"Jiffy Corn Muffin Mix" - co to jest ???

1. Data: 2002-04-15 07:29:03

Temat: "Jiffy Corn Muffin Mix" - co to jest ???
Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam kilka przepisów gdzie podane jest pudełko "Jiffy Corn Muffin Mix". Czy
ktoś z USA mógłby napisać co to jest (z tego co znalazłam to chyba mieszanka
mąki kukurydzianej i pszennej) i w jakich proporcjach jest zmieszane?

Pozdrawiam,
Joanna

specjalistyczny serwis o papugach nimfach - http://nimfy.emernet.pl/
http://papugi.emernet.pl - Papuzi Portal - wszystko o papugach

1. Data: 2002-04-15 16:51:05

Temat: Re: "Jiffy Corn Muffin Mix" - co to jest ???
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> [...]
> mąki kukurydzianej i pszennej) i w jakich proporcjach jest zmieszane?

Jest to mieszanka do robienia natychmiastowego chleba lub muffins
kukurydzianych. Radze zmienic przepis, poszukac takiego, ktory nie
wymaga dodatkiw typu "wielka chemia", ktorym ten Jiffy Mix jest. Jesli
chodzi o proporcje skladnikow, to jestem pewna, ze jest to scisle
chroniona tajemnica tej firmy. Jak chcesz, gdy bede w sklepie nastepnym
razem moge spisac skladniki.

Tu link do strony tej firmy:
http://www.jiffymix.com/product.html

MB

1. Data: 2002-04-15 17:12:10

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@w...net> wrote in message

> [...]
> chodzi o proporcje skladnikow, to jestem pewna, ze jest to scisle
> chroniona tajemnica tej firmy. Jak chcesz, gdy bede w sklepie nastepnym

To cos jest w wielu przepisach na rózne chleby dla papug - przepisy podaja
specjalisci :((
Powiedz mi tylko co mam dac do takiego chleba zamiast 2 pudełek "Jiffy Corn
Muffin Mix"??
Przepis jest taki:
2 boxes Jiffy corn muffin mix
3 tbss baking powder
1 tsp Spirulina
2 eggs & shells (puree in blender)
4 jars baby food (carrots, sweet potatoes, a fruit, chicken/turkey with
rice, noodles, or vegetables)
3/4 cup peanut butter
2 cups baby cereal (buy lowest percent of iron)
1-1/2 cups shredded/chopped veggies (usually carrots or broccoli).

Ja i tak musze to czyms zastąpic (mieszkam w Polsce), ale dziwie sie, że to
jest podawane w przepisach amiast czegos 'normalnego'..

PS
Przepraszam, ze to nie przepis na cos 'ludzkiego', ale tez robi sie w
kuchnii :))

1. Data: 2002-04-16 01:25:30

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
> razem moge spisac skladniki.

OK, melduje poslusznie, sprawdzilam w sklepie na polce (a maja tego
badziewia na kazda okazje):
Jiffy Corn Muffin Mix - (W USA skladniki sa podawane w zaleznosci od
ilosci w jakiej sa zawarte):
Najpierw byla zwykla maka pszenna, potem maka kukurydziana (nie ta jak
krochmal, tylko ta, jak gruba zolta kaszka manna), potem jakis wysuszony
olej (palnowy albo kokosowy), potem soda oczyszczana i proszek do
pieczenia, na koncu sol.
Przypuszczam, ze powinnas odpuscic papudze chemie typu proszek do
pieczenia i sol, po prostu dosyp tej maki kukurydzianej i zwyklej.
Musze zwrocic uwage, ze kwestionowalabym jakiekolwiek mieszanki dla
zwierzat, do ktorych dodaje sie "firmowe" dodatki - wyglada mi to na
autoreklame. Dlaczego po prostu nie podaja ile maki, takiej i takiej?

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-04-16 02:26:02

Od: Art[Gruby]@icbleu.org (Art Plazewski.) szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <y...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
>PS
>Przepraszam, ze to nie przepis na cos 'ludzkiego', ale tez robi sie w

Bo to latwiej... jest taka grupa parrot_recipes - tam maja cala kupe
przepisow...potrzebujesz tlumacza? jaka masz gadzine?
;-))))))

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-21 18:39:11

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, melduje poslusznie, sprawdzilam w sklepie na polce (a maja tego
> badziewia na kazda okazje):

Dzieki.

> [...]
> zwierzat, do ktorych dodaje sie "firmowe" dodatki - wyglada mi to na
> autoreklame. Dlaczego po prostu nie podaja ile maki, takiej i takiej?

Ja tez tak uwazam. I naprawde sie dziwie, ze taki przepis podaja "papuzie
autorytety". I to nie w jednym przepisie! Jest tego znacznie wiecej -
uzywane sa rozne te mieszanki... Chyba, ze Amerykanie nie potrafia upiec nic
normalnie, bez pomocy pudelka??

1. Data: 2002-04-21 18:43:14

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Art Plazewski." <"Art[G"@icbleu.org wrote in message
> "Joanna" <y...@p...onet.pl> wrote:
> Bo to latwiej... jest taka grupa parrot_recipes - tam maja cala kupe
> przepisow...potrzebujesz tlumacza?

Chodzi Ci o grupe Yahoo? Zagladalam tam kiedys, a oni nie maja z pudelak? Bo
przepisy z pudelek sa na bardzo znanych, profesjonalnych stronach o
papugach. A podaja je uznani "papuzi specjalisci"...
Jak bede potrzebowac tlumaczenia (a pewnie bede :)) to zglosze sie do
Ciebie.

>jaka masz gadzine?
> ;-))))))

Nie mam gadziny, mam wampira ;)) Tzn nimfe (cockatiel), ktora uwielbia
wydziobywac po kawaleczku skory :((

Pozdrawiam,
Joanna

specjalistyczny serwis o papugach nimfach - http://nimfy.emernet.pl/
http://papugi.emernet.pl - Papuzi Portal - wszystko o papugach

Lasagne-chwale sie!
posilek na trasie do Suwalk
Dobry i szybki niedzielny obiadek
Paella z tofu (P)
Kanapka jest dobra na wszystko [ogloszenie reklmowe, bezpłatne]