Już tylko 41 kg nadwagi...

1. Data: 2003-05-15 21:47:27

Temat: Już tylko 41 kg nadwagi...
Od: "bachu" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Testuję optymalną,dokładnie od 10 dni i podzielę się pierwszymi efektami i
uwagami.To głównie dla tych, od których dostałam pełne życzliwości posty,
pełne zrozumienia, porad i obietnicy trzymania kciuków. I,co zaznaczę,
zwolenników różnych diet. Nie troluję;to do Zezowatego Zenka, aby uprzedzić
ewentualne podejrzenia.Otóż udało mi się zrzucić pierwsze 4 kilogramy. Zdaję
sobie sprawę,że to w wiekszości pewnie woda ale..po pierwsze primo też nie
potrzebna,po drugie:zasze to jednak mniejsze obciązenie dla organizmu
cokolwiek by to nie było.
Pierwszy raz mam komfort psychiczny, że nie muszę chodzić głodna.
Chodzę cały czas syta, nie najedzona czy pełna ale przyjemnie syta i stan
ten utzrymuje sie długo po posiłku. Jem dużo mniej, choć przyjemność
jedzenia spadła znacznie.
Kiedy zgrzeszyłam ciastem,dostałam bólów brzucha, myślałam, że to efekt
diety ale kiedy wróciłam do tłustości nie powtórzyła sie sytuacja.Acha,
zawsze chodziłam ospała i zmęczona,mam niskie cisnienie..to tez odeszło w
siną dal, mam więcej energii. I nie wiem czemu ale budzę się dużo wcześniej
niż zwykle.
To mniej więcej tyle co zauważyłam. I choć dalej mam wieeeele wątpliwości
będę trwać aż do, mam nadzieję, pozytywnego skutku. Choć cały czas się boję
czy mi za chwilę nie wysiądzie...
Pełna radości a zarazem niepokoju
bacha
ps. pozdrawiam wiosennie

2. Data: 2003-05-19 12:45:27

Temat: Re: Już tylko 41 kg nadwagi...
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bachu" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
uprzedzić
> ewentualne podejrzenia.Otóż udało mi się zrzucić pierwsze 4 kilogramy.

Tak trzymać :)))). Pozdrawiam
barbarella

3. Data: 2003-05-22 12:34:11

Od: "Leszek R" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluję. Nie martw się nic ci nie wysiądzie. Trzymaj tak dalej. Proponuję
wyścigi. Ja mam mniej już 22 kg i tylko 104 - goń mnie. Pozdrawiam. Głowa
do góry.
--
Leszek Rakowski
r...@o...pl l...@h...pl

4. Data: 2003-05-23 14:07:46

Od: "bachu" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek R" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Proponuję
> wyścigi. Ja mam mniej już 22 kg i tylko 104 - goń mnie. Pozdrawiam. Głowa

Podejmuję wyzwanie!
To kiedy oficjalne ważenie?
Możę zrobimy pierwszy etap do 25 czerwca?
Potem mnie 3 miesiące nie bedzie, więc odezwę się w pazdzierniku....
No i może oprócz satysfakcji jakaś nagroda....np.przegrany stawia golonkę
;)
Pozdrowienia Bacha

5. Data: 2003-05-23 14:34:50

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Potem mnie 3 miesiące nie bedzie, więc odezwę się w pazdzierniku....
> No i może oprócz satysfakcji jakaś nagroda....np.przegrany stawia golonkę

;))))))))))))))))))))))))))
Trzymam za was kciuki ;)

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Pan Bóg stworzył jedzenie, a diabeł kucharzy. James Joyce

6. Data: 2003-05-27 06:37:25

Od: Zezowaty Zenek <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "bachu" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> podejrzenia.Otóż udało mi się zrzucić pierwsze 4 kilogramy.

Dziekuje za pamiec:-).
Serdeczne gratulacje z okazji pierwszych straconych kilogramow
Zycze wytrwalosci
zz.

7. Data: 2003-05-30 15:21:04

Od: "bachu" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję i melduję, że kolejne dwa mi ubyło.
Pozdrawiam
Bacha

8. Data: 2003-06-01 17:51:23

Od: "LESZEK R" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No co ty. Chcesz mnie wpędzić w kompleksy. W miesiąc??? To nie wiesz, że stres
jest szkodliwy nawet dla optymalnych?
A tak bez żartów. Bez wygłupów. Masz masę czasu. Jeszcze dodam, że czym to trwa
wolniej tym lepiej będziesz wyglądała.Nie będzie obwisów, zwisów, pergaminu,
odcieni zieleni i przeźroczystości, i innych nieprzyjemności. Za to będziesz
zdrowsza, żywsza i bardziej przyjemna dla oka.
Pozdrawiam i życzę wytrwałości chociaż wierzę ci bez ważenia. Oszukasz nie mnie
a siebie.
Nie wiem czy też to było by możliwe, jestem z Mazur -Pisz.

Leszek Rakowski
l...@h...pl

> Dziękuję i melduję, że kolejne dwa mi ubyło.
> Pozdrawiam
> Bacha

dieta mleczna???
Tabletki odchudzajace? Peczniejace?