KRAKOW, spotkanie

11. Data: 2005-04-11 13:45:58

Temat: Re: KRAKOW, spotkanie
Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" napisał w wiadomości

> no to moze 29-30 kwietnia np. w cieplarni albo piwnicy pod ogrodkiem
>
> skrzacik

U mnie ten weekend odpada z powodu świąt wielkiejnocy, wyjeżdżamy w
Bieszczady. Czyli znów beze mnie. Nie pochwale się chyba nigdy moimy
wypocinkami.... :(((

Anulka (Kraków)

12. Data: 2005-04-11 15:31:37

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to moze 29-30 kwietnia np. w cieplarni albo piwnicy pod ogrodkiem
>
> skrzacik

Dla mnie 16-ty odpada bo Patryk kończy 3 latka i mamy imprezę. Popieram
skrzacika w kwestii terminu :)
MKatarynka

13. Data: 2005-04-11 17:58:07

Od: Drozdzoweczka <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Apr 2005 13:05:04 +0200, skrzacik napisał(a):

> no to moze 29-30 kwietnia np. w cieplarni albo piwnicy pod ogrodkiem

Wróciła córa marnotrawna :), tzn. ja.

W ten weekend moge, a w ostatni kwietnia - się zobaczy. Mogę wyjechać z
Krakowa. Najwyżej się pochwalę w internecie ;)

Zabieram się zaczytanie zaległych postów, bo mi niebieska włóczka na
szydełkowy top się kurzy.

14. Data: 2005-04-11 18:05:11

Od: Drozdzoweczka <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Apr 2005 19:58:07 +0200, Drozdzoweczka napisał(a):

> Wróciła córa marnotrawna :), tzn. ja.

Ale ofiara ze mnie. Zapomniałam dodać sygnaturki.

Drożdżóweczka
(Kraków)

15. Data: 2005-04-11 19:08:31

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał(a):
> [...]
> Mam propozycję, byście mnie odwiedziły. Myślałam o sobocie 16.04 albo piątku
> 22.04 w przyszłym tygodniu. Co Wy na to?

a ja sie wypowiedzialam i onet pozarl moja odpowiedz, swinka wredna
bylo mi wszystko jedno ale zapomnialam ze imprezuje razem z MKatarynka
pijac zdrowie Patryka............
a poza 16-tym kazdy termin dobry!!!!
przytargam pikne dwie poduszki, jak mi dzieci dadza.........
arcydziela mojego autorstwa, heheheh.........

Ewa (Kraków)tym razem przydomek VERY SKROMNA

www.republika.pl\ewa_pasinska

16. Data: 2005-04-12 11:05:22

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie 16-ty odpada bo Patryk kończy 3 latka i mamy imprezę. Popieram
> skrzacika w kwestii terminu :)
> MKatarynka

no to przystepujemy do uscislania dnia i godziny:

1. piatek 29 kwietnia 18?
2. sobota 30 kwietnia 16?

i miejsca spotkania:

1. cieplarnia, bracka
2. piwnica pod grodkiem, jagiellonska,
3. pozegnanie z afryka, (cholercia nazwa ulicy ze lba mniem wyleciala)

skrzacik

17. Data: 2005-04-12 14:33:54

Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" napisał w wiadomości >
> 1. piatek 29 kwietnia 18?
> 2. sobota 30 kwietnia 16?

no to niestety beze mnie :(((

pozdrawiam
Anulka (Kraków)

18. Data: 2005-04-12 15:46:39

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> 1. cieplarnia, bracka
> 2. piwnica pod grodkiem, jagiellonska,
> 3. pozegnanie z afryka, (cholercia nazwa ulicy ze lba mniem wyleciala)

a ja wloze kij w mrowisko...........
dlaczego nie piatek 22 kwietnia? przeciez Ewa nas zaprasza, nieladnie
tak (Skrzaciku walnij mnie w leb jakby co) bez malenkiego dziekuje
ustalac inna date....... moze jednak zastanowimy sie nad 22 kwietnia....
(Naliczylam, ze na razie Arlecie ten termin nie lezy, ale jakby co
obfotkujemy sie na maxa........)

Ewa (Kraków)

www.republika.pl\ewa_pasinska

19. Data: 2005-04-12 15:53:19

Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:

Ewa (Kraków)

www.republika.pl\ewa_pasinska

Czy tylko mi sie link nie otwiera :(

aga

20. Data: 2005-04-12 17:02:47

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):

> pozdrawiam
> Ewa (Kraków)
>
> www.republika.pl\ewa_pasinska
>

> Czy tylko mi sie link nie otwiera :(
>
> aga

mi sie otwiera, no ale moze ma jakis szczegolny respekt przed
wlasciciele, heheheheh

Ewa (Kraków)

www.republika.pl\ewa_pasinska

czarna kanwa Wrocław