KIEROWNIK APTEKI pilnie poszukiwany

1. Data: 2005-07-26 06:36:12

Temat: KIEROWNIK APTEKI pilnie poszukiwany
Od: Gina <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukujemy mgr farm. na stanowisko kierownika apteki.

Apteka - w Słupsku - działa od kilku lat. Niestety kierowniczka umarła...
:-( a druga mgr nie ma specjalizacji...

Oferujemy mieszkanie w Ustce (2 pokoje)

Może ktoś "z Polski" chce mieszkać i pracować nad morzem?

Bliższe informacje:
059-8145395 w godz. 8:00-20:00
ew. 059-8147447 (dom)

(gdzie to bezrobocie, skoro tak trudno znaleźć pracownika?! :-) )

2. Data: 2005-07-26 06:43:46

Temat: Re: KIEROWNIK APTEKI pilnie poszukiwany
Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

a moze nie wiesz ze teraz kierownik nie musi miec specjalizacji,tylko 5
lat pracy w zawodzie (chyba ze druga mgr nie ma takiego stazu)

3. Data: 2005-07-26 12:23:22

Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gina napisał(a):

> (gdzie to bezrobocie, skoro tak trudno znaleźć pracownika?! :-) )

widac macie za slaby dar przekonywania... ;) a tak naprawde - wprawdzie
farmaceutow teraz naprawde duzo, to z kierownikiem bedzie klopot...

--
umęczony pracą, sterany życiem,
poświęcając czas pracy

Adam. pozdrowienia!

4. Data: 2005-07-26 19:28:27

Od: n...@p...fm (JO) szukaj wiadomości tego autora

A ile dajecie kasy? Nie wstydzcie sie powiedziec na forum

Najlepszy serwis MOTO w Polsce! >>> http://link.interia.pl/f18a8

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

5. Data: 2005-07-26 20:16:37

Temat: Re: Re: KIEROWNIK APTEKI pilnie poszukiwany
Od: Gina <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...fm (JO) schrieb in im Newsbeitrag
>A ile dajecie kasy? Nie wstydzcie sie powiedziec na forum

Nie jestem upoważniona do udzielania takich informacji. Nie jestem nawet
pracownikiem apteki. Poproszono mnie tylko o zamieszczenie ogłoszenia...
Szczegółów można się dowiedzieć dzwoniąc pod podane numery telefonów...

Mogę za to powiedzieć, że technicy mają 2050zł + 1% od obrotu.

Re: CHRAPANIE
Czy Effortil jest na receptę ?
Re: tania apteka poszukiwana
Paraffinum perliquidum