KATOWICE - spotkanie

1. Data: 2004-03-03 09:43:58

Temat: KATOWICE - spotkanie
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ w sobotę 27 marca ma byc ta wystawa DMC w Spodku
( 27 marca - "Spodek" sala między lodowiskiem, a halą główną, Al. Korfantego
35, Katowice ),
to wczoraj wydumałyśmy z Mychą, że może tak jakieś śląskie, a nawet
śląsko-opolsko-zagłębiowskie spotkanie przy okazji.
Jakaś knajpka w okolicach Spodka powinna się znaleźć, więc można zobaczyć
wystawę, a potem gdzies sobie razem przysiąść.
Niestety, nie udało nam się na razie dowiedzieć, w jakich dokładnie
godzinach ta wystawa, więc jeżeli jakas grupowiczka kręci się w okolicach
Spodka czasem, może uda jej się dowiedzieć czegoś dokładniejszego.
Proszę przy okazji o propozycje knajpki ;-)))

Krysia ( Gliwice )

1. Data: 2004-03-03 11:41:43

Temat: Re: KATOWICE - spotkanie
Od: "AnnaSZ" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie!

Tak tam świetny pomysł :)) Napewno sie zjawię :)) i czekam na szczegóły,
rzadko bywam w Katowicach więc nie pomoge :( To czekam
pozdrawiam
AnnaSZ <Chorzów>

1. Data: 2004-03-03 13:28:59

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Kayra wrote:
> może tak jakieś śląskie, a nawet
> śląsko-opolsko-zagłębiowskie spotkanie przy okazji.
To jak ktos z Polski centralnej, to sie nie lapie? :((((((((((((

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2004-03-03 16:25:40

Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SUPERRRRRRRR:):)

--
Myszka07 ( Świetochłowice )
e...@p...onet.pl

1. Data: 2004-03-03 17:37:02

Od: "Lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysle ten temat, jezeli bede na miejscu, poniewaz wyjazd mi sie w tych
okolicach czasowych kroi za zachodnia granice...
ALE!!! Dalam pod koniec lutego informacje o Wystawie Tworcow Ludowych, o
ktorej Ci wspominalam, ale widze, ze Prudniczkiem nikt nie jest
zainteresowany...
A szkoda...( moze sie z Mycha i Agatkiem wystawicie???)
Caluski Lalka

1. Data: 2004-03-03 17:37:33

Od: "Lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-04 19:20:50

Od: "Bebe" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!!
Z przykrością muszę stwierdzić, że nie będę mogła przyjechać, mam obronę
pracy inżynierskiej przed świętami, ale będę z Wami duchowo! Bawcie się
dobrze!!
Pozdrawiam
Bebe zakopana w książkach

1. Data: 2004-03-05 19:20:59

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Urszula" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jutro (sobota) lecę do Katowic, spróbuję się czegoś dowiedzieć. Niedaleko
> Spodka na Koszutce była kiedyś knajpka. Sprawdzę czy jeszcze istnieje i
<ciach>

chyba myślimy o tej samej ;-)))
Ale ja tam lata nie byłam ;-(((

Krysia

1. Data: 2004-03-06 05:56:11

Od: "lucy Zabrze" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dobrze się składa bo właśnie tę sobotę mam wolną i bardzo chętnie wpadnę na
takie spotkanko. Niestety nie mogę pomóc przy organizacji, mało znam Katowice.

Pozdrawiam
Lucy

1. Data: 2004-03-06 21:06:07

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobiety! Ale będzie impreza, muszę chyba sobie całą noc
zarezerwować!!!!!!!!!!!hihi!
A...

Wojtek :-)
www.kmpspmyslowice.gasnice.com
www.kmpspmyslwoice.madnet.pl

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Spodka czasem, może uda jej się dowiedzieć czegoś dokładniejszego.
> Proszę przy okazji o propozycje knajpki ;-)))

Re: KATOWICE - spotkanie
Re: Czy mogę dołączyć Szanowne Grupowiczki?
Re: fanklub kapelusików na szydełku :-)
lista linkow
uszate czapeczki na jajka