KATOWICE - 27.03.2004 - spotkanie

1. Data: 2004-03-23 13:16:33

Temat: KATOWICE - 27.03.2004 - spotkanie
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z wczesniejszymi "zapowiedziami" przypominam chetnym, ze spotykamy
sie w najblizsza sobote czyli 27 marca 2004 o godzinie 11:00 przed wejsciem
na wystawe DMC, ktora ma sie odbyc w sali pomiedzy lodowiskiem a glowna hala
Spodka.
Co prawda na temat samej wystawy opinie na grupce sa rozne, ale zawsze to
okazja do spotkania ;-)))
Potem mamy zamiar sie przeniesc do "OLIMP-u" czyli knajpki na terenie
Spodka.

Wstepnie umowilam sie z Mycha, ze ona ma pozbierac nasze towarzystwo, bo ja
z przyczyn obiektywnych dotre nieco pozniej.
I w koncu nie ustalilam z nia, czy sie bedzie BURDA wachlować ;-))) czy tez
uzyje innego atrybutu ;-)))
Mam nadzieje, ze sie dopisze pod tym watkiem i sama "sie okresli".
Ja "w ciemno" obstawiam, ze bedzie miec Travel Bag'a z DMC na ramieniu
( http://www.sewandso.co.uk/ran701-0.html - pozycja 5 - granatowa torba z
wytloczonym logo DMC, dwuuszna, rozmiarow troche wiecej niz A4 ).

Serdecznie zapraszam ;-)))

Krysia ( Gliwice )
GG: 977584, 2976746

1. Data: 2004-03-23 21:13:55

Temat: Re: KATOWICE - 27.03.2004 - spotkanie
Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ( http://www.sewandso.co.uk/ran701-0.html - pozycja 5 - granatowa torba z
> wytloczonym logo DMC, dwuuszna, rozmiarow troche wiecej niz A4 ).

moge sie nawet wahlować tym trawelbegiem, jeśli pomoże ;-)

Mycha

(można mnie zobaczyć na fotkach ze spotkania DTPowców
http://dtp.art.pl/galeria/ )

1. Data: 2004-03-23 21:57:42

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moge sie nawet wahlować tym trawelbegiem, jeśli pomoże ;-)

za to zdanie powinnam sie WAHLOWAĆ przez następne 5 lat bez przerwy :-/

Mycha

1. Data: 2004-03-23 22:08:25

Od: "Basia" <borbaska[NOSPAM]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy będzie na tym spotkaniu jakaś osoba biegła we frywolitkowaniu?
Można liczyc na jakiś przyspieszony kurs?

Pozdrawiam i do soboty
Basia

1. Data: 2004-03-26 08:17:35

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może że będę, jeśli uda mi się dzieci podepchać do mamy. Frywolitka na
igle, czy czółenkiem, bo nie wiem co ewentualnie zabrać?
Gocha

1. Data: 2004-03-26 09:55:04

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gocha napisał:

> Być może że będę, jeśli uda mi się dzieci podepchać do mamy. Frywolitka na
> igle, czy czółenkiem, bo nie wiem co ewentualnie zabrać?
> Gocha

I to i to:-)))))

Agatek

1. Data: 2004-03-26 14:16:26

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał ...
> [...]
wejsciem
> na wystawe DMC, ktora ma sie odbyc w sali pomiedzy lodowiskiem a glowna

Mam wiadomosci z ostatniej chwili ;-)))
Ta sala, w ktorej ma się odbyc wystawa, to sala, gdzie dawniej byl salon
BINGO.
Miesci sie ona na wyzszym zewnetrznym poziomie Spodka, tam gdzie kasy
biletowe - na prawo od tych kas.

Krysia ( Gliwice )
GG: 977584, 2976746

naparstek