KRWAWIENIE ZASTĘPCZE - CIĄG DALSZY

1. Data: 2001-02-16 08:23:12

Temat: KRWAWIENIE ZASTĘPCZE - CIĄG DALSZY
Od: "Hipokrates" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli moja odpowidź dotycząca tego pojęcia Cię dziwi.
Podaję piśmiennictwo : "Ginekologia' pod red. Rudolfa Klmka PZWL 1982 r.,
strona - 81.
P.S. na drugi raz wyważaj słowa bo nie wiesz z kim rozmawiasz.
lek.med.Jarosław J.Maj ginekolog-położnik

2. Data: 2001-02-16 12:43:46

Temat: Re: KRWAWIENIE ZASTĘPCZE - CIĄG DALSZY
Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny Panie doktorze,
sorry, ze odpowiadam nie na temat, ale odpisalam na Pana wcześniejszy post
na pl.soc.dzieci i proszę o odpowiedz:
"Witaj, wlasnie bylam na stronie.
Ladnie, prosto zrobiona. Ciekawe zdjecia USG. Imponujące gabinety w
Gorzowie.
Napisz cos o dlugosci oczekiwania na ciąze, diagnostyce nieplodnosci,
kolejnych krokach-etapch leczenia w Twoim gabinecie, doswiadczeniu z tym
związanym i sukcesach.
Przesylam pozdrowienia
Joanna"
Czy takie zagadnienia przewidziane są na Pana stronie?
Łącze wyrazy szacunku
Joanna

Hipokrates napisał(a) w wiadomości: <96inme$9bc$1@news.tpi.pl>...

3. Data: 2001-02-16 18:15:58

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> P.S. na drugi raz wyważaj słowa bo nie wiesz z kim rozmawiasz.
> lek.med.Jarosław J.Maj ginekolog-położnik
>
> Brzmi to BARDZO ostro Panie Doktorze.!!!
Przecież nie wszyscy grupowicze są lekarzami, więc mogą się zdarzyć laickie
podejścia do sprawy, ale żeby tak od razu straszyć ??? Nie ładnie !!! Może
trzeba by było dziewczynie jeszcze raz wyjaśnić ? Troszkę cierpliwości do ludzi.

pozdrawiam

Agnieszka Potępa Dąbrowska
(przypadkowo również ginekolog - położnik)

4. Data: 2001-02-16 20:29:20

Od: "regen" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam
>
> Agnieszka Potępa Dąbrowska
> (przypadkowo również ginekolog - położnik)

Niestety, często podejście lekarzy do laików jest właśnie takie " nie wiesz
z kim rozmawiasz "
Z moich obserwacji wynika ,że najczęściej postępują tak młodzi lekarze .
Może to wynika trochę z kompleksów a może po prostu z charakteru .

Pozdrawiam
regen
(przypadkowo anestezjolog :)

5. Data: 2001-02-17 09:36:29

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Feb 2001 a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> trzeba by było dziewczynie jeszcze raz wyjaśnić ? Troszkę cierpliwości do ludzi.

tak sadzisz Agnieszko (he, he) a ja przypuszczam, ze wiekszosc nie.
Skad np. ma miec pewnosc, ze jestes lekarzem jak korzystasz
z publicznej skrzynki gdzie kazdy moze sobie zalozyc konto
jako kazdy - np. jako Piotr Wielki Cesarz Rzymski. Ja akurat
Tobie wierze ale dowodow na to nie ma.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

6. Data: 2001-02-18 00:34:31

Temat: Odp: KRWAWIENIE ZASTĘPCZE - CIĄG DALSZY
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No coz mail od hipokratesa siwadczy o niskim poziomie wiedzy medycznej tego
doktorka
bo wstyd jest przytaczac zrodla wiedzy sprzed 19 lat. To jest juz abytek
archiwalny takka ksiazka bo wiedza medyczna posunela sie znacznie naprzod.
Uwaza sie ze ksiazki starsze niz 5 lat sa juz nieaktualne.
jezeli chodzi o porblem opisywany w liscie to nie moglem ani znalesc storny
dr hipokratesa ani informacji na grupie ktora udzielil
Jezli ma ktos stronke z adresem to prosze przyslac na priva zobacze jaka
wiedza jest na tej stronce

Doctore (skad inad adiunkt AMWAW)

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.31.0102171033580.24997-100000@dor
ota.am.torun.pl...

7. Data: 2001-02-18 11:17:57

Od: "macie" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie sądzę ,że pojęcia podstawowe jak krawienie zastępcze ( menstruatio
vicariens) jest już zabytkiem???
Czy czas ma tu jakieś znaczenie ?
lek. med.Jarosław Maj

8. Data: 2001-02-18 11:19:51

Od: "macie" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym to nie pytała dziewczyna .
I w dodatku na priva.

9. Data: 2001-02-18 17:23:54

Od: "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hipokrates" <h...@g...pl>
napisał w wiadomości
> [...]
> P.S. na drugi raz wyważaj słowa bo nie wiesz z
kim rozmawiasz.
> lek.med.Jarosław J.Maj ginekolog-położnik

Witam.
Ten post mnie starsznie zainteresowal, wiec
przesledzilem cala konwersacje.
I to dopiero jest zabawne.
Nie jestem lekarzem, ani w zaden sposob zwiazany z
medycyna, ale to co pisze "Pan Doktor" jest tak
zabawne, ze dlugo nie moglem sie pozbierac.
Krwawienie zastepcze wg "Pana Doktora" to: "...
krwawieia ale nie z macicy ( od tego nazwa) np. z
nosa, odbytu itp. w dniu spodziewaniego okresu.
Nie częste.".
Czy to znaczy, ze jak kobieta nie dostala
spodziewanego okresu, a zaczela jej leciec krew z
nosa albo z odbytu to klopot z glowy i dzidziusia
nie bedzie? ROTFL (choc wole buhahahahahaha).

Nie wiem z kim rozmawiam, moze nawet z samym
Ministrem Zdrowia, albo cala Chora Kasa.
Straszy Pan mafia gorzowska? Co to dla mnie
oznacza? Krwawienie zastepcze?

p...@p...onet.pl

10. Data: 2001-02-18 22:48:59

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Totalzalamka wrote:

> [...]
>
> Nie wiem z kim rozmawiam, moze nawet z samym
> Ministrem Zdrowia, albo cala Chora Kasa.
> Straszy Pan mafia gorzowska? Co to dla mnie

Jest takie pojecie: vicarious bleeding.
I nawet b. skapa literatura dotyczaca tego tematu bo to kazuistyka.
Wejdz na PubMed i sprawdz w MEDLINE a dopiero potem tarzaj sie za
smiech.
W.Gawel

Praca - gdzie szukać?
Re: Zyrtec-czy można go brac cały czas?