Re: KFC i twister

1. Data: 2001-05-08 13:22:56

Temat: Re: KFC i twister
Od: m...@h...com (Marek Lang) szukaj wiadomości tego autora

>From: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl>
>To: p...@n...pl
>Subject: Re: KFC i twister
>Date: Tue, 8 May 2001 12:40:31 +0200
>
>A wracajac do pierwotnego pytania:
>Czy ktos wie jak w domu zrobic tortille?
>
>W sklepie mozna kupis gotowe ale - 15 zl za 6 sztuk (!!!) - to byla
>najtansza wersja.

Mam w domu oryginalny, meksykanski przepis. Jesli chcesz to moge sprawdzic.
Z tym, ze o ile pamietam, to jest dosyc czasochlonne - zaczyna sie od
gotowania kukurydzy....

Marek

1. Data: 2001-05-08 14:09:39

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Lang <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> Mam w domu oryginalny, meksykanski przepis. Jesli chcesz to moge
sprawdzic.

Jesli Ci to nie sprawi problemu to bardzo chetnie bym go przetestowala. Mam
w domu jednego naprawde napalonego na robienie tortilli od podstaw :-))

pozdrawiam
Justyna

1. Data: 2001-05-08 18:11:59

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Goworek wrote:

> Jesli Ci to nie sprawi problemu to bardzo chetnie bym go przetestowala. Mam
> w domu jednego naprawde napalonego na robienie tortilli od podstaw :-))

skoro tak, to ja podzuce jeszcze 2 przepisy, ktore juz kiedys tu podawalam:

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=740 - na podstawie przepisu z
restaurants.pl, pieczona w piekarniku. tu ktos narzekal, ze wyszla wogole
nie elastyczna...o ile pamietam.

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=16 - a tu dla oodmiany robione
na patelni. pochodi z nieistniejacej juz strony.

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-05-09 06:19:19

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> skoro tak, to ja podzuce jeszcze 2 przepisy, ktore juz kiedys tu
podawalam:

Patrycjo - serdeczne dzieki za przepisy :-))
Chociaz musze powiedziec ze zainteresowany stwierdzil po przedstawieniu mu
Twoich propozycji oraz wersji Wladka Losa (pare postow wyzej) ze numer ze
stara indianka jest super i ze on wlasnie w tym kierunku ma zamiar pojsc
:-))).

Mysle ze jak przeczytal co i jak to mu sie odechcialo tej tortilli i stara
sie wymigac :-)))

Pozdrawiam
Justyna G.

1. Data: 2001-05-09 18:04:56

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Goworek wrote:

> Mysle ze jak przeczytal co i jak to mu sie odechcialo tej tortilli i stara
> sie wymigac :-)))

cisnij go, cisnij. nie daj sie wylgac byle czym ;)

pat

1. Data: 2001-05-10 12:17:55

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...pw.edu.pl...

> cisnij go, cisnij. nie daj sie wylgac byle czym ;)

Cisne cisne i to chyba on bedzie musial w koncu rzuc ta kukurydze :-))
Justyna

Cos paprykopodobnego...
pianka do cappucino
pianka do cappucino
kawa na zimno - coś jak capuccino, pytanie
pepperoni