KIDNAPERZY

1. Data: 2008-02-22 09:28:03

Temat: KIDNAPERZY
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anty - Polacy. Anty - Słowianie.

2. Data: 2008-02-22 17:53:07

Temat: Re: KIDNAPERZY
Od: Arashito <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Feb 2008 10:28:03 +0100, Panslavista napisał(a):

> Anty - Polacy. Anty - Słowianie.

Przygłupie ambonowy !
Nie pojmujesz nawet słowa "Słowianie".
Słowianie to również religia przodków idioto.
Jesteś tylko przybłędą za Buga i synem fornala, któremu
już tak się pojebało w głowie, że ma się za szlachcica.
A jestes tylko durnym Popierdystą.
Są tu jeszcze tacy co pamiętają twoją fotę z bazarowym
mieczem samurajskim za 50 zetow.(Tą sprzed roku).
Widać nie stać cie bylo na imitację polskiej szabli za
500 zetow.

3. Data: 2008-02-22 18:21:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arashito" <a...@o...pl> wrote in message

> [...]
> mieczem samurajskim za 50 zetow.(Tą sprzed roku).
> Widać nie stać cie bylo na imitację polskiej szabli za

Pajacu, wiecej kosztowal niż imitacja - to bron do walki a nie do wiszenia
na ścianie.
Nie pochodzę zza Buga, moi starsi nie byli fornalami.
Niech ciebie nie obchodzi moja religia.

4. Data: 2008-02-22 19:01:04

Od: Arashito <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pajacu, wiecej kosztowal niż imitacja - to bron do walki a nie do wiszenia
> na ścianie.
> Nie pochodzę zza Buga, moi starsi nie byli fornalami.
> Niech ciebie nie obchodzi moja religia.

Ćwoka poznaje sie po tym, że jest zbyt głupi nawet jak
na nasze warunki.
Otóż ćwoku pokazałeś jelec tej ruskiej bazarowej podróbki.
Ponieważ fornal nie wie zwykle co to jest jelec przypomnę.
To ochrona metalowa dłoni przed cięciem przeciwnika w postaci
pręta lub tarczki. Jest ona tak charakterystyczna jak kształt
atrapy chłodnicy w samochodzie.
A ty przyglupie nawet jej na tej fotce nie zamaskowałeś.
Zakumałeś już wieśniaku ?

5. Data: 2008-02-22 20:44:24

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 10:28, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Anty - Polacy. Anty - Słowianie.

Slavi, dziewczyna dla Ciebie
http://wiadomosci.onet.pl/1697932,69,item.html

6. Data: 2008-02-23 00:34:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> atrapy chłodnicy w samochodzie.
> A ty przyglupie nawet jej na tej fotce nie zamaskowałeś.

Kuli ten miecz polscy kowale. Durniu.

7. Data: 2008-02-23 00:34:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2008-02-23 00:35:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
On 22 Lut, 10:28, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Anty - Polacy. Anty - Słowianie.

Slavi, dziewczyna dla Ciebie

Mam swoje dziewczyny,. szukam tylko mojego dziecka.

9. Data: 2008-02-23 09:46:34

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 01:35, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> Slavi, dziewczyna dla Ciebie
>
> Mam swoje dziewczyny,. szukam tylko mojego dziecka.

w necie?

10. Data: 2008-02-23 10:23:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
d.googlegroups.com...
> [...]
.googlegroups.com...

> Slavi, dziewczyna dla Ciebie
>
> Mam swoje dziewczyny,. szukam tylko mojego dziecka.

Poprzez...Nie demonizuj narzędzi.

GAULEITER...
BAJDA...
W ogóle całe Pismo Święte, a nie tylko PięcioKsiąg, fałszują jehowici.
usuniecia profilu