KFC

1. Data: 2001-12-22 13:45:27

Temat: KFC
Od: "Sasquatch" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech kyts mi przypomnii przepis na skrzydelka z kfc.
Z gory dzieki!

1. Data: 2001-12-22 13:56:48

Temat: Re: KFC
Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sasquatch" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Niech kyts mi przypomnii przepis na skrzydelka z kfc.
> Z gory dzieki!

Bardzo prosze ;-)

zakladasz na siebie cos cieplego, wychodzisz z domu, wsiadasz do
jakiegokolwiek srodka transportu, jedziesz do najblizszej restauracji gdzie
podaja skrzydelka, stajesz w kolejce by zlozyc zamowienie, usmiechasz sie do
milej pani za lada, zamawiasz skrzydelka, czekasz na tace z zawartoscia,
idziesz do pierwszego wolnego stolika i rozpoczynasz konsumpcje. Po jedzeniu
mile wspominasz grupe pl.rec.kuchnia.....

Adiola w swiatecznym nastroju ;-)

1. Data: 2001-12-22 14:26:53

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Niesz !
"adiola" <a...@w...pl> a écrit dans le message news:
a023gi$2jot$...@p...acn.pl...

> [...]
> idziesz do pierwszego wolnego stolika i rozpoczynasz konsumpcje. Po
jedzeniu
> mile wspominasz grupe pl.rec.kuchnia.....

Znakomity przepis !

Ewcia
(tez swiatecznie)

1. Data: 2001-12-22 16:08:44

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niech kyts mi przypomnii przepis na skrzydelka z kfc.
> Z gory dzieki!

mimo wszystko Wesolych Swiat Ci zycze...
--
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2001-12-23 13:11:13

Od: "MT" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZACHOWUJECIE SIĘ NA TEJ GRUPIE JAK GBURY!

Tedd

Użytkownik Deuter <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a02bbu$97r$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-12-23 13:43:27

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"MT" <o...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
a04l2q$264$...@n...tpi.pl...
> ZACHOWUJECIE SIĘ NA TEJ GRUPIE JAK GBURY!

Mylisz sie... niestety.
Do ogolnych zasad netetykiety nalezy zapoznanie sie nieco z charakterem
grupy (lektura przez kilka dni chociaz) przed zabraniem glosu po raz
pierwszy.
Osoba ktora prosi o KFC (czy o inne pizze) dowodzi tylko, ze tej zsady nie
zna, lub nie stosuje... Pytanie o KFC mamy srednio 2 razy w tygodniu.

Gburami nie jestesmy. Po prostu nikt nie juz ma sily....

Wesolych Swiat

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-23 16:32:18

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> zna, lub nie stosuje... Pytanie o KFC mamy srednio 2 razy w tygodniu.
>
> Gburami nie jestesmy. Po prostu nikt nie juz ma sily....

I ja sie podpisuje pod tym wszystkimi konczynami.
Jeszcze raz Wesolych Swiat.
--
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2001-12-23 16:45:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ZACHOWUJECIE SIĘ NA TEJ GRUPIE JAK GBURY!
>
>Tedd

No to Ty chyba tez...

Krysia
K.T. - starannie opakowana