Re: Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)

From: Panslavista <p...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)
Date: Fri, 6 Feb 2009 05:01:22 -0800 (PST)

wiadomościnews:gmh608$mpn$1@news.onet.pl...

we_tak_kaze_ewolucja- Ukryj cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

U mężczyzny pracuje jedna półkula - druga jest "rezerwowa", u
kobiet obie. Mężczyzna z pracującymi obiema półkulami ma schizofrenię.
Za to u kobiety obie usiłują podjąć decyzję i "kłóca się", jest
moment, że jedna zdominuje drugą i decyzja jest podjęta, za moment
druga ją zmienia stąd nigdy nie wiadomo, jaka będzie końcowa, a na
dodatek nie wiadomo jakie kryteria leżały u jej podłoża, dlatego
kobiety są nieprzewidywalne.
Przykład:
Bluzgacz i kobieta, która go emanuje...