KOMUCH MACIEREWICZA DAŁ DYLA DO USA.

11. Data: 2017-04-23 12:08:59

Temat: Re: KOMUCH MACIEREWICZA DAŁ DYLA DO USA.
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w
> wiadomości
ps.com...

>Co jest na tej stronie?

Logika teorii zamachu smoleńskiego.

12. Data: 2017-04-23 12:42:52

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]

To jest propaganda bolszewicka, komuniści aby obarczyć za pustki w sklepach wymyślali
spiski, zrzucanej stonki na pola przez wrogów partii komunistycznej, to jest
przedłużenie, smoleńsk to przedłużenie bolszewickiej propagandy, za działania partii
zawsze był winny spiskujący wróg. Tu są wszystkie elementy propagandy bolszewickiej,
nawet to ciągła droga do prawdy, za komuny ten lud ciągle szedł do tej prawdy ale
spiskujący wrogowie spiskowali. W przymówieniach Kaczyńskiego jest non stop droga
bolszewickiego ludu do prawdy, ale ciągle karły reakcji zgniłego zachodu im
przeszkadzają, za każdym drzewm spisek antypartyjny przeciwko proletariuszom
pracyjącym wsi i miast.

13. Data: 2017-04-23 13:02:15

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]

Raczej cyniczna gra polityczna. Gdyby nie wynaleźli zamachu musieli by
przyznać, że pilot zabił setkę ludzi skutkiem wielomiesięcznej presji
polityków pisowskich. Kaczyński i spółka dobrze wiedzą, że mają krew ofiar
na swoich rękach.

14. Data: 2017-04-23 14:41:28

Od: "Chiron" <c...@c...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> Logika teorii zamachu smoleńskiego.

No właśnie. O tym też piszę. Paszkwil- i to ordynarny- nazywasz logiką
teorii zamachu. Podczas gdy paszkwil ten tylko odzwierciedla nienawiść,
która cię toczy.
Miłego dnia!

--

Chiron

15. Data: 2017-04-23 16:42:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2017 o 14:41, Chiron pisze:
> No właśnie. O tym też piszę. Paszkwil- i to ordynarny- nazywasz logiką
> teorii zamachu. Podczas gdy paszkwil ten tylko odzwierciedla nienawiść,
> która cię toczy.
> Miłego dnia!

Glob czyli Lord Gender, kojarzy mi się z
https://www.youtube.com/watch?v=6qkIatyFTCA (Adaś Miauczyński, 49-letni
rozwiedziony polonista, żyje w kręgu swoich natręctw, nie potrafiąc
wyrwać się z nudy i rutyny dnia codziennego)

16. Data: 2017-04-23 16:47:32

Od: "Chiron" <c...@c...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozwiedziony polonista, żyje w kręgu swoich natręctw, nie potrafiąc wyrwać

A ghost z kim ci się kojarzy?

--
Chiron

17. Data: 2017-04-23 16:54:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2017 o 16:47, Chiron pisze:
> A ghost z kim ci się kojarzy?

cóż,dam się skusić:
reptilianin z Kasjopei ;-)

18. Data: 2017-04-23 17:12:52

Od: "Chiron" <c...@c...eu> szukaj wiadomości tego autora

> cóż,dam się skusić:
> reptilianin z Kasjopei ;-)

Jaszczur? Zawsze go o to podejrzewałem :-)

--
Chiron

19. Data: 2017-04-23 17:18:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2017 o 17:12, Chiron pisze:
> Jaszczur? Zawsze go o to podejrzewałem :-)

może nie powinienem tak pisać o innych, chcę się nawrócić a takie
pisanie jeszcze mnie od tego oddala.

20. Data: 2017-04-23 20:40:31

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]

Ano.

Rozwiązywanie konfliktów
Chętne dziewczyny...?
Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE
Zagrożenia duchowe
Prawicowy model rodziny.