Jeszcze raz o mączce...

1. Data: 2000-11-30 15:36:29

Temat: Jeszcze raz o mączce...
Od: "Pestka" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno po zakazie karmienia krów mączką kostną nadmiar produkcji mieszano z
nawozami i taką mieszanką użyżniano glebę. Jakie to może mieć następstwa?

2. Data: 2000-11-30 19:29:07

Temat: Re: Jeszcze raz o mączce...
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pestka napisał(a) w wiadomości: <905s48$bmh$1@news.tpi.pl>...
>Podobno po zakazie karmienia krów mączką kostną nadmiar produkcji mieszano
>nawozami i taką mieszanką użyżniano glebę. Jakie to może mieć następstwa?

Krowy moga uznac Polske za swoja ojczyzne opierajac sie na agrumencie: "tam
gdzie leza kosci naszych przodkow, tam jest nasza ojczyzna".

Adam B.

3. Data: 2000-11-30 23:00:21

Od: "Yosarian" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pestka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> Podobno po zakazie karmienia krów mączką kostną nadmiar produkcji mieszano
> nawozami i taką mieszanką użyżniano glebę. Jakie to może mieć następstwa?

No tak, zanosi się na totalne skażenie.... trawy, warzyw, chwastów,
dżdżownic, żabek ..... które napewno pożrą bociany, stracą orientację i
przestaną odlatywać do Afryki ... pewnie zamarzną u nas jeżeli przedtem nie
zwariują, pszczółki będą się poić nektarem oszalałych kwiatów a my ich
wyrobem czyli miodkiem (następne źródło zakażenia ludzi). Z tego może być
naprawę totalna katastrofa .... skażenie wód gruntowych, pewnie do zbóż też
coś przeniknie .... oj chyba nikt się nie uchowa ... po co postawiłe(a)ś
takie pytanie ... nie będę mógł usnąć z tą świadomością ... taak czarno to
widzę.

Yosarian

Prosba - leukomalacja
DHT
Program diagnostyczny
dermatolog
Czy mogę brać leki przeciwskrzepowe i przeciwbólowe!!!!!!!!!