KRAKOW, spotkanie

21. Data: 2005-04-12 19:47:29

Temat: Re: KRAKOW, spotkanie- OT
Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:

> mi sie otwiera, no ale moze ma jakis szczegolny respekt przed
> wlasciciele, heheheheh

hmmm...
ja juz wiem, ukosnik jest w zla strone . Jak zmienie \ na / to wsio gra.
A jakim cudem Tobie dziala????

aga

22. Data: 2005-04-12 20:21:03

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):

> hmmm...
> ja juz wiem, ukosnik jest w zla strone . Jak zmienie \ na / to wsio gra.
> A jakim cudem Tobie dziala????
>
> aga

a bladego pojecia nie mam.......... respekt czuje?!
a z ukosnikiem - swinta racja!!!!

Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska

23. Data: 2005-04-13 05:28:48

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Aga" <a...@B...poczta.onet.plTO> napisal w wiadomosci

> hmmm...
> ja juz wiem, ukosnik jest w zla strone . Jak zmienie \ na / to wsio gra.
> A jakim cudem Tobie dziala????

mi tez dziala ;-)
dodo

24. Data: 2005-04-13 09:50:42

Temat: Re: KRAKOW, spotkanie
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj próbowałam sie jakoś dostać na grupkę, ale coś nie działało jak należy.
No więc zaproszenie dalej aktualne, jeśli oczywiście jesteście chętne mnie
odwiedzić. Zrozumiałam, że termin 22.04 jest dla większości dobry?
pozdrawiam,ewa

25. Data: 2005-04-14 00:33:46

Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Mnie jak na razie podane terminy pasuja (powiedziala Kaila z innego
wymiaru ;)
Dajcie mi prosze kochane znac na maila, co zostanie ustalone, bo ostatnio
znowu
w niedoczasie jestem strasznym jestem. W kazdym razie oba terminy
rezerwuje!
A pomysl ustalenia stalego terminu jest super! Podpisuje sie pod nim
obiema lapkami!!!

I dajcie mi znac, czy mam walek przyniesc, bo ostatnio byly jakies glosy,
ze ktos chcial na zywo klockowe zobaczyc. Kasia? nie pomne teraz...

ucalowanka
Kaila

--
http://www.koronki.art.pl
http://www.kaila.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

26. Data: 2005-04-14 06:20:30

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaila" <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> napisał w wiadomości
> I dajcie mi znac, czy mam walek przyniesc, bo ostatnio byly jakies glosy,
> ze ktos chcial na zywo klockowe zobaczyc. Kasia? nie pomne teraz...

Tak, Kasia ;) - dobrze pamiętasz :)

pozdrawiam
Kasia

27. Data: 2005-04-14 09:38:24

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to przystepujemy do uscislania dnia i godziny:
>
> 1. piatek 29 kwietnia 18?
> 2. sobota 30 kwietnia 16?
>
> i miejsca spotkania:
>
> 1. cieplarnia, bracka
> 2. piwnica pod grodkiem, jagiellonska,
> 3. pozegnanie z afryka, (cholercia nazwa ulicy ze lba mniem wyleciala)
>
> skrzacik

a ja wloze kij w mrowisko...........
dlaczego nie piatek 22 kwietnia? przeciez Ewa nas zaprasza, nieladnie
tak (Skrzaciku walnij mnie w leb jakby co) bez malenkiego dziekuje
ustalac inna date....... moze jednak zastanowimy sie nad 22 kwietnia....
(Naliczylam, ze na razie Arlecie ten termin nie lezy, ale jakby co
obfotkujemy sie na maxa........)

Ewa (Kraków)

--------------

mnie wyszlo, ze ten termin jest lepszy dla kilku osob, ale moze ja czegos
nie doczytalam, przepraszam
moze byc 22, to podaj godzine i koniec dyskusji.

skrzacik

28. Data: 2005-04-14 12:02:17

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazwyczaj spotykałyśmy się w okolicy 17 czy 18. Ja i tak jestem w domu całe
popołudnie, może umówmy się od 17
Cieszę się bardzo, ze będziecie!
ez

29. Data: 2005-04-14 16:27:13

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze adresa na maila przypomniec i zadania rozdzielic, obiecuje nie
przynosic salatki bo ostatnia mezusiowa raczej nie byla ...... hm....
byla smaczna inaczej!

Skrzaciku bedziesz mnie walic po lbie??????? bo moze w kasku
przyjde.........:)

Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska

30. Data: 2005-04-14 17:33:59

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, Kasia ;) - dobrze pamiętasz :)

Nooo, sądzę, że wszystkie chętnie zobaczymy :)))))
MKatarynka

czarna kanwa Wrocław
kanwa w okoliczch:tychy, katowice
[ksiazka} haft krzyzykowy z KDC