KOBIETY

1. Data: 2009-02-17 07:38:05

Temat: KOBIETY
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie spotkałem wartościowej kobiety. Wcześniej czy później spadały
maski i okazywało się, że spotkałem kolejnego tłumoka.

2. Data: 2009-02-17 07:51:33

Temat: Re: KOBIETY
Od: Antenka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taak? A czym się charakteryzowała ta tłumowatość? No, ale myślę, że
posiadały inne walory...Przecież wy, panowie nie lubicie
inteligentnych kobiet - wystarczy, że jest piękna hihi :)) Panie
Slavisto, nie narzekaj waść, bo zapewne żadnej z nich nie dostałeś " z
przydziału". Co jak co, ale Gierek nie wymyślił "kartki na narzeczoną"
lub "żonę" :)). Miłość niestety też powinna być rozumna. :))

Antenka

3. Data: 2009-02-17 08:09:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie spotkałem wartościowej kobiety. Wcześniej czy później spadały
> maski i okazywało się, że spotkałem kolejnego tłumoka.

Takie żeś sobie wybierał, to i dostałeś za swoje :-P

4. Data: 2009-02-17 08:23:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
Znaczy, wszystkie inteligentne omijały cię z daleka.No ale jak ty od
dzieciństwa leków nie bierzesz ,to co się dziwisz.Kiedy z taką Panią w
kawiarni się umawiałeś i w kotletach,Żydów szukać zaczołeś,a jak ci
kelner rachunek przyniósł,to pod ścianą na plecach się kładłeś i
wyciągałeś kończyny do góry,w geście całkowitej bezbronności,to co się
dziwić.

5. Data: 2009-02-17 11:10:42

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 09:23, glob <r...@g...com> wrote:

> spotkałeś kolejnego tłumoka.

Racja.

Tłumoki mają to w kiepale. Bez względu na wykształcenie, czy to po
podstawówce, zawódówce, maturze czy po paru fakultetach...

6. Data: 2009-02-17 14:55:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2009 03:10:42 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Racja.
>
> Tłumoki mają to w kiepale. Bez względu na wykształcenie, czy to po
> podstawówce, zawódówce, maturze czy po paru fakultetach...

Mądry się znalazł - tacy noszą całą swoją mądrość w zdewaluowanych
klejnotach.

7. Data: 2009-02-17 16:12:06

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 15:55, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mądry się znalazł - tacy noszą całą swoją mądrość w zdewaluowanych
> klejnotach.

A na co starym klejnoty? Tylko zawadzają... :-))

8. Data: 2009-02-17 21:23:47

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 17:12, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> A na co starym klejnoty? Tylko zawadzają... :-))

No to każ sobie uciąć.

9. Data: 2009-02-17 22:46:50

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...

> Nie spotkałem wartościowej kobiety. Wcześniej czy później spadały
>maski i okazywało się, że spotkałem kolejnego tłumoka.

To nie wina kobiet tylko Twojego podejścia. Bluzgacz ma rację :/

Paweł

10. Data: 2009-02-18 06:53:52

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 22:23, i...@g...pl wrote:

> No to każ sobie uciąć.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Przerobią moje jaja na krem...

Re: Coś na Walentynki ;>
Mąż stanu 2009 :-D