KOMUNIKAT (o komunikatach)

101. Data: 2000-05-31 13:02:00

Temat: Re: KOMUNIKAT 15(o Marusińskim Krzysztofie)
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski napisał(a):

> 8-)
> A co czyz nie jestesmy tego warci
> Juras

Basiu!
Wytłumacz Jurasowi na co może narazic te grupę jeżeli mnie bedzie podpuszczał.
:-)
Pozdrawiam
Janusz

102. Data: 2000-05-31 13:03:41

Temat: Odp: Re: KOMUNIKAT 15(o Marusińskim Krzysztofie)
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...

> [...]
8-)
> Czy naprawdę wyglšdam na takiego pracusia i figlarza?

Ano wyglądasz, wyglądasz.;)

Pozdrawiam, Basia.

103. Data: 2000-05-31 13:08:15

Temat: Re: KOMUNIKAT 18 (o kobietach)
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

niektórzy mają taki poziom, że
> naprawdę powinni wrócić na drzewa i np. obżerać gąsienice - byliby
znacznie
> bardziej przydatni niż teraz. Ze 460 sztuk by się znalazło.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Zaciekawilo mnie skad taka liczba?
i czy mnie tez wliczylas?
Juras

104. Data: 2000-05-31 13:08:59

Temat: Odp: KOMUNIKAT 15(o Marusińskim Krzysztofie)
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
WSZYSTKICH

> Basiu!
> Wytłumacz Jurasowi na co może narazic te grupę jeżeli mnie bedzie

Przypuszczam, że na:
1) oczopląs
2) znudzenie
3) potworne rachunki telefoniczne
4) indywidualne odpowiedzi, co "zawraca" nas do pkt. 1,2,3
5) trzęsieni ziemi w rankingu gadatliwych.

Czy coś pominęłam?

Pozdrawiam, Basia.

105. Data: 2000-05-31 13:09:15

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Tlumacz mi Basiu,tlumacz
Juras drzacy z niecierpliwosci.

106. Data: 2000-05-31 13:10:39

Temat: Re: Re: KOMUNIKAT 18 (o kobietach)
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a):

> Wiesz, ja tylko tak skrótowo, o ile pamiętam, to małpy i my mamy wspólnych
> przodków, a w ogóle to ponoć jesteśmy znacznie bliżej szympansów, niż
> jeszcze niedawno uczonym się wydawało. Ale niektórzy majš taki poziom, że
> naprawdę powinni wrócić na drzewa i np. obżerać gšsienice - byliby znacznie
> bardziej przydatni niż teraz. Ze 460 sztuk by się znalazło.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Podobno łańcuch DNA szympansa i człowieka różni się tylko o 1,74%.
Znam takich, u których ta różnica objawia się wyłšcznie brakiem sierści. :-)
Pozdrawiam
Janusz

107. Data: 2000-05-31 13:16:20

Temat: Re: Re: Re: KOMUNIKAT 15(o Marusińskim Krzysztofie)
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a):

> Ano wyglšdasz, wyglšdasz.;)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Chyba muszę zmienić image. :-))))))))
Pozdrawiam
Janusz

108. Data: 2000-05-31 13:19:30

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a):

> ... i ciagle nie masz wlasnego zdania? :)))
>
> Pozdrawiam
> Lilla

Mam. Lecz cała przyjemność w sprawdzaniu. :-)
Pozdrawiam
Janusz

109. Data: 2000-05-31 13:20:57

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a):

> A jak bys wolal, abym kim byla? :)
>
> Lilla

A pewnie, że babš! I najlepiej intensywnš ogrodniczkš!
:-)))))))))))))))))))))
Pozdrawiam
Janusz

110. Data: 2000-05-31 13:22:37

Temat: Re: Re: KOMUNIKAT 15(o Marusińskim Krzysztofie)
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a):

> [...]
> 3) potworne rachunki telefoniczne
> 4) indywidualne odpowiedzi, co "zawraca" nas do pkt. 1,2,3
> 5) trzęsieni ziemi w rankingu gadatliwych.

Pominęłaś nuuuuuuuudę nudnš!
Pozdrawiam
Janusz

"trombeta" - co lubi?