Re: Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi

1. Data: 2015-05-27 08:31:06

Temat: Re: Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
news:mk3o9e$msb$1@usenet.news.interia.pl...

> Odeszli, nie wiem na jak długo.
> Nie wiem: ten post podziałał?
>
> Było 2: obaj tajniacy, ale ubrani na czarno, jeden blondyn, już go gdzieś
> widziałam, ale nie pamiętam gdzie, o rysach paj-compu, drugi, wstyd
> napisać, o rysach tego aktora, co grał Popiełuszkę.
> Odjechali właśnie tajniackim autem.

To teraz sobie zrobię płatki owsiane, tylko nie wiem czy zjem.

2. Data: 2015-05-27 10:51:22

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> To teraz sobie zrobię płatki owsiane, tylko nie wiem czy zjem.

<http://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/nalal
am-sobie-whisky-zorientowalam-sie-ze-jest-dopiero-10
-rano-wiec-wsypalam-do-niej-platkow-buka.jpg>

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2015-05-27 11:00:05

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 10:51, masti pisze:

> <http://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/nalal
am-sobie-whisky-zorientowalam-sie-ze-jest-dopiero-10
-rano-wiec-wsypalam-do-niej-platkow-buka.jpg>

Dobre :)

4. Data: 2015-05-27 17:30:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-27 10:51, obywatel masti uprzejmie donosi:

> <http://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/nalal
am-sobie-whisky-zorientowalam-sie-ze-jest-dopiero-10
-rano-wiec-wsypalam-do-niej-platkow-buka.jpg>

Nie obrażaj Buki porównaniem tym.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

5. Data: 2015-05-27 17:47:25

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2015-05-27 10:51, obywatel masti uprzejmie donosi:

am-sobie-whisky-zorientowalam-sie-ze-jest-dopiero-10
-rano-wiec-wsypalam-do-niej-platkow-buka.jpg>

> Nie obrażaj Buki porównaniem tym.

przepraszam, już więcej nie będę :(

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

XXXXL
Przystawka do piwa
Jasnota biała i glistnik.
Jedz kiedy chcesz, a najlepiej dopiero po południu :-)
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)