Jeszcze troche o UE

1. Data: 2001-04-04 08:30:32

Temat: Jeszcze troche o UE
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W temacie dotyczacym dostaw mleka pod drzwi rozwinal sie temat UE
i tak sobie mysle, ze UE to zwyczajnie zachodnioeuropejski Zwiazek
Radziecki - nienaturalny zlepek roznych narodow, kultur, tradycji i
mentalnosci - i tak jak tamten nie mogl trwac wiecznie, tak i ten kolosik,
ktory coraz bardziej chwieje sie na swoich glinianych nogach rozpadnie sie
i nie bedziemy sie martwic, czy zabronia nam rozlewac mleko do szklanych
butelek albo robic oscypki.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-04-04 08:52:06

Temat: Re: Jeszcze troche o UE
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Apr 2001 10:30:32 +0200, "Barbara"
<b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>i nie bedziemy sie martwic, czy zabronia nam rozlewac mleko do szklanych

zeby to bylo takie "zachodnioeuropejskie" to moze byloby jako
takie, ale tu (i nie tylko) uwaza sie, ze jest to sitwa
niemiecko-francuska....

N.B. podobno angielska czekolada ma sie przestac nazywac
"chocolate", wg EC, tylko prawdopodobnie "vegelate"... nie tylko
Polacy w Polsce obruszaja sie na rozne EC wymysly....

Krysia (w Anglii)
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-04-04 09:14:58

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

> i tak sobie mysle, ze UE to zwyczajnie zachodnioeuropejski Zwiazek
> Radziecki -
<ciach>
> ten kolosik,
> ktory coraz bardziej chwieje sie na swoich glinianych nogach rozpadnie sie

zgadzam się w całej rozciągłości i również mam taką nadzieję.
Oby negocjacje trwały jak najdłużej :)

sadyl

1. Data: 2001-04-04 09:58:25

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:h0olctgo1qrb2rrsrkqana2opc7amv1qip@4ax.com...
> [...]

> "chocolate", wg EC, tylko prawdopodobnie "vegelate"... nie tylko
> Polacy w Polsce obruszaja sie na rozne EC wymysly....

Wielka Brytanie szczegolnie dotknely kleski chorob zwierzat, w swietle tych
chorob duzej pociechy z faktu bycia w UE chyba nie ma.
Moze Anglia wypnie sie na Unie.....................

Basia

> Krysia (w Anglii)
> K.T. - starannie opakowana

Ciasto