KOBIETY, I DZIECINNE OBSERWACJE.

1. Data: 2001-02-22 09:38:02

Temat: KOBIETY, I DZIECINNE OBSERWACJE.
Od: "David Manderla" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

z kobietami jak z grami komputerowymi:
na poczatku chec posiadania (samo opakowanie przyciaga, zastanawiamy sie
jaka jest, duzo sie o niej czytalo ale dalej nie wiemy w sumie o niej nic)
co kryje w srodku?
wreszcie zdobywamy upragniona .. jest rewelacyjna, wciga nas na max, mowimy
ze zawsze w nia bedziemy grali
poznajemy wszystkie metody postepowania, uczymy sie wszystkiego bazujac w
pewnym stopniu na doswiadczeniu z poprzednich i na tym by nie popelniac tych
samych bledow strategicznych, poznajemy wszystko
wszystkie tajniki, wszystkie jej mozliwosci.
JEST REWELACYJNA pochlania nas bardzo, spedzamy przy niej bardzo duzo czasu
a opakwanie (pudelko) mamy w widocznym miejscu
ze jak ktos przyjdzie to tylko nam pozazdrosci ....
ale kiedy znamy juz gre "dlugo"... i nie wnosi nic nowego, staje sie bardzo
nudna, a opakowanie ktore taki cieszylo niszczy sie ..... i tak na prawde
nie ma znaczenia laduje w koszu na smieci, gra natomiast na polce razem z
innymi ktore juz nie ciesza jak kiedys.
A MY CZEKAMY NA NOWA.. w nowym opakowaniu z nadzieja ze nas nie znudzi a
tylko czegos nauczy
AZ PRZYJDZIE CZAS NA TA WYJATKOWA (na zawsze)
KAZDY GDZIES MA TAKA GRE KTORA MUSI ODNALEZC.

1. Data: 2001-02-22 10:13:53

Temat: Re: KOBIETY, I DZIECINNE OBSERWACJE.
Od: JasFasola <J...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

David Manderla schrieb:

> z kobietami jak z grami komputerowymi:

A moze z Ciebie miserny gracz ?
Jak myslisz od czego zalezy to ze z kawalka granitu powstanie wspaniala rzezba ,

dzielo sztuki podziwiane przez wszystkich ?
Od granitu czy od rzezbiarza ?

Pozdrawiam

JAsFAsola

[JAFA]

1. Data: 2001-02-22 10:21:12

Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "David Manderla" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> z kobietami jak z grami komputerowymi:

A nie sądzisz, że to samo mógłby ktoś powiedzieć o facetach? Ale uważam, że
to jest kwestia znalezienia tej jedynej gry albo kwestia niedojrzałości,
niegotowości do skupienia się na jednej grze i szaleństw, eksperymentów.
Pozdroofka

--
* * * * * * * * * * *
Choose your future.

1. Data: 2001-02-22 10:33:21

Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 3...@n...vogel.pl, Agnieszka Linkiewicz at
a...@c...pl wrote on 22-02-01 11:21:

> [...]
> to jest kwestia znalezienia tej jedynej gry albo kwestia niedojrzałości,
> niegotowości do skupienia się na jednej grze i szaleństw, eksperymentów.

Jak ktos sie nudzi sam z soba, to i kazda gra sie znudzi. Nawet jesli to
bedzie gra interaktywna i na tyle inteligentna, by sie rozwijac. A nie daj
boze, jak przerosnie "gracza".
Zreszta z absurdem nie da sie dyskutowac.
Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2001-02-22 12:23:42

Od: a...@w...pl (aga@wp) szukaj wiadomości tego autora

Dawid Manderala pisze:
> [...]
>jaka jest, duzo sie o niej czytalo ale dalej nie wiemy w sumie o niej nic)

i dalej podobne bla, bla, bla, więc oszczędzę wam tego cytatu

Pewnie nic sobie z tego Dawidzie nie zrobisz, bo po mojej toższamości
stwierdzisz, że jestem grą komputerową, czyli kobietą.
Nie będę cię pouczać, ani wyprowadzać z błędów. Skoro prezentujesz taki
sposób myślenia, to zakładam, że szkoda mojego czasu. Powiem ci tylko, że
współczuje osobom, które będą miały to wątpliwe szczęście być przez ciebie
'testowane'.
Twoje rady jak się odkochać są odzwierciedleniem twojego sposobu myslenia.
(A czego ja się spodziewałam?)
No, ale co się dziwić. W dzisiejszym świecie konsumpcyjne podejście do życia
dotyczy wszystkich dziedzin życia.

Rozważ uważniej dostrzeżoną przez ciebie analogię, a może zobaczysz różnicę
między kobietą a grą komputerową.

Nara

Haga

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2001-02-22 12:44:32

Od: "Filip" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z kobietami jak z grami komputerowymi:
> ale kiedy znamy juz gre "dlugo"... i nie wnosi nic nowego, staje sie bar
dzo
> nudna,

To zależy jeszcze czy jest to gra linearna czy nie ;)
Z własnego doświadczenia wiem że są "gry" które po tym jak się je już "prz
ejdzie" (pozna ;) to poprostu nam sie nie nudzą, bo np. jest "miodna i gry
walna" (te porównania nie sprawdzają się oczywiście we wszystkich przypatk
achi mogą się również odnosić do facetów, ale mimo wszystko jest to całkiem
błyskotliwa analogia ;)

pozdrowienia

1. Data: 2001-02-22 13:55:40

Od: "Sebastian Bik" <s...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga@wp <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:009801c09ccb$3d669100$0100007f@ppp...

> [...]
> Nie będę cię pouczać, ani wyprowadzać z błędów. Skoro prezentujesz taki
> sposób myślenia, to zakładam, że szkoda mojego czasu.

a ja mysle, ze szkoda Dawida czasu zeby czytal truizmy ktore tutaj
wypisujesz. Dawid pisal ze swojego punktu widzenia a ze jest mezczyzna, wiec
porownal gre do kobiety. Swoja droga to bardzo dobre porownanie. Dawid, masz
absolutna racje. Ludzie sie tak samo nudza jak gry komputerowe i wszystko
inne. Najlepiej jest byc wolnym i zmieniac kobiety wtedy, kiedy Ci sie
podoba. Jezeli kiedykolwiek dojdziesz do wniosku, ze masz kobiete ktorej nie
chcesz zmieniac bo dziwnym sposobem Ci sie nie nudzi to jej nie zmieniaj.
Przynajmniej do momentu w ktorym faktycznie zacznie Ci sie nudzic.
Oczywiscie wina wcale nie musi lezec po jej stronie. Tylko w koncu co za
roznica? Rob co chcesz i nie przejmuj sie zdaniem wiekszosci, bo to zaden
wyznacznik.

1. Data: 2001-02-22 14:01:25

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian Bik wrote:
[..]
> [...]
> chcesz zmieniac bo dziwnym sposobem Ci sie nie nudzi to jej nie zmieniaj.

Genialne w swej prostocie!
Niestety z takim podejściem nie wróżę Ci szczęścia ;((

Arek

--
Używając wyszukiwarki na http://www.eteria.net
popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli zawiera

1. Data: 2001-02-22 14:09:39

Od: JasFasola <J...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Sebastian Bik schrieb:

> Rob co chcesz i nie przejmuj sie zdaniem wiekszosci, bo to zaden
> wyznacznik.

Wspaniale , wyrazne i oczywiste .

Chcialoby sie zaraz zastosowac . Mam ochote Cie zastrzelic z takiej Rambo-giwery
.
To ze inni mowia , ale przeciez go nie znasz , on ci nic nie zrobil , coz mnie
moze obchodzic zdanie wiekszosci . Laduje i pale i robie co chce .

Pozdrawiam

JAsFAsola

[JAFA]

1. Data: 2001-02-22 14:13:36

Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9735ok$dcj$...@n...tpi.pl, Sebastian Bik at s...@w...edu.pl
wrote on 22-02-01 14:55:

> [...]
> Przynajmniej do momentu w ktorym faktycznie zacznie Ci sie nudzic.
> Oczywiscie wina wcale nie musi lezec po jej stronie. Tylko w koncu co za

Jasne - wolnosc Tomku w swoim domku.
A kiedy juz sie sam soba znudzi, to proponuje tez wyjscie pt "smietnik". Jak
wolnosc, to bez wyjatku.
Tylko, skoro taki on wolny i doskonaly, wcale nie nudny, to po co te
kobiety? Moze sie sam z soba nudzi?

Rob co chcesz i nie przejmuj sie zdaniem wiekszosci, bo to zaden
> wyznacznik.

Z tym sie zgadzam - ale po drodze nie depcz innych jesli laska.
Albo znacznie prosciej - "Nie rob drugiemu, co Tobie niemile".

Pozdrawiam,
Joanna

PISZĘ PRACE
'Akademicki Instytut Naukowy-jez.angielski !!! '
Witam wszystkich
Wizyta u psychologa
DEPRESION RAZ JESZCZE...