Język

11. Data: 2007-05-24 21:57:01

Temat: Re: Język
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):

[...]
> Facet słysząc wypowiedź stara się ją zrozumieć, zas kobieta odkryć -
> co autor miał na myśli, co chciał przez nią powiedzieć, jak się czuł,
> co się za tą wypowiedzią kryje.

Chcesz powiedzieć, że empatia jest zarezerwowana głównie dla kobiet ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

12. Data: 2007-05-24 22:13:08

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 23:57, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> elGuapo napisał(a):
>
> [...]
>
> Chcesz powiedzieć, że empatia jest zarezerwowana głównie dla kobiet ?

Ja tak nie twierdzę. Myślę, że elG również nie. Empatia to bardziej
skomplikowana sprawa. To nie kwestia samego porozumiewania się. To
cecha danego człowieka - w równym stopniu kobiety, jak i mężczyzny.
Myślę, że płeć nie gra tu znaczącej roli.

--
Fragile

13. Data: 2007-05-24 22:19:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> [...]
> cecha danego człowieka - w równym stopniu kobiety, jak i mężczyzny.
> Myślę, że płeć nie gra tu znaczącej roli.

Napisałem tu dziś sześć postów, na trzy z nich odpowiedziałaś. Właśnie
się zastanawiam co chcesz przez to powiedzieć i co się za tym kryje :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2007-05-24 22:27:37

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Maj, 00:19, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Napisałem tu dziś sześć postów, na trzy z nich odpowiedziałaś. Właśnie
> się zastanawiam co chcesz przez to powiedzieć i co się za tym kryje :)

Nic nie piłam i nie chce mi się spać :)

--
Fragile

15. Data: 2007-05-25 07:17:10