KGB- Novosti w W-wie S .Michalkiewicz.

1. Data: 2016-01-16 10:15:56

Temat: KGB- Novosti w W-wie S .Michalkiewicz.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A tego pana znacie związanego z Radio Maryja (radio Moskwa).
Ciągle go wklejacie i co artykuł zacząłem czytać, to mi w oczach stało ....komuch,
komuch, komuch, komuch, komuch, komuch, propaganda tak komunistyczne że nawet nie
umie tego nawet trochę ukryć bądź nie umie. Tak więc.....

Stanisław Michalkiewicz - zatrute pióro do ogłupiania Polaków

http://wirtualnapolonia.com/2013/04/01/michalkiewicz
-w-kgb-2/

2. Data: 2016-01-16 14:29:44

Temat: Re: KGB- Novosti w W-wie S .Michalkiewicz.
Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2016 10:15, glob pisze:
> [...]
umie tego nawet trochę ukryć bądź nie umie. Tak więc.....

> Stanisław Michalkiewicz - zatrute pióro do ogłupiania Polaków

Mówią ludziska, że jak Bozia chce kogoś ukarać, to mu rozum odbiera. Coś
ty głobku narozrabiał?

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

3. Data: 2016-01-16 21:53:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niebieski
> [...]
-w-kgb-2/

Mówią ludziska, że jak Bozia chce kogoś ukarać, to mu rozum odbiera. Coś

Wykasowałem tego linka, bo to kipna Agenta z zarzutów że jest współpracownikiem . To
proste facet pisze jak zapluty komuch z lat 80 -dziesiatych, kłamie dokładnie
identycznie jak propaganda komusza, a ona była specyficzna, odrazu rozpozałem komucha
i jak się okazuje, całe to środowisko Rydzyka komuchami nadźgane jak pasztetowa
pasztetem. Cały czas są sytułacje pokazujące antypolskość tego szmatławca i dziwna
prorosyjskość, zebrane informacje i powtarzające się nazwiska pokazują że na 100
komuchy tam robią propgandową karierę, z bardzo prawdopodobną agenturą Putina.

4. Data: 2016-01-19 11:54:07

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2016 21:53, glob pisze:
> [...]
komuchy tam robią propgandową karierę, z bardzo prawdopodobną agenturą Putina.
Ciekawie wygląda ten czarny agent w czerwonej koszulce KGB. :)

5. Data: 2016-01-19 12:20:03

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik niebieski napisał:

-w-kgb-2/

na tej ulicy znajduje się bar należący do KGB, wejście do którego nie jest bynajmniej
łatwe

Taki bełkot mozna obalić w 5 sekund.

https://www.google.pl/maps/@59.3371467,18.064903,3a,
75y,262.29h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1scvPNV7adiUzRbuKf
7Rb5hw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

Wystarczy w google wpisać nazwę miasta i tej restauracji
z zewnętrznym ogródkiem.

Krótko mówiąc, ściema.

6. Data: 2016-01-19 12:23:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
> [...]

75y,262.29h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1scvPNV7adiUzRbuKf
7Rb5hw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

Wystarczy w google wpisać nazwę miasta i tej restauracji

Za gęsto srasz sobie w oczy, wykasowałem tego posta, bo się przerzuciłem. Internauci
oskarżali gnoja o współpracę to sobie zrobił taką prowokacje, żeby zmydlić oczy. Jest
to kapusta komunistyczna, ale trzeba było buraku do szkoły chodzić, to byś bez trudu
poznał komuszą propagandę, którą on ciemnocie wkłada do pustych głów.

7. Data: 2016-01-19 12:25:58

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> na tej ulicy znajduje się bar należący do KGB, wejście do którego nie jest
bynajmniej łatwe

> Taki bełkot mozna obalić w 5 sekund.

A w środku sami starzy agenci:) He, he, niusy od globa
zawsze wiarygodne:)

http://www.wheretoeat.co.uk/images/restaurants/49/30
590.jpg?w=645

8. Data: 2016-01-19 12:29:13

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Krótko mówiąc, ściema.
>

> Za gęsto srasz sobie w oczy, wykasowałem tego posta

Jak zwykle pierdolisz Pan, mamy internet i informację
można sprawdzić w mniej niż minutę.

Przypominam pajacu że czekam na text kontrowersyjnej
ustawy dzięki której internauci będę inwigilowani.

I nie podsyłaj mi linków z petycjami bo one mnie
nie interesują. Chodzi mi o tekst ustawy.

9. Data: 2016-01-19 12:30:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niebieski
W dniu 16.01.2016 21:53, glob pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Ciekawie wygląda ten czarny agent w czerwonej koszulce KGB. :)
- pokaż cytowany tekst -

Pierwsza cecha każdego komucha to zażydzanie, jak ktoś zażydza to prawie napewno był
komuchem, bo tu działa mechanizm psychologiczny, że przecież tyle polaków, gównie
buractwa, współpracowało z poprzednią władzą, no to trzeba znaleźć urojonego żyda w
zastępstwie, za to co samemu się robiło. Druga cecha to robienie z białego czarne i
pokrzykiwanie jedyna prawda. Itd..

10. Data: 2016-01-19 12:34:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

ustawy dzięki której internauci będę inwigilowani.

I nie podsyłaj mi linków z petycjami bo one mnie
nie interesują. Chodzi mi o tekst ustawy.

To może za straczkowato walisz po oczach, że tego co jest obecnie najbardziej
dyskutowane ty nie widzisz obłudnie, teraz na tok fm jest program jak się scchować
przed nową władzą i jakiś kryptolog gada o sieci kodowanej.

Rydzyk czyli radio Moskwa
Artykuł sprzed 10 lat
Sorry ale kasuje....
Jeszcze dwa tygodnie wolności