KOSMODISK - czy ktoś używa?

1. Data: 2001-02-28 08:31:12

Temat: KOSMODISK - czy ktoś używa?
Od: "$tipa" <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do zakupu. Reklamy w TV brzmią tak zachęcająco. Czy ktoś zna
kogoś, kto używeał? Czy to naprawdę działa?

$tipa

2. Data: 2001-02-28 13:38:55

Temat: Re: KOSMODISK - czy ktoś używa?
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przymierzam się do zakupu. Reklamy w TV brzmią tak zachęcająco. Czy ktoś
zna
> kogoś, kto używeał? Czy to naprawdę działa?

Chyba zartujesz?

3. Data: 2001-02-28 17:32:45

Temat: Odp: KOSMODISK - czy ktoś używa?
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik $tipa <k...@k...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:97icpk$nv6$...@n...tpi.pl...
> Przymierzam się do zakupu. Reklamy w TV brzmią tak zachęcająco. Czy ktoś
zna
> kogoś, kto używeał? Czy to naprawdę działa?

Nie kupuj, wystrugam Ci z ziemniakow jeszcze lepszy Kosmodysk, bo
ekologiczny. Za jedyne 5 zlotych.

Adam B.

4. Data: 2001-02-28 18:09:40

Od: e...@i...owg.pl (eclipse) szukaj wiadomości tego autora

A Adamus (a...@m...pl) na to:

jak wszystkie inne ;)))

> Nie kupuj, wystrugam Ci z ziemniakow jeszcze lepszy Kosmodysk, bo
> ekologiczny. Za jedyne 5 zlotych.
wieeelki rotfl :)))

--
[ e...@i...owg.pl ] [ 608-610-581 ]
[ registered linux user: 205102 ]

5. Data: 2001-02-28 18:12:10

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zna
>
> Nie kupuj, wystrugam Ci z ziemniakow jeszcze lepszy Kosmodysk, bo
> ekologiczny. Za jedyne 5 zlotych.

A ja za odpowiednia sume ubiore go na siebie i zeznam przed kamerami,
ze jestem jak nowo na(g)rodzony ;)

QbA

6. Data: 2001-02-28 18:28:18

Od: "Magdalena Busk" <m...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kupuj, wystrugam Ci z ziemniakow jeszcze lepszy Kosmodysk, bo
> ekologiczny. Za jedyne 5 zlotych.

Ale czy macie jakies dowody, opinie, ze jest nic nie wart?
magda

7. Data: 2001-02-28 18:30:01

Od: "$tipa" <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajnie się śmiać. A jak mnie od miesiąca kręgosłup nap..., a wizyty u
fozjoterapeuty dają efekty przemijające, to się człowiek chwyta, czego może,
a w Corelu nie ma komendy <delete pain>.

$tipa

8. Data: 2001-02-28 18:30:58

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy macie jakies dowody, opinie, ze jest nic nie wart?

Mam glebokie przekonanie, ze wszystko co w TeleShop
jest o ile nie g... to niewiele warte.

Od kiedy kupilem w sklepie mopa za 20zl, ktory z Tele jest
wpychany za <> 100zl ;)

QbA

9. Data: 2001-02-28 18:57:16

Od: "Magdalena Busk" <m...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> skrev i meddelandet

> Mam glebokie przekonanie, ze wszystko co w TeleShop
> jest o ile nie g... to niewiele warte.

Glebokie przekonanie a dowod to za malo, by cierpiace osoby pozbywac
pomocy. Chyba nie wiesz, co to jest bol kregoslupa....
Czy w reklamie mowi sie o mozliwosci odeslania, gdy nie bedzie dzialal?

mb

10. Data: 2001-02-28 19:01:18

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

2 x 20 minut cwiczen dziennie and/or godzina basenu. ZAPOMNIJ O KOSMODISKU!
Pozdrawiam
Blade Runner

Bioptron Zepter - czy warto ???
Re: antykoncepcja.