czuję zbytniego tłoku,
a wręcz przeciwnie. Jeśli masz pretensje, że akurat z
Tobą nie gadam, to weź pod uwagę, iż póki co inteligencji
wystarcza mi na w miarę zrozumiałe wyłuszczenie istotnych
dla mnie kwestii zdecydowanie wąziutkiej grupce osób. Dla-
tego niestety musisz poczekać aż ów wskaźnik u mnie podro-
śnie... Zwyczajnie możesz się nie doczekać...

> Marsel

JeT.