Jeszcze większy SĘK - wyniuchane w sieci:

1. Data: 2019-01-30 00:01:43

Temat: Jeszcze większy SĘK - wyniuchane w sieci:
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

- Birgfellner ma weksle Kaczora z zyrem Glapy; Rewindykator jest Wildsztajn. On
daje piecdziesiat procent franco, loco towar jest u kuzyna na Srebrnej. tylko ten
towar jest zajety przez Rydzyka z powody weksel Antoine'a. Za ten weksel Antoine'a
mozne dostac gwarancje od jego przyjaciela Miska, tylko on jest przepisany na
pania Janeczke, a pani Janeczka jest chora.

- A co jej jeeest?

- Co by i nie było, to my dziedziczymy 20 procent. Tylko
Chrzanowski musi mieć pewność, że go Ziobro wypuści. To Karski nie ma
nic przeciwko, ale Rydzyk musi dostać dotację! I tu jest pies, znaczy
sie Terlecki, pochowany! - Pieees? Piesek... a jaka rasa?...

2. Data: 2019-01-30 00:47:03

Temat: Re: Jeszcze większy SĘK - wyniuchane w sieci:
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 00:01, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
> nic przeciwko, ale Rydzyk musi dostać dotację! I tu jest pies, znaczy
> sie Terlecki, pochowany! - Pieees? Piesek... a jaka rasa?...

A w debile z Bruxelli mówią, że w Polsce faszyzm.

3. Data: 2019-01-30 01:11:25

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ten pis to zachowuje się jak rasowy żyd, bo tak kradną jakby obce państwo napadli.

4. Data: 2019-01-30 01:21:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 01:11, Lord Gender wrote:
> Ten pis to zachowuje się jak rasowy żyd, bo tak kradną jakby obce państwo napadli.

Pomyśl logicznie.
Jeśli zamierzają się tu sprowadzić, to raczej inwestują w infrastrukture
i przemysł.
Gdybyś Ty miał sie gdzieś przeprowadzić, to wybrał byś biedny, czy
bogaty kraj?

5. Data: 2019-01-30 14:29:40

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Żydzi nigdy Polsce nie szkodzili, za to chamy od zawsze wrogie Polsce byli, wiesz
dlaczego? Bo chama nigdy tutaj nie spolonizowano, gdyż do tożsamości narodowej jest
potrzebna kultura, której cham nienawidzi, tym samym dla chama Polska to był wróg oni
czyli się " carscy" Głównie zajmowali się okradaniem Polaków jak historia biła Polskę
i teraz mamy to samo, są obcym wrogim Polsce plemieniem na poziomie zapienionego
taliba, dla których Polak to wrog do okradania i dokładnie wodzimy obecnie
rozryczanego chama z rozwolnieniem nienawosci który niszczy kraj.

6. Data: 2019-01-30 18:51:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 14:29, Lord Gender wrote:
> [...]
taliba, dla których Polak to wrog do okradania i dokładnie wodzimy obecnie
rozryczanego chama z rozwolnieniem nienawosci który niszczy kraj.

Mnie tego nie musisz tłumaczyc.

7. Data: 2019-01-30 19:03:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-30 o 18:51, Ilona pisze:

> Mnie tego nie musisz tłumaczyc.

https://oko.press/nie-zaplace-ci-i-co-mi-zrobisz-jak
-kaczynski-oszukal-austriackiego-biznesmena-tlumaczy
-mec-dubois/

"Nie zapłacę ci i co mi zrobisz? Jak Kaczyński oszukał austriackiego
biznesmena - tłumaczy mec. Dubois"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2019-01-30 20:25:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 19:03, Kviat wrote:

> [...]
-mec-dubois/

> "Nie zapłacę ci i co mi zrobisz? Jak Kaczyński oszukał austriackiego

A gdzie ten wieżowiec, bo coś nie widze?
https://tiny.pl/tx3df

9. Data: 2019-01-31 19:20:09

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 30 Jan 2019 20:25:10 +0100
doszła do mnie wiadomość <q2stnr$jig$1@node2.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>A gdzie ten wieżowiec, bo coś nie widze?
>https://tiny.pl/tx3df

Pewnie sporo pieniędzy poszło do tej pory na sam projekt, tak, projekt
kosztuje, a zanim zaczną budować, to muszą wiedzieć co będą budować.

10. Data: 2019-01-31 19:54:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-31 19:20, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
>
> Pewnie sporo pieniędzy poszło do tej pory na sam projekt, tak, projekt
> kosztuje, a zanim zaczną budować, to muszą wiedzieć co będą budować.

Zatem, zgodnie z umową o dzieło, dzieło jeszcze nie dostarczone.

https://www.youtube.com/watch?v=PHwLgII0R3I&feature=
youtu.be&t=46

Takiego grabienia w dziejach kraju nie było
Świnie się nagradzają ?
Operacja Tunguska.
Duńskie i Radzieckie myśliwce bombardują Paryż.
i znów zapachniało Hexagonale