Już nie ma świąt katole

1. Data: 2015-12-27 13:57:41

Temat: Już nie ma świąt katole
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przeżarliście się, zachlaliście za bardzo ryje katoliki, że nie plujecie z
nienawiści, dwa dni cenzury świątecznej już mineło .Można srać z nienawiści na kogo
popadnie, no nie ma kogo do zaprześladwania?. Wstawać pijusy i obrzartuchy i chłapać,
kijem trzeba was pogonić, proboszcze za mało podpuszczali, byście dupy z bud wywleki
do szczekania?

2. Data: 2015-12-27 14:33:16

Temat: Re: Już nie ma świąt katole
Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> zaprześladwania?. Wstawać pijusy i obrzartuchy i chłapać, kijem
> trzeba was pogonić, proboszcze za mało podpuszczali, byście dupy z

Stajesz się coraz mniej wiarygodny broniąc wściekle interesów złodziei i
oszustów z PO, Nowoczesnej oraz PSL tworzących z woli Narodu opozycję.
Przestań się ośmieszać globku; przy okazji coraz bardziej kompromitujesz
swoich mocodawców. Ale jeśli chcesz to niech Ci będzie, pluj sie dalej. :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

3. Data: 2015-12-27 14:53:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Złodziei i układ to masz w Pisie, którzy biorą pieniądze za to by w mediach robić z
niewinnych ludzi złodzieji i układ. Typowa obłuda buractwa oparta o projekcje. Oni
mówią o sobie.

4. Data: 2015-12-27 15:15:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 14:33:27 UTC+1 użytkownik LeoTar napisał:

> [...]
> swoich mocodawców. Ale jeśli chcesz to niech Ci będzie, pluj sie dalej. :-)

Że się wtrącę - podsumowałeś opozycję, ale partia rządząca też niczego sobie,
a wola Narodu jest zmienna - raz się opowiada za jedną grupą o tendencjach
rozbójniczych, raz za inną, więc nie należy jej tak bardzo absolutyzować.
Na przykład mi nie za bardzo odpowiada obecna władza m.in. z tego powodu, że
przy prokościelnej zmianie układów jeszcze bardziej zmaleją moje szanse na
bezpieczne wydanie w Polsce mojego drugiego tomiku poezji. Oraz na przełom
kulturowo ideologiczny, który otworzyłby drogę do upowszechnienia rynku
literatury nazwijmy to wiccańsko-pogańsko-szamanistycznej na podobną skalę, jak
dzieje się to na Zachodzie. Na obecnej skali można robić tylko reklamę różnych
kierunków politeizmu i niszową modę, ale nie da się zarobić na tym żadnych
porządnych pieniędzy, a zafiksowanie rządu na chrześcijaństwie i frumerskim
judaizmie (gdzie jedyną koncesją dla ezoteryki jest wersja biblijno-
kabalistyczna) zabetonuje rynek na kilka ładnych lat. To ja już wolę z dwojga
złego takich materialistów jak "N" niż kogoś, kto ma ambicję konkurowania na
poletku powiedzmy okultystyczno-astralnym.

5. Data: 2015-12-27 17:25:43

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> niczego sobie, a wola Narodu jest zmienna - raz się opowiada za jedną
> grupą o tendencjach rozbójniczych, raz za inną, więc nie należy jej

Gdyby społeczeństwo (nie dotyczy to zresztą tylko naszej społeczności)
było samoświadome i zdolne do samodzielnego funkcjonowania to nie byłby
potrzebny żaden rząd, gdyż wszyscy działali by dla realizacji wspólnego
celu, trwania. Społeczeństwo zachowywało by się niczym ocean, który nie
potrzebuje żadnej władzy a jednak trwa od niepamiętnych czasów zanim
jeszcze pojawiło się Życie w postaci przez nas uznawanej za jedyną. To,
że w życiu biologicznym, we wszystkich jego odmianach, funkcjonowali i
funkcjonują rozbójnicy, jest tylko przejawem organizowania się Życia do
form coraz doskonalszych wśród których przemoc jest czynnikiem
sprzyjającym doskonaleniu się i lepszemu samopoznaniu. Według mnie
samopoznanie jest celem S(T)wórcy, który swój początek ma w
nieświadomości Kosmosu (Świadomości) ze wszystkimi konsekwencjami tego
stanu a rozwój Życia jest Jego drogą od całkowitej nieświadomości do
pełnej świadomości Absolutu (pełnia Wiedzy). Doświadczalna wiedza
dyskretna jednostek jest opisywana coraz doskonalszymi teoriami
cząstkowymi by wreszcie zamienić się w Teorię Wszystkiego, która zamieni
świat zindywidualizowany (dyskretny) w ciągłą i spójną Rzeczywistość, w
której Wiedza będzie powszechnie dostępna i nie będzie reglamentowana
przez tych, którzy wskutek braku poczucia własnej wartości
(nierozwiązany kompleks Edypa/Elektry) chcą ograniczać jej
rozpowszechnianie po to, by przez sprawowanie zarządu nad Wiedzą
utrzymywać innych w stanie uzależnienia. Uzależnienie to metoda
sprawowania władzy, która bierze swój początek w rodzicielskim zakazie
ograniczającym dostęp dziecka do wiedzy o tym jak ma żyć by trwać.
Rozbójnictwo ma swój początek w nieświadomej rodzinie, a przemoc
seksualna stanowiona przez kobiety jest czynnikiem, który ma zmusić
mężczyznę do pokonania zakazu, osiągnięcia przez S(T)wórcę (Kobietę i
Mężczyznę) pełni świadomości (Wiedzy Absolutnej) i opanowanie sposobu
przekazywania tej Wiedzy następnym pokoleniom. Wola narodu zmienną jest
dopóty, dopóki ludzie nie posiądą Wiedzy o tym jak nie tracić poczucia
własnej wartości którą nabywamy w chwili narodzin.

> [...]
> otworzyłby drogę do upowszechnienia rynku literatury nazwijmy to
> wiccańsko-pogańsko-szamanistycznej na podobną skalę, jak dzieje się

Jesteś egoistą, gdyż marzysz tylko i wyłącznie o zaspokojeniu własnych
ambicji i wyimaginowanych potrzeb. Myślisz o tym, w jaki sposób wybić
się ponad innych, poprawić poczucie własnej wartości jeszcze bardziej. W
tym w czym się specjalizujesz osiągnąłeś już bardzo wysoki poziom a
jednak ciągle czujesz niedosyt. Wciąż chciałbyś być bardziej znanym i
gromadzić coraz więcej pieniędzy ponieważ wydaje Ci się, że jest to
droga do wykazania się przed Twoim ojcem, że zasługujesz na jego
szacunek i... nagrodę z jego rąk.

> [...]
> już wolę z dwojga złego takich materialistów jak "N" niż kogoś, kto
> ma ambicję konkurowania na poletku powiedzmy

A może zająłbyś się poletkiem, które ja od lat próbuję propagować?
Możesz wykorzystać swoją ogromną wiedzę by wzbogacić moje inżynierskie i
bardzo suche wywody.:-)

6. Data: 2015-12-27 17:41:23

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> LeoTar

> Złodziei i układ to masz w Pisie, którzy biorą pieniądze za to by w
> mediach robić z niewinnych ludzi złodziei i układ. Typowa obłuda
> buractwa oparta o projekcje. Oni mówią o sobie.

Nie mam zamiaru bronić w PiS-ie nikogo, kto w przeszłości ubabrał się w
błocie, ale doceniam wolę zmiany. Wszyscy ludzie, którzy żyją w
nieświadomości tego kim są i co jest celem ich życia, popełniają błędy.
Nie popełni błędu tylko ten, kto nic nie robi. Jeżeli stanem wyjściowym
jest nieświadomość to każda działalność, której celem jest wyrwanie się
z nieświadomości jest POZYTYWNA, nawet jeżeli w rezultacie dochodzi do
przekrętów. Najgorzej jest nie robić nic, krytykować i czekać aż cel sam
zostanie osiągnięty bez wysiłku. Przestępstwem staje się trwanie w
błędzie gdy już wiadomo, że w działaniu popełniony został błąd a reduty
broni się tylko i wyłącznie z przyczyn merkantylnych i ambicjonalnych.
Tak właśnie działa teraz PO: chce uchronić bandę kolesiów żerujących do
niedawna na całym społeczeństwie. Chociaż z drugiej strony patrząc nie
byłoby wygranej PiS-u i wymuszonych zmian gdyby nie przekręty PO. PO
jest współautorem tego, co się w Polsce dzieje i pewnie PiS nie
wyciągnie w stosunku do byłych rządzących żadnych poważniejszych
konsekwencji. Taki to już przywilej rządzących... :-)

7. Data: 2015-12-27 19:42:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 17:25:55 UTC+1 użytkownik LeoTar napisał:

> [...]
> gromadzić coraz więcej pieniędzy ponieważ wydaje Ci się, że jest to
> droga do wykazania się przed Twoim ojcem, że zasługujesz na jego

Z tymi pieniędzmi to trafiłeś jak kulą w płot, bo na razie to mam cienko.
Nie dla pieniędzy się przynajmniej jak dotąd bawię w różne takie historie
wydawnicze, bo wydławcy i nakradcy mnie wydymali na publikacjach.
Dochody mam dużo poniżej średniej krajowej. Jedyne co mnie trzyma przy
działalności, jakiejkolwiek! to kwestie ideologiczne.

> A może zająłbyś się poletkiem, które ja od lat próbuję propagować?
> Możesz wykorzystać swoją ogromną wiedzę by wzbogacić moje inżynierskie i
> bardzo suche wywody.:-)

Nie obraź się Leo, zabrnąłeś w ślepą ścieżkę mizoginii, ponieważ u Ciebie
aktywność (mężczyzna) odmawia podporządkowania się zasadzie mądrości (kobiecej,
jak głosi tradycja tybetańska w przeciwieństwie do indyjskiej, gdzie jest na
odwrót). Próby panowania umysłu - Pradżniaparamity (mądrości doskonałej) nad
materią usiłujesz widzieć jako zniewolenie przemocą mężczyzny przez kobietę
i dlatego muszę z Tobą polemizować. Czytam ostatnio Tsultrim Allione "Kobiety
Mądrości" i dociera do mnie jak potężną siłą umysłu obdarzona jest tantryczna
kobieta taka jak Machig Labdron i inne bohaterki przedstawionych tam
hagiografii.

W ogóle umyka Ci ten "babski" aspekt - Prajna Paramita/Haghia Sophia
(Mądrości Bożej) która jest rodzaju żeńskiego/das ewige Weibliche Goethego -
zejście do Matek. Mądrość Odhina w "Eddzie Poetyckiej" wzięła się z zejścia
do Helheimu - zimnej i mrocznej krainy Piekieł, królestwa bogini Hel (będącej
mrocznym aspektem Freyi). Pluton/Nergal w Hadesie greckim (Kur mezopotamskiej)
króluje w wiecznym zjednoczeniu z małżonką Ereshkigal, są to siły chtoniczne,
które są tak potężne, że zabijają Dumuziego (Adonisa) i zagrażąją życiu samej
Inanny. Tylko poprzez zejście do Otchłani Odhin odkrywa gnozę Run, Orfeusz
gnozę Misteriów, a Jezus Chrystus - gnozę tajemnych słów i labiryntów
Księgi Jeu, które odsłaniają siedem pieczęci Apokalipsy. Otchłań (Wiedza/Daath)
jest ukrytą jedenastą sefirą Kabbały, którą trzeba przejść na drodze do sfery
mądrości (Chokmah). Gdziekolwiek chcesz przejść, musisz przejść przez Drzwi,
które z natury swojego kształtu i funkcji są związane z zasadą żeńską (łonem).
Lao Tzu napisał w Księdze Drogi i Cnoty iż o ile korzyść jest z tego co jest,
użyteczność jest z tego co jest puste (wewnątrz naczynia) oraz o Duchu Doliny,
starszej od pojawienia się Twórcy Świata. Mam cytować więcej przykładów
znaczenia pierwiastka Yin - iż od niego to pochodzi mądrość, kiedy od Yang -
bezwiedna aktywność? Jak mogę współpracować z kimś, kto albo nie poznał
sekretnej gnozy albo ją odrzuca na rzecz iluzji wolności?

Prawdziwą wolność daje gnostyczna inicjacja w pierwiastek Yin, ponieważ daje ona
znajomość fundamentów 10 000 rzeczy. Tego na czym świat stoi, a przeważnie
siedzi ;) - siła Kundalini bierze się z czakry Mula-dhara i przebija się przez
wszystkie 7 czakram aż do Korony. Aktywuje się i wizualizuje symbole, diagramy,
pieczęci, labirynty, poznaje ideogramy, liczby i figury geometrii, aby uruchomić
uśpione drzemiące programy i wzorce. Jak chcesz otworzyć drogę Mocy i Mądrości,
kiedy boisz się zniewolenia przez Moc i Mądrość? Jak chcesz chronić się przed
uderzeniami węży ognistych jak nie przez spojrzenie w diagram Węża Miedzianego -
wizualizację i aktywację energii Kundalini.

Ale żeby to zrobić, musisz wziąć rozbrat z jahwizmem, z arymaniczną, fizyczną
siłą samca Alpha, który wszystko niszczy, a jeśli coś buduje, to w kątach
prostych, pozbawionych uroku fraktalności. Kosmiczny oszust, który chciał
pozbawić Adama daru przejścia przez Otchłań, multiplikacji i nauki w ponownych
wcieleniach z powrotem do natury Buddhy i do epoki tysiąca Buddhów, do punktu
Omega. Teza pozbawiona antytezy nie daje syntezy.

W większości czasu ta wiedza była osłonięta tabu - nie, żeby kłóciła się
z pospolitą moralnością, ale znajomość podstaw rzeczy była niebezpieczna
wewnętrznie dla supermęskich, wojowniczych elit władzy, którzy kształcili mięso
armatnie, ginące z uśmiechem na ustach od szrapneli w czasie dwóch Wielkich
Wojen. Dopiero Beat Generation i era hippies przełamała to tabu w kulturze
Zachodu, ale gubiąc po drodze moralność. Nie chodzi o to, żeby to robić - należy
zachować metafizyczne, rewolucyjne aspekty Counterculture w kwestii wyzwolenia
kobiecości, jednocześnie pilnując wypracowanych dawniej zasad współżycia
i nie-szkodzenia, widzianych w nowym świetle ahimsy.

Odczytanie Biblii sprzed jogicznej rewolucji Counterculture było złe,
koncentrowało się na zasadach podporządkowania i posłuszeństwa, wszelkie jej
związki z misteryjną tradycją Egiptu i wiedzą parapsychiczną były zacierane
przez purytanów i frumerów, skoncentrowanych na prawie doczesnym i stroniących
od nauki praktycznego cudotwórstwa. O ile przed latami 60-tymi magia
funkcjonowała w Ameryce w sferze ludowych zabobonów Pow-Wow, o tyle w latach
rewolucji Flower POWer nastąpiło wielkie WOW, przebudziły się uśpione dotąd
loże Zakonów Mistycznych i Wiccańskie Coveny, zaczęło się wielkie otwarcie
na praktyczne cuda. Chodzi o zachowanie ducha tego otwarcia - otwartych,
czystych niezablokowanych czakram. I tu właśnie mają rolę kobiety, które Mocą
i Mądrością otwierają te ośrodki, zamknięte przez lata strachu i gniewu,
powodowanego przez brutalną fizyczną męską przemoc. Skarżysz się na presję
psychiczną - ano musi być taka, ktoś musi uderzać w to dno butelki, żeby
wyskoczył korek!

8. Data: 2015-12-27 20:49:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2015 10:42:25 -0800 (PST), Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Nie dla pieniędzy się przynajmniej jak dotąd bawię w różne takie historie
> wydawnicze, bo wydławcy i nakradcy mnie wydymali na publikacjach.

Raczej siebie.

9. Data: 2015-12-27 21:37:02

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> Dochody mam dużo poniżej średniej krajowej. Jedyne co mnie trzyma przy
> działalności, jakiejkolwiek! to kwestie ideologiczne.

Odnoszę wrażenie, że nie masz zdefiniowanej swojej własnej ideologii
lecz to co Cię wyróżnia to eklektyzm Twoich poglądów.

> [...]
> kobieta taka jak Machig Labdron i inne bohaterki przedstawionych tam

Mizoginem ne pewno nie jestem natomiast masz rację co do tego, że nie
uznaję podporządkowania Mężczyzny Kobiecie ale też nie akceptuję relacji
odwrotnej czyli podporządkowania Kobiety Mężczyźnie. To co akceptuję to
absolutna wolność obojga i dobrowolna współpraca oparta na szacunku i
zaufaniu. Ty natomiast uznajesz wyższość Kobiety nad Mężczyzną czyli
akceptujesz niewolnicza pozycje Mężczyzny w stosunku do Kobiety. Czyżbyś
sam czuł się emocjonalnie kobietą a swoją płeć fizyczną nienawidził? Bo
tylko tym można wytłumaczyć (w myśl mojej analizy) tę chęć wywyższenia
Kobiety, a pośrednio siebie.

> [...]
> bezwiedna aktywność? Jak mogę współpracować z kimś, kto albo nie poznał
> sekretnej gnozy albo ją odrzuca na rzecz iluzji wolności?

Nic mi nie umyka Jakubie, kiedyś tak jak to robisz Ty teraz, również
pasjonowała mnie ulotna ezoteryka rozpowszechniająca tajemnice rzekomo
dostępne tylko nielicznym, przez co czułem się lepszy od innych, którzy
nie byli w stanie pojąć całej tej alchemii... oszustwa i ułudy. W ten
sposób kompensowałem sobie nierozwiązany wówczas jeszcze kompleks Edypa.
Gdy odnalazłem jądro kompleksu Edypa/Elektry i zaakceptowałem sam przed
sobą metodę zabezpieczającą kazdego człowieka przed powstaniem kompleksu
E. wówczas zniknęła potrzeba zajmowania się ezoteryką. Po prostu
zszedłem z obłoków na ziemię, czyli ze świata fantazji i manipulacji
słowami zająłem się realnymi działaniami, które - jak już wcześniej
napisałem - zabezpieczą człowieka przed powstaniem i utrwaleniem się
kompleksu E. oraz zapewnią człwoiekowi to, że nie utraci wolności danej
mu z urodzenia.

> [...]
> uderzeniami węży ognistych jak nie przez spojrzenie w diagram Węża Miedzianego -
> wizualizację i aktywację energii Kundalini.

Piszesz o inicjacji bawiąc się przy tym bajecznymi niesłychanie pisami.
Nie wiem, czy chociaż jeden z grupowiczów jest w stanie coś z tego
pojąć. Weź i przetłumacz to na język polski nie uciekając się do tych
tajemnych - rzekomo - mocy, jak to fizycznie przeprowadzić inicjację. Bo
bujać to sobie możemy do końca naszego życia takie bujanie kosztuje co
najwyżej samotność i brak potomstwa. Czy celem inicjacji ma być
wtajemniczenie i zachowanie tajemnicy zapewniające poczucie wyższości
nad niewiedzącymi czy też klarowny przekaz gwarantujący emocjonalną
całkowitą stabilność umysłu osobnika inicjowanego? Jaki jest cel
inicjacji według Ciebie?

> [...]
> wcieleniach z powrotem do natury Buddhy i do epoki tysiąca Buddhów, do punktu
> Omega. Teza pozbawiona antytezy nie daje syntezy.

A Ty dalej swoje o utrzymywaniu czegoś w tajemnicy. Nie chcesz zauważyć,
że ujawnienie tajemnicy w inicjacji seksualnej dzieci wśród rodziców
wkłada w ich ręce, a raczej głowy, taką samą moc jak alchemiczna
inicjacja wśród ezoteryków tyle, że ezoterycy są niestabilni jak płomień
świecy i muszą ciągle dominować manipulując swoim otoczeniem. Wolni od
manipulacji i woli dominacji stają się natomiast ci, którzy byli
inicjowani wśród rodziców gdyż to oni stali się niezależni od swoich
bogów, stali się autorytetami dla samych sebie.

> [...]
> kobiecości, jednocześnie pilnując wypracowanych dawniej zasad współżycia
> i nie-szkodzenia, widzianych w nowym świetle ahimsy.

Nie-szkodzenie jest możliwe do osiągnięcia tylko wówczas jeżeli nie ma
woli dominacji, a ta zniknie jeżeli nie będzie woli walki o poczucie
bycia lepszym wskutek tego, że nie było okazji zrównania się z rodzicem
wskutek zakazu inicjacji seksualnej wśród rodziców. Brak tego aktu
istotnie stwarza podstawę o psychicznej dominacji kobiety nad mężczyzną,
która manipulując podświadomością mężczyzny jest w stanie zepchnąć go w
przepaść braku poczucia własnej wartości a potem delikatnie ten stan
podsycać. Używając do tego celu seksu w charakterze pieniądza, którym
opłacała mężczyznę by zdobyć brzęczącą monetę stała się kobieta
prostytutką nienawidzącą mężczyzny za to, że sama, z własnej woli
(chociaż nieświadomie) handlowała seksem. Taki był przymus dziejowy,z
którego kobieta chce się uwolnić. Ale raz zdobywszy władzę nie che się
od tej władzy uwolnić. Resztę dośpiewaj sobie sam lub poszukaj na moich
stronach.:-)

> [...]
> psychiczną - ano musi być taka, ktoś musi uderzać w to dno butelki, żeby

Szkoda byś się marnował Jakubie, z Twoją wszechstronną wiedzą
ezoteryczną i antropologiczną. Dołącz do mnie - może napisalibyśmy
Biblię od nowa...? :-)

10. Data: 2015-12-27 23:33:41

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Z tymi pieniędzmi to trafiłeś jak kulą w płot, bo na razie to mam cienko.

Pół roku temu pisałeś o spadku, już żeś przejadł?

Reformy pisu
Re: Reformy pisu
Świąteczne...
Skoki, "niezależni", Duda