Jeżyna bezkolcowa

1. Data: 2005-10-31 21:13:04

Temat: Jeżyna bezkolcowa
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie podziękowania dla Miłki za paczkę z jeżyną, bluszczem i nie tylko.
Czuję się mocno doglądanym (chyba już nie pisklakiem) sępem.
Uprzejmie informuję, że glebogryzarka (ważąca około 40 kg) nie zdołała
się wgryźć w moją ziemie i wróciła z powrotem do wypożyczalni.
Opatrzność czuwała i znalazł się miłośnik ogrodów i w trzy dni przekopał
moją działkę. Drzewo porąbane, czekam na zimę w spokoju ducha.
Z ukłonami dla Miłki
michalina

2. Data: 2005-10-31 21:31:16

Temat: Re: Jeżyna bezkolcowa
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

michalina27 wrote:

> Uprzejmie informuję, że glebogryzarka (ważąca około 40 kg) nie zdołała
> się wgryźć w moją ziemie i wróciła z powrotem do wypożyczalni.
:))))
jak ze wszystkim w zyciu
nie wystarczy miec
trzeba jeszcze umiec
:)
tez mam u siebie gline
ktora wysuszona ma twardosc betonu
ale nawet w takim stanie daje sie ja gryznac
:)
choc oczywiscie trwa to duzo dluzej
niz gdy robi sie to po deszczach
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2005-10-31 21:55:13

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie podziękowania dla Miłki za paczkę z jeżyną, bluszczem i nie tylko.

http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=index&op=Szczegolo
wo&tid=499

> Z ukłonami dla Miłki
> michalina

:-)

Serdecznie Miłka

4. Data: 2005-10-31 22:28:41

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dk61dd$3tm$1@atlantis.news.tpi.pl michalina27
<m...@v...NOSPAM.pl> napisał(a):

> [...]
> zdołała się wgryźć w moją ziemie i wróciła z powrotem do
> wypożyczalni. Opatrzność czuwała i znalazł się miłośnik ogrodów i w

Hejka. Ten miłośnik to pewnie jakiś potomek Neda Ludd'a. :-)
Pozdrawiam preindustrialnie Ja...cki

5. Data: 2005-10-31 22:40:57

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
Opatrzność czuwała i znalazł się miłośnik ogrodów i w

> Hejka. Ten miłośnik to pewnie jakiś potomek Neda Ludd'a. :-)
> Pozdrawiam preindustrialnie Ja...cki

Ależ skąd, raczej potomek fenicjan, ale taki, któremu nie trzeba było
tlumaczyć jak należy kopać i plewić.

Pozdrawiam michalina--

6. Data: 2005-10-31 22:46:10

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> tez mam u siebie gline
> ktora wysuszona ma twardosc betonu
> ale nawet w takim stanie daje sie ja gryznac
> [...]

Święte słowa, nikt z nas nie był w stanie utrzymać maszyny.
michalina

7. Data: 2005-10-31 23:01:45

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

michalina27 wrote:

> Święte słowa, nikt z nas nie był w stanie utrzymać maszyny.
> michalina
hehe
a moze kolka nie odczepiliscie ?
:)
kiedys pozyczylem na probe od kogos glebogryzarke
on mi nie powiedzial
ze trzeba zdemontowac to kolko z przodu
i tez nie bylem w stanie jej utrzymac
a nadazyc za nia sie tez nie dalo dluzej jak pare minut
:))))))))
zrezygnowany odwiozlem ja znajomemu
i wtedy dopiero dowiedzialem sie o tym kolku
:))))))
glebogryzarka to naprawde bardzo dobra rzecz
aktualnie dogaduje zakup malenstwa
okolo 6 kg wagi aby nim miedzy rajkami
:)
w planie jest tez zakup wiekszej
bo na moja gline i 1,50ha Farmer AlKo jest troche za maly i za slaby
:)
widzialem na Polagrze pieknote
czeski ciagniczek z kupa oprzyrzadowania
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

8. Data: 2005-10-31 23:17:07

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> [...]
> :)
> widzialem na Polagrze pieknote
> czeski ciagniczek z kupa oprzyrzadowania

Oczywiście, że kółko jest na swoim miejscu, serio mówisz, czy nabijasz
sie z zółtodzioba?
z pozdrowieniami michalina

9. Data: 2005-10-31 23:41:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

michalina27 wrote:
> Oczywiście, że kółko jest na swoim miejscu, serio mówisz, czy nabijasz
> sie z zółtodzioba?
> z pozdrowieniami michalina
:)
do pracy zdejmuje sie te kolko z przodu
ono sluzy tylko do przemieszczania glebogryzarki
:)
naped idzie z walu
a kiel z tylu sluzy do blokowania aby nie trzeba bylo sie szarpac
:)
z kolkiem nawet takie 120 kg jak ja
nie bylo w stanie dac rady utrzymac tej glebogryzarki
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

Re: Selery...
Re: Kominek ogrodowy
Gracias por todo, me ha servido de ayuda DOT8
trawa_gatunki
Oprogramowanie do tworzenia ogrodu