[KRK] recepta na Proscar pomocy!

1. Data: 2004-06-10 10:23:55

Temat: [KRK] recepta na Proscar pomocy!
Od: "n...@b...pl" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Skonczyła mi się propecia kilka dni temu, ale nie mając zbyt duzych zasobów
pieniężnych postanowiłem używać 1/5 Proscara, który zawiera finasteridum 5mg.
Niestety w królewskim grodzie lekarze nie znają i nie słyszeli ani co to
propecia, ani co to Proscar. Byłem u 3, 2 powiedziało otwarcie że nie zna się na
tym leku i nie przepisze mi go a 3 (pani z Spółdzielni Pracy na rynku)
powiedziała, że to jest jakaś kombinacja i żebym poszedł do "swojego" lekarza (i
wogóle tak mnie potraktowano jakbym chciał wułudzić recepte na Metadone) cynk w
tym, że nie jestem stałym klientem żadnego lekarza. Dermatolog, która mi
przepisała Propecie jest na urlopie.
Czy ktoś z grupowiczów udzieli mi konsultacji?
A może faktycznie nie można zastąpić Propecii Proscarem?

Pozdrawiam,

(z mojego adresu wytnij niespamuj_ i "beztego")

Pacjent

2. Data: 2004-06-13 17:48:06

Temat: Re: [KRK] recepta na Proscar pomocy!
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "n...@b...pl" <e...@o...pl>
napisał w wiadomości news:0567.00000044.40c836bb@newsgate.onet.pl...
> [...]
> przepisała Propecie jest na urlopie.
> Czy ktoś z grupowiczów udzieli mi konsultacji?
> A może faktycznie nie można zastąpić Propecii Proscarem?

postaraj sie jednak nie generalizowac, to razi
idea jest sluszna tylko trudno podzielic proscar na 5 czesci
moze trafiles do specjalisty z innej dziedziny, nie uzywajacego tychze
lekow? trudno powiedziec, a na pewno nie publicznie

[OT]: pomiar wzrostu
Koagulacja dziasla.
Co zawiera butla z tlenem która się podaje pacjentowi w szpitalu ?
Re: Czy to nowotwor watroby ?
Do jakiego lekarza...