KONDYCJA

1. Data: 2002-01-05 16:39:17

Temat: KONDYCJA
Od: "26-latek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Ostatnio pytalem o dietetyka ale nikt sie nie odezwal wiec zapytam
inaczej. Do jakiego lekarza sie udac gdy odczywam ciagle brak kondycji -
brak sily, sennosc, worki pod oczami, brak popedu, brak apetytu ( i wogole
wziasac i sie powiesic)? Mam 26 lat, 180cm wzrostu przy 70kg wagi.

Pozdrawiam...bez entuzjazmu.

2. Data: 2002-01-05 18:05:22

Temat: Odp: KONDYCJA
Od: "gosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze to depresja? w zimie to czeste, radze psychologa lub rodzinnego a on
dalej pokieruje
Użytkownik 26-latek <w...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a17a85$nr3$...@p...wcss.wroc.pl...

3. Data: 2002-01-05 19:37:17

Temat: Re: KONDYCJA
Od: "mt" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "26-latek" <w...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brak sily, sennosc, worki pod oczami, brak popedu, brak apetytu ( i wogole
> wziasac i sie powiesic)? Mam 26 lat, 180cm wzrostu przy 70kg wagi.

moim zdaniem skromnym:
zmienić tryb zycia,odzywianie...
rownież derpresja,ktorą sie leczy

pozdro
mat

4. Data: 2002-01-05 19:56:22

Od: "Marcin Roszkowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idz do lekarza. serio.

jak nie - sprobuj preparatow wielowitaminowych (vitaral) w podwojnych
ilosciach.

5. Data: 2002-01-05 22:55:31

Od: "Raf" <Rafal.9413849@pharmanet_no_spam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>...bez entuzjazmu

Witam,

1. Lek rodzinny w pierwszej kolejnosci
2. psychiatra (nie trzeba skierowania, ale moga byc kolejki, zapisy itp) -
moze masz depresje - to tez choroba, ktora sie leczy lekami

pozdrawiam

RafalDankowski

6. Data: 2002-01-06 01:35:46

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brak sily, sennosc, worki pod oczami, brak popedu, brak apetytu ( i wogole
> wziasac i sie powiesic)? Mam 26 lat, 180cm wzrostu przy 70kg wagi.

wtransuj

7. Data: 2002-01-06 12:16:08

Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

26-latek <w...@p...wp.pl> wrote:
> [...]
> brak sily, sennosc, worki pod oczami, brak popedu, brak apetytu ( i wogole
> wziasac i sie powiesic)? Mam 26 lat, 180cm wzrostu przy 70kg wagi.

1) zrobic krzywa cukrowa - objawy jakie podajesz moga wskazywac na
cukrzyce. A jak z laknieniem? Chce Ci sie pic? Czy po spozyciu np kilku
cukierkow odczuwasz jakies zmiany? Cukrzyca to bardzo niebezpieczny
przeciwnik - prowadzi od powaznych uszkodzen ukladu nerwowego, nerek
etc. Koniecznie idz do swojego lekarza badz zainwestuj 20-30PLN w
prywatnej przychodni.

2) To moze byc depresja (objawy organiczne zblizone). Zajrzyj do
psychiatry. W Warszawie dobrzy psychiatrzy przyjmuja np w Pruszkowie
(lekarze ze szpitala i przychodni w Tworkach), jezeli chodzi o Wroclaw
to niestety nie mam bladego pojecia. Ale Twoj lekarz pierwszego
kontaktu cos Ci powinien podpowiedziec w tej materii.

> Pozdrawiam...bez entuzjazmu.

Uszy do gory, trzymam za Ciebie kciuki! :)

--
cezar
CYBER Service

8. Data: 2002-01-06 12:18:10

Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

sleepindog <l...@s...dogs.lie> wrote:
[...]
> wtransuj

No tak - takie objawy moga tez byc zwiazane z naduzywaniem narkotykow
(np efekt YoYo po amfetaminie lub kokainie). W takim wypadku
bezwzglednie nalezy udac sie do psychiatry i jak najszybciej szukac
pomocy!

--
cezar
CYBER Service

9. Data: 2002-01-07 16:14:53

Od: "AC" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

we Wroclawiu niezla psychiatria na Kraszewskiego....

10. Data: 2002-01-07 19:53:00

Od: "matt" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam qrcze to samo :((((((((((
27 latek 180 73 kg
ale depresja odpada
moj stary jest psychologiem klinicznym :)
cukrzyca ? hmmm moze
musze zrobic badania
no ale powodem mze tez byc tryb zycia :)))))))
praca (ciutek stesujaca) + kazdy piatek i kazda sobota od 8 lat imprezy (
nieraz czesciej ) :))))) ale tylko % i papieroski :)
i mamy to co mamy
4 h snu itp
ale serio mowiac przylaczam sie do pytania
zdrowka 4 all

Nogi "X" , Kregoslup
Drętwiejąca (cierpnąca?) połowa dłoni.....
Czy ktos zna jakis dobry lek na kużajki płaskie
HIV PCR