Językowe kompetencje

1. Data: 2005-10-05 19:15:15

Temat: Językowe kompetencje
Od: "jezada" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;

Kto może mi podpowiedzieć, jakie należy mieć kompetencje
aby nauczać języka (np. angielskiego) w szkołach podstawowych,
gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych?

Dziękuję za pomoc

ada

2. Data: 2005-10-06 14:49:09

Temat: Re: Językowe kompetencje
Od: karina <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jezada napisał:
> Witam;
>
> Kto może mi podpowiedzieć, jakie należy mieć kompetencje
> aby nauczać języka (np. angielskiego) w szkołach podstawowych,
> gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych?

Jesli sie dobrze orientuje, to do podstawowki na razie wystarczy chyba
licencjat... natomiast od gimnazjum w gore, od 2006r nalezy miec magistra.

Pozdrawiam

Karina

3. Data: 2005-10-06 19:38:30

Od: "jezada" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"... natomiast od gimnazjum w gore, od 2006r nalezy miec magistra"

magistra, czego? - na pewno wyłącznie lingwistyki? Jak zatem potwierdzić
b. dobrą znajomość języka obcego w oświacie (polskie, he, he, he...) ?
Certyfikat? Ale czy to na pewno upoważnia do nauczania w gimnazjum itp.?

Dzięki za podpowiedzi

jezada

4. Data: 2005-10-06 19:38:52

Od: "jezada" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-10-06 21:28:01

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jezada" ...
> [...]
> b. dobrą znajomość języka obcego w oświacie (polskie, he, he, he...) ?
> Certyfikat? Ale czy to na pewno upoważnia do nauczania w gimnazjum itp.?

Aktualnie obowiązuje:
Paragraf 11 rozporządzenia, plus załącznik ww. paragrafu.
http://www.menis.gov.pl/prawo/wszystkie/rozp_175.php

PS
Odpowiadaj pod postem, nie nad, oraz zostawiaj wrotkę.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

6. Data: 2005-10-07 15:57:40

Od: "jezada" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.menis.gov.pl/prawo/wszystkie/rozp_175.php
>
> PS
> Odpowiadaj pod postem, nie nad, oraz zostawiaj wrotkę.

OK, dzięki za fachową poradę!! To się rzadko zdarza..

Pozdrawiam

jezada

Best Expired domain finder
Błędy w podręczniku WSiP "Wyszukiwanie, selecjonowanie..."
Liczba dzieci w zerówce
Pytanie o nadgodziny
Pedagogika