KOD - walka trwa!

1. Data: 2015-12-04 13:09:20

Temat: KOD - walka trwa!
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://trybuna.eu/wp-content/uploads/2015/12/00011.j
pg

I mlodzi, i starsi, z doswiadczeniem, rzeklbym.
Znaczy baza sie poszerza, ta baza!

--
Smart questions to stupid answers

2. Data: 2015-12-04 18:07:49

Temat: Re: KOD - walka trwa!
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <b...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> http://trybuna.eu/wp-content/uploads/2015/12/00011.j
pg

> I mlodzi, i starsi, z doswiadczeniem, rzeklbym.
> Znaczy baza sie poszerza, ta baza!

Mój antyvir wyrzucal komunikat za komunikatem. A to, ze nieswieze ciasteczka
(znaczy chyba nieswieze- bo z wirusami), a to, ze zlosliwa witryna- i chce
mi zrobic brzydkie rzeczy. No ale bohaterski antywir mnie uratowal

--

Chiron

3. Data: 2015-12-04 18:46:25

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
> (znaczy chyba nieswieze- bo z wirusami), a to, ze zlosliwa witryna- i chce
> mi zrobic brzydkie rzeczy. No ale bohaterski antywir mnie uratowal

Sorry, u mnie nic nie alarmowalo (to strona Trybuna, dawniej
Trybuna Ludu). Na zdjeciu stary esbek red. Marek Baranowski z
innymi starymi esbekami na wiecu KOD pod Sejmem dwa dni temu.

--
Smart questions to stupid answers

4. Data: 2015-12-04 18:59:15

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com wrote:

> Sorry, u mnie nic nie alarmowalo (to strona Trybuna, dawniej
> Trybuna Ludu). Na zdjeciu stary esbek red. Marek Baranowski z
> innymi starymi esbekami na wiecu KOD pod Sejmem dwa dni temu.

Tu jest fragment tego zdjecia, na pewno bez wirusow:
https://pbs.twimg.com/media/CVYL0YeUYAASBNQ.jpg

--
Smart questions to stupid answers

5. Data: 2015-12-04 19:00:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
b...@g...com wrote:

> [...]
> innymi starymi esbekami na wiecu KOD pod Sejmem dwa dni temu.

Tu jest fragment tego zdjecia, na pewno bez wirusow:

Komunistów to masz w PIS

Protegowani przez PiS komunisci z PZPR, koalicjanci oraz czlonkowie PiS:

1. Andrzej Kryże - Wiceminister Sprawiedliwości IV RP- członek PZPR
do jej końca. Skazywał działaczy opozycji w stanie wojennym.
2. Wojciech Jasiński - Minister Skarbu IV RP, członek PZPR w latach 1976-1981,
szef Wydziału Spraw Wewnętrznych w Płockim Urzędzie Miasta, przybudówki SB.
Zasłynął umorzeniem milionowych długów PC, byłej partii Jarosława Kaczyńskiego.
3. Karol Karski (PiS) -Aparatczyk władz centralnych socjalistycznego ZSP na
Wydziale Prawa i Administracji UW. Pod koniec lat 80 startował z
poparcia PRON (organizacji utworzonej przez PZPR w stanie wojennym)
w wyreżyserowanych i sfałszowanych przez komunistów wyborach do rad
narodowych.
4. Andrzej Aumiller - Minister Budownictwa IV RP, zasłużony komunista,
wieloletni członek PZPR.
5. Anna Kalata - Minister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Członek PZPR jak i SLD,
a dalej w Samoobronie.
6. Zbigniew Graczyk - Wiceminister Gospodarki Morskiej IV RP - przez 20 lat należał
do PZPR będąc między innymi członkiem jej Komitetu Wojewódzkiego w Szczecinie.
Był również w kierownictwie nomenklaturowej spółki Interster, która była folwarkiem
partyjnych dygnitarzy, m. in. Sekuły i Rakowskiego.
7. Marek Grabowski - Wiceminister Zdrowia IV RP (członek PZPR i SLD) dzięki
rekomendacji SLD był zastępcą głównego inspektora sanitarnego w rządach
Leszka Millera i Marka Belki.
8. Ewa Sowińska - Rzecznik Praw Dziecka IV RP. W latach 1977-1980
należała do PZPR.
9. Krzysztof Zaręba - Wiceminister Środowiska IV RP, były członek PZPR, od 2005 roku
w Samoobronie.
10. Bogdan Socha - Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP - był do samego
końca członkiem PZPR.
11. Romuald Poliński - kolejny Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP.
Przez wiele lat członek PZPR, a w rządach SLD doradca ministra Kołodki
12. Maciej Łopiński - Rzecznik Prezydenta IV RP; w okresie 1975 - grudzień 1981
należał do PZPR
13. Ryszard Siewierski - Zastępca Komendanta Głównego Policji IV RP -
członek PZPR do końca (1990).
14. Stanisław Kostrzewski - od 25.02.2006 skarbnik i finansista PiS -
był aktywnym członkiem PZPR do końca jej działalności.
15. Henryk Biegalski - nominowany na szefa Centralnego Zarządu Służby
Więziennej IV RP, był członkiem PZPR od 1969 r. do końca lat 80.
16. Jerzy Bahr - 19.05.2006 mianowany ambasadorem RP w Moskwie.
W latach 1976 - 1980 w randze I sekretarza pracował w Ambasadzie PRL
w Bukareszcie. Do stanu wojennego był członkiem PZPR.
17. Krzysztof Czabański - mianowany 01.07.2006 na prezesa Polskiego Radia S.A. -
były dziennikarz m.in. 'Sztandaru Młodych' i 'Zarzewia'.
W latach 1967-1980 należał do PZPR.
18. Stanisław Podlewski - mianowany 17.07.2006 dyrektorem departamentu
rybołówstwa w ministerstwie rolnictwa - należał do PZPR do końca jej istnienia.
19. Marcin Wolski - 21.07.2006 mianowany został dyrektorem I programu PR -
od 1975 roku do końca był w PZPR, będąc m.in. sekretarzem POP w PR.
20. Jan Sulmicki - kandydat na prezesa Narodowego Banku Polskiego,
zgłoszony 11.12.2006przez Kaczyńskiego - były aktywista PZPR w SGPiS
(obecnie SGH), także w stanie wojennym.
21. Janusz Kaczmarek - szef MSWiA, prokurator krajowy z ramienia PiS -
Członek PZPR od 1986 r.
22. Piotr Cybulski - poseł PiS. Były członek ZSMP i PZPR
23. Aleksander Chłopek - poseł z Gliwic. Członek PZPR od roku 1978.
W latach 80. był członkiem egzekutywy Komitetu Miejskiego PZPR.
24. Halina Molka - posłanka na Sejm RP V kadencji.
Były członek PZPR. Od 23 sierpnia 2007 posłanka PiS
Itd...

6. Data: 2015-12-06 11:24:06

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com wrote:

> I mlodzi, i starsi, z doswiadczeniem, rzeklbym.
> Znaczy baza sie poszerza, ta baza!

KOD - trudne poczatki:
https://pbs.twimg.com/media/CViPcQrWsAESqCf.jpg:larg

Smart questions to stupid answers

7. Data: 2015-12-07 15:55:29

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Chiron napisał:
> No ale bohaterski antywir mnie uratowal

Że co? Wystarczy 50 zgłoszeń dla niewygodnej strony
i blokuja, jeszcze żeś się nie skapnął?

Oczu ci nie wypali.

8. Data: 2015-12-07 15:58:59

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik b...@g...com napisał:

> Tu jest fragment tego zdjecia, na pewno bez wirusow:
> https://pbs.twimg.com/media/CVYL0YeUYAASBNQ.jpg

Warto przypomnieć uczciwość p.Petru, zabrał ekipę a zapłacić?

Juz tak niechętnie:) I dziadek został spławiony.
https://www.youtube.com/watch?v=3WCE1WJ2mqM

Kozioł ofiarny czyli wychowankowie PRL
Oglądaliście orędzie przyszłego wisielca?
Polskę gwałci się nocą
KOD to PO.
Stara dobra szkoła Sowiecka